8 Kasım 2022

Ekim İnstaları 💗

Sabahın körü mesaimin bittiğini düzensiz yazmalarımdan anlamışsınızdır sanırım...
Erken kalkmak ve yola erken revan olmak konusunda çokça söylensem de bereketlisi ve en ideali buymuş benim için... Kaybedince anladım :)))
Neyse buna da şükür, en azından arada da olsa yazabiliyorum 😉





Oscar sezonu yaklaşmakta malum.... Henüz adaylar açıklanmasa da ihtimal dahilinde olanlar yazılıp çizilmeye başlandı. Bu sene oturup izleyebilecek miyim çok emin olmasam da kendimi havaya sokmak için hafif hafif notlar almaya başladım. Oytun evde yokken belki izleyebilirim. Malum sınav dönemi, küfreder gibi sen çalış ben film izleyeyim demek olmaz 🙈




Ofis okumaları devam ediyor...
Hikaye kitabı seçmekle çok iyi etmişim...
Rağmen/İlkler kitabı illüstrasyonlarıyla okuması hoş bir kitap....
Ofis için de biçilmiş kaftan 💗



Sabahın körü diye amma çok bıdı bıdı etmişim :))
Fakat bir şey itiraf edeyim. Evlat saat 7 de derse başlarken hiç geç kalmamıştık.
Ama şimdi derse 8:20 de başlamasına rağmen bol bol geç kalıyoruz :))
Nasıl bir terslik var bende hala keşfedebilmiş değilim 😂😂😂



Mışşşş gibi yapmak hakikaten sosyal medyada ne kolay...
Gecenin bir vaktinde yemek yaparken bıdır bıdır söylenirken gülümseyerek poz verebiliyor insan :))
Sonra dönüp söylenmeye ve huysuzlanmaya devam 🙈




Değişik değişik fincanlara bayılıyorum. Takım takıntım sadece fincanlar için rafa kalktı diyebilirim...
El yapımı fincanlar ise favorim 💗
Oziseramik markasını da Özlemciğim yapıyor... Ve ben her yaptığına hayran olmaya devam ediyorum💗



Pazar kahvaltısı bizim eni konu birlikte kahvaltı ettiğimiz yegane gün...
Hatta kahvaltı soframızı kalabalıklaştırmaya da bayılıyoruz...
Gelsin eş dost....
Kurulalım sofraya...
Bol sohbetlisinden edelim kahvaltımızı 💗
Haftanın en kıymetli günlerinden o sebeple.

Renkli, sağlıklı, heyecanlı ve şanslı bir Kasım olsun hepimize....

8 yorum:

  1. Renkli ve keyifli bir ayı geride bırakmışsınız, darısı Kasım ayına :)

    YanıtlaSil
  2. Mış gibi yapmak gerçekten çok kolay, geçen bir yere gittik geziyoruz. Daha girer girmez arkadaş haldır haldır foto çekme derdine düştü. İşi bitince de şey dedi, tamamdır alacağımızı aldık burdan. Bir buraya geldik, göründük, size gösterdik demek için gelmiş benle... Bende sergi geziyorum giye mutlu mutlu takılıyorum zihnimde, hayret...

    YanıtlaSil
  3. pazar kahvaltıları ne güzeldir ...harika bir post olmuş...keyifle okudum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. anaa oskar daha dün gibi :)

    YanıtlaSil
  5. fincana bayıldım, güzrel kahvelerin olsun

    YanıtlaSil
  6. Oscar zamanı gelmiş mi yine? Bakmadım hiç ben Bu ara daha çok dizilere takıldım sanki

    YanıtlaSil
  7. Şebnem sen kendini aşmışsın. Aday adaylarını mı araştırıyorsun :-) Her sene katılacağım deyip 3-5 filmde bırakıyorum. Bu sene daha iyi performans göstermeyi çok istiyorum ama tabii şartlar ne gösterir bilinmez. O zaman gelsin konuşalım :-)

    YanıtlaSil
  8. Sosyal medya ayrı bir dünya cee deyip kaçtın mı iyi. Kimilerin hayatı oralarda geçiyor 🤣

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)