1 Mart 2021

Şubat İnstaları

Bu aralar bu kahvaltılığa feci takıldım...
Takılmasam iyiydi gerçi ama
Oldu bir kere ;)

Zahter baharatçılarda satılıyor... Aroması çok hoş bir baharat ♥
Demedi demeyin :))


Annemin dikiş makinasını getirdik, hafta sonları tadilat tamirat yapıyoruz.
Bu hafta taytlarımı kısalttık mesela...
Karantinada boyun kısalmış sanırım benim hahahaa :))

Ben de çanta örmeye devam ♥
Çok yakında evde koyacak yer bulamayıp satışa çıkartacağım sanırım bu çantaları :))


Oytun'un saçlarını ördüm :)
Pişman değilim ♥
O da değil :))


Bloga yazabiliyorum artık evden :)
Sanırım bilgisayarım halime acıdı da şu hatunu bir sevindireyim dedi ♥


Hem evdeki ip stokunu eritmeye çalışıyorum hem de yeni ip almaya devam ediyorum
😂😂😂😂😂
Deli miyim neyim :)


Eskiden ben kek yapamazdım hiç...
Aynı tarifle annem yapar pufidik pufidik kabarır, ben yaparım kıpırdasam mı kıpırdamasam mı modunda kalıba yapışırdı.
Pandemi sağolsun, deneye deneye elimi de alıştırdım ♥


Bu sene kara doydular sanırım ♥


Ben de manzarasına doydum sanırım ♥


Arada yapmak lazım bence ♥


En keyifli hallerim ♥
Karı seyrederken sıcacık çayımla kitap okumak şahane bence ;)


Evet Oytun'un oyuncaklarından hala vazgeçemedim.
Odasını değiştirdim ama sakladıklarımı yine atamadım 🙈
Torunlarıma kısmet artık 😂😂😂

Mutlu bir hafta diliyorum herkese ♥

16 yorum:

  1. Özellikle kar günleri kahvaltı sofraları bakımından bitmeyen haftasonu gibiydi. Ne olacak bu halimiz, kahvaltıya düştük biz de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son bir senede hayatımda etmediğim kadar kahvaltı ettim sanırım :)))
      Şimdi akşam ne pişireceğim derdinden sonra kahvaltıya ne yapayım derdi de başladı bende :))

      Sil
  2. Hepsi birbirinden keyifli haller:-)) Mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
  3. Kara bak ya. Nasıl kıskanmaz insan. Tamam kış mevsimini hiç sevmem de 1 güncük bari kar göreydik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene bana da ilaç gibi geldi kar Saadet. Bir kar yağdığında en iyisi siz bu tarafa gelin :)

      Sil
  4. instaların hepsi çok güzxel Oytunun saçları hala örülümü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgüyü çok sevdi özlem. Birkaç defa daha ördük, daha da öreceğe benziyoruz :))

      Sil
  5. Ay ben de örgüye başladım Şebo. Çekirdek yemek gibi bişiymiş bu bırakamıyosun bi türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hastalık hakikaten örgü. Neler örüyrsun merak ettim :))

      Sil
    2. Pek bişi bilmediğim için habire bere örüyorum :) Youtubedan bi onu öğrendim. Annem diyor ki yakında pazarda bere sergisi açacaksın :))

      Sil
    3. ben çanta satayım sen bere hahahaa :)
      Şahane bir ikili oluruz bence ;)

      Sil
  6. kahvaltılık ve kek pekiiii :) bi uğra daa feriha hanım okuuu :)

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar annemin evi de iplikten görünmüyor. Rengarenk motiflerden oluşan bir yatak örtüsü yapacak. Her taraf ip, her taraf motif :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Anneciğin çok büyük bir işe kalkışmış :)) Bir ucundan sen de başla bence ;) İnanılmaz güzel bir terapi :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)