2 Mart 2021

Senin bu aralar çok uyuşuk bir annen var oğlum ;)

22 Şubattan bu yana bu yazıyı yazacağımı hatırlatıyorum kendime :)) Ve bugün nihayet oturabildim başına, bir ara yazmasam mı acaba diye düşündüm. Malum büyüdün artık, belki hoşlanmayabilirsin dedim. Sonra yine de yazacağım dedim... Anıları ya fotoğraflarla ölümsüzleştirmek lazım ya da yazılarla.  Yoksa aklımızdan pufff uçuveriyor maalesef...

Geçen sene doğum gününü kutladıktan hemen 20-25 gün sonra covid-19 belası yüzünden okullar kapandı ve bu süreçte evdeyiz birlikte. Hemen hemen 1 sene olmuş eve kapanalı. İlginç bir deneyimdi senin için sanırım. İlk başlarda hiç önemsememiş gibiydin. El yıkama konusunda kaç kere kavga ettik kimbilir :)) Sen yıkadım dedin ben bu kadar süre çok kısa dedim. Bıdı bıdı yapmayı seviyorum ama sen de bıdı bıdı yaptırmayı seviyorsun gibi geliyor bana :)) 

Sonradan sonradan mikrobun varlığını allahtan kabul ettin de biraz daha az tartışma sebebi oldu bizim için.

Bu yaşında malum okullar kapanınca hayatına online eğitim diye bir olay girdi demek isterdim :)) Ama online eğitilemedin çocuğum sen. Hocalar derste sen oyunda kısmını aştık aşmasına da gel bir de bana nasıl aştığımızı sor :/ Not tutmadan, fazla katılım sağlamadan bitiriyorsun şimdilerde dersi... Hala okullarınızın açılmadığını düşünürsek bu seneyi de kapattık diye düşünüyorum. 9 ve 10. sınıfı ben hiç okula gitmeden okudum diye çocuklarına anlatırsın artık :))) Hatta anneannenize LOL diye bir oyunla cinnet geçirttirdim diye de eklemeyi unutma :P

Evet bu sene ki evrimini Pubg den sonra Lol ile tamamlıyorsun oğlum. Allah akıl fikir versin diyorum, bundan sonra inşallah maşallah bu evrimi bununla nihayete erdirirsin.

İkimiz de evde olunca en uzun süreli birbirimizden ayrılmama rekorunu da kırdık oğlum. Bebekken bile bu kadar dip dibe hiç olmamıştık hahahaaa :)) Bunun getirdiği gerginlikler olsa da mutluluk sebeplerimiz de oldu tabi... 

Evdeki iş bölümümüz şahane... Çöpler sende, bulaşık makinesi sende, evi süpürmek sende... Arada başka işlerde sıkıştırıyorum ama bunlar istisnasız sende :D

Bu sene saçların iyice uzadı, arada evde kestim falan ama iş şirazesinden oldukça çıkmıştı ki doğum gününü bahane ederek berberin yolunu tuttun nihayet. İlk sakal - bıyık traşını da hallettin bu arada 😀Vatanımıza milletimize hayırlı olsun çocuğum...

Bu pandemi döneminde en üzüldüğün şeylerden biri Tango kursunu bırakmak oldu sanırım. Hem hocanı çok seviyordun hem de hoşuna gidiyordu dans edebilmek. Bilmiyorum yeniden başlar mısın ama başlamanı gerçekten çok isterim. Vücut dilin biraz hizaya girmişti tango ile beraber...

Diğer üzüldüğün şey ise sanırım sosyalleşememek oldu ama onun haricinde evde olmaktan ve özellikle okulsuz olmaktan çok memnundun.

Odanı değiştirdik bu süreçte, acaba ders çalışmak için ilham gelir mi dedim ama o ilhamı sen kapıdan girse bacadan kovalıyorsun sanırım. Hayatına herhangi bir değişiklik getirmedi :))

Hayatında bu sene çok değişiklik yaşamadın anlayacağın ve 14 Şubat Sevgililer gününe yine yalnız girdin puuuhhahahahaaaa :)) Bu konuya çok takılıyorsun ve seninle acayip eğleniyorum :)) Gelecek seneye de yalnız girersen söz bana çiçek yollamana izin vereceğim :))))


Şimdi gelelim şu resmin perde arkasına... 15 sayısını görünce feci bozuldun. Ben 17 yim dedin, ben de hadi canım dedim. 16 yı yuttun mu diye de dalga geçtim. Biten yaş mı, gelen yaş mı kutlanır diye de bolca geyik yaptık. İlk doğum günün de 1 mumu koyuyorsak biteni kutluyoruz demek ki dedim sen yine kızdın. Berbere bile 17 yaşındayım dedim, bana ne bana ne diye gezindin ama bir allahın kulu da demedi ki Şebo sen neyin kafasını yaşıyorsun :))) 

Geçen sene de 15 i kutlamıştık hahahahaaaa :)) Bu sene de 15 i kutluyoruz .))))

Ve evet ben bu seneyi gerçekten yaşanmamış saymışım :)))) Günler günler sonra buna aymış olmam da ayrı bir komik gerçi ama söz seneye sana hem 16 hem 17 yaş pastası alırım :)))

İyi ki doğdun oğlum...
İyi ki varsın...
Geleceğine yön vereceğin bu yaşlarını daha verimli geçirmeye çalış...
Yeni keşifler yap...
Gerçekten sevdiğin şeyleri ara...
Ve lütfen oyunların aslında sadece zevk için olduğunu, hayatın anlamı olmadığını kavra...
Olur da şu virüs biterse bolca gez, çevreni tanı, kendini tanı...
Kendini tanıdığında inan büyük bir şifreyi de çözmüş olacaksın...

Seni seviyorum güzel oğlum...
Tahmin edemeyeceğin kadar çok hem de...

İyikimsin, bunu hiç unutma lütfen...

Annen ♥




26 yorum:

  1. Sevdikleri ile birlikte saplıkla mutlulukla başarı ile ve aşk ile nice yılları olsun Oytunun.

    YanıtlaSil
  2. Nice harika yılları olsun. Büyüyorlar Şebocuğun :)

    Ay o Lol bizde senelerdir var, Metos kaç saat oynadı bilmiyorum. Hâlâ da oynar :) Bak başka ortak yanları da tangoyu özlemeleri . Ama ders konusunda Bilgiç'le aynı kafadalar :D Oğlan üniversite sınavına girecek ama barajı bile geçemeyecek gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çabuk büyüyorlar hem de Handan :))

      Lol şu anda takıntısı bizimkinin ve kendini kontrol edemeyecek kadar da bağımlı ne yazık ki :( Birkaç saat oynayıp bıraksa razıyım.

      Tango yapan hallerini severim ben onların ♥

      Bilgiçin peşinden geliyor desene bizimki de. Can çıkmadan ümit kesilmezmiş, belki toparlarlar hissine kapılıp Polyannacılık oynamak istiyorum :)))

      Sil
  3. Yakışıklı Oytun'a nice mutlu yıllar diliyorum; sağlıkla, mutlulukla, şansla dolu...
    Sevgili anacağına da bu mutluluğu izlemenin keyfini diliyorum.

    Çocuklar şu blog sayfalarında gözümüzün önünde nasıl da büyüyorlar, inanılır gibi değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bu çocukları bloglarda büyüttük diye şarkı yazasım geliyor benim de büyüyen çocuklarımızı görünce :))

      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ♥

      Sil
  4. Sağlıklı mutlu huzurlu daha nice güzel ömürlere inşallah doğum günü kutlu olsun bu güzel yakışıklı beyefendinin🎉🎉🎈 herşey gönlünce olur inşallah ...sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :))
      Biz de kucak dolusu öpücük yolluyoruz sana ♥

      Sil
  5. maşallah maşallah onaa :) çok komik anlatmışsııın :)

    YanıtlaSil
  6. Şebnemmmmmm.....içim eridi , gözlerm doldu doldu...sen ne güzel bi annesin

    Mutlu yıllara güzel kalpli Şebnem'in şanslı ve tatlı oğlu...nice mutlu yaşların olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Maim benim ♥
      Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  7. Yahu çok güzel olmuş iki oğlan çocuğu sahibi olarak hem gözlerim doldu hem de gelceğimi gördüm :) Nice güzel sağlıklı yılları olsun inşallah çok mutlu olun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım.
      Oğlan çocukları hem çok çabuk büyüyor hem de biraz uğraştırıyor :)
      Sağlıklı olsunlar da biz uğraşırız gerçi ♥
      Öpüyorum sizi :)

      Sil
  8. Maşallah kırkbir kere Oytun'a miniciklerdi kocaman birer delikanlı oldular. Çok üzülüyorum bu dönem büyük kayıp oldu tamam evde kaldık daha farklı şeyler keşfettik desek de bişeyler çok yarım kaldı gençler için, ne çok benzerliğimiz var aynı şeyleri yaşamışız erkek çocukları işte oyundan temizlik direncine kadar :) Allah yollarını açık etsin, sağlıklı ve mutlu ömürler versin bizlerede yanlarında olabilmeyi nasip etsin inşallah, amin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatlarımızdan koca 1 yıl kaybettik Derya. Onların tam sosyalleşip toplumda birey olarak yer alacakları döneme denk gelmesi evet çok kötü oldu :(
      Oyun ve temizlik dirençleri fena vallahi :)) Bak yine saçlarım diken diken oldu :)))
      Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için ♥

      Sil
  9. Her sene ogluna yazdigin bu yazilari cok seviyorum:) Kacinci yasini kutladiniz kafam karisti:) 16 galiba? Mutlu cok yillariniz olsun birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 yı 15 olarak kutlamak gibi bir aymazlık yaptım :))
      Çok teşekkür ediyorum arkadaşım, öpüyoruz seni kocaman ♥

      Sil
  10. Çok tatlısınız:) Şu salgın bitsin, gönlünce yaşasın Oytun. Nice güzel yılları olsun♥
    Ya bu arada, evi süpürmeyi nasıl kitledin çocuğa, önünde saygıyla eğiliyorum:) En sevmediğim iş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sezercim, hayırlısıyla bir atlatsaydık şu salgını...

      Çok güzel kilitledim vallahi :))) Hiç pişman değilim :)) Ve evet ben de sevmiyorum :))

      Sil
  11. Evde 36 yaşında bir bilgisayar oyunu bağımlısıyla yaşıyorum. Yani o evrim yakın zamanda bitmeyecek :-)

    Nice güzel yaşları olsun Oytun'un. İyi ki doğmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaaaa :(
      Hayallerimi yıktın Şule :)))

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  12. İyi ki doğmuş Oytun. Nice güzel yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Kocaman öpüyorum.
    15 li delikanlıyı.
    Hayyyy masallah... masallah,,, masallah
    Annesinin kuzusu o her zaman...
    Ne olursa olsun gerçek bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler :)
      Seviyoruz seni ailecek ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)