6 Nisan 2020

Mart instaları ♥


Geçen ayın başlarında henüz evde değilmişiz...
Rutin hayatımız devam ediyormuş...
Ne güzel ♥
Eski güzel günlerimize bir an evvel dönmek umuduyla hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum ♥


Dünya 🌍 
Niyet senin için olsa da asıl kendimiz, çocuklarımız, gelecek nesillerimiz için farkına varmak zorundayız... 

Herkes kendine de dünyaya da iyi davransın artık 🙏

Dünya saati 
Işıklarımızı kapattık
 Kitabımızı okuduk
İyi geldi şu günlerde
Bu sene toplaşamasak da
Çok olup sarılamasak da
Şu günleri atlatıp daha nice kitaplar okuyacağız 


Kahvem kıymetli ♥



Zor günlerde güzel günlere dair umudumu yeşerten bir an ❤️ 
Güzel günler göreceğiz çocuklar ✌️ 

Sene 2015 / İstanbul
Bu sene dergi almadığımı da hatırladım bu fotoyu görünce 
Corona gitsin hayat devam etsin



O kadar alışmışım ki 2 kişilik kahve yapmaya...
Karantina günlerinin başlangıcında kuşlara da çoookkk gavveee içirdim ben :))




Bir tarafta gidenler, diğer tarafta kalanlar... 
Bir tarafta var olup yok olanlar, diğer tarafta yok olup var olanlar... 
Endişeler, kurmacalar, kaygılar... 
Kahve iyi gelecek, iyi... 

Kahve kokusu iyidir
İyileştiricidir 
Hem belli mi olur
Endişeler yeni umutlara bırakır kendini belki



Uzun zamandan beri TV seyretmemeyi başarıyordum ki 
örgü örmeye başladım 
veeee kaçınılmaz son uzun uzun bakışmalı dizi izliyorum 😂😂😂😂 

Şebonun hobileri 
Bu dalgacıkları örmeyi seviyorum 
Deniz  gibi, Ege gibi ❤️



Sene 2006 ❤️ 
Ben yaş almışım sadece, sen büyümüş... 
O zaman peşindeymişim şimdi tepende 😂😂😂 

Yakışıklı Oytunum 
Zalimsin zaman 
Eski fotoğraflara dalmayı seviyorum sanırım



Gelişimlerini ve değişimlerini izlemek o kadar keyifli ki... 
Severler mi acaba diye tavsiye ettiğimiz tango onların yaşamlarına nüfuz etmeye başladı sanırım 😍 
Bizden çok onların iyi ki demesi ise tam bir şenlik ruhuma 🥳🥳🥰

Yakışıklı Oytunum, güzel Zeynebim 
Tango
Daha yolun başında olsalar da bence çok iyi kıvıracaklar bu işi
Bir de bana öğret dediğimde Oytun paşa kıvırmasa burnunu
Tadından yenmeyecek


Kadınlar günümüz kutlu olsun efem ♥



26 yorum:

  1. Bugünlerde aklımızı başımızda tutmak için, kendimize en yakın gelene sarılıyoruz.
    Örgü de iyi fikir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Ruhumuza, beynimize ne iyi gelecekse ona yöneliyoruz ♥

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Yalnız kahve içmeyi ben de sevmiyorum, geçsin bitsin şu günler artık bir an önce Şebo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçecek inşallah Kadriye... Hem yazın sen Ören'e geleceksin daha, bu sene inşallah ben sana kahve içmeye geleceğim ♥

      Sil
  4. Bende kahveye bayılırım. Kahvesiz olmaz:) Ay çocuklar çok çabuk büyüyor. Keşke büyümeseler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir yaşta tutsak onları bence de çok güzel olurdu :)))

      Sil
  5. Şebnemcim örgüyü bitirdim nerdeyse napıcam bilmiyorum :) ne güzel kareler hele o eskiler çok tatlı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kesin bulursun bişeyler, boş durmaz senin elin hiç :)
      Öpüyorum sizi kocaman

      Sil
  6. Battaniye mi örüyorsun? dalga modeli güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak bir bebe battaniyesi başladım. İnşallah güzel olacak ♥

      Sil
  7. çok duyguluuuuu. hadi geçcek geçcek yaaa :) feriha hanım yeni bölüm de geldiii :)

    YanıtlaSil
  8. Benimde dolu iplerim var ne örsem acaba,
    Bu arada son yazımda seni mimledim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hemen bakıyım...
      RFuhunu sıkmayacak bir şeye başla bence... Ne olduğu hiç önemli değil ;)

      Sil
  9. kahve hepimizin baştacı son zamanlarda.

    YanıtlaSil
  10. Dalgalı örgüyü çok sevdim. Ben de arkadaşlarımla kahve içmeyi özledim..Şu aralar tek başına, ama anıların yarenliğinde; dalıp dalıp uzaklara içmek de varmış :) güzel günler inşallah gelecek...Sevgilerimle ✿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Esincim... Tek umudumuz şu zorlu günleri biran evvel sağlıkla atlatmak...
      Güzel günlere içelim bugün de kahvemizi :) Öpüyorum ♥

      Sil
  11. Olacağı buydu karantina karantina sonuç: Tabiiki de uzun uzun bakışmalı diziler :)))) Ben de izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)) Uzun bakışmalı dizilerde olmasa ne yapardık ki :))

      Sil
  12. Geçen ayın başında normal hayatlarımızı sürdürdüğümüze inanmak o kadar zor ki. Sanki aylardır evdeymişiz gibi hissediyorum. Umarım en kısa zamanda o günlere dönebiliriz.

    YanıtlaSil
  13. Biz martta başladık ama bizde sokaga çıkma yasağı farklı uygulandı insanlar da dikkat ettiği için gerek kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurallara uymak kadar güzel bir şey yok Derya. Süreç çok hızlı ilerliyor o zaman. Bizde maalesef öyle değildi :(

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)