8 Kasım 2019

Ekim İnstalarını unutmayalım :)


Üzerinden çok geçmeden yapayım rutinimi... 
Ara ara aksamalar olsa da en aksatmadığım serim zannedersem bu İnsta seçmeceleri :) 
Gerçi instagram arkadaşlarım için ikinci posta oluyor ama seviyorum ben, ay ay görmeyi yaptıklarımı... 
Amaç an'ları toparlamak biraz da...

Girizgahı tamamladıysak geçelim mi Ekim ayı instalarına ;)


Bugün Ayvalık ve Küçükköy sokaklarını arşınladık bizimkilerle. 
Taş binalardan birini çok istemiş olsam gerek ki parende atıp yere serilmek suretiyle acaba tapusunu verirler mi diye denedim ama vermediler 😭😭 
O anda sizi yerden kaldırabilir miyim diye incelikli bir Ege beyefendisinin varlığını hissetmek de güzel olacaktı tabi güzel olmasına da keşke anacığım eteğimi kapatacağım diye sündürüp sündürüp daha çok tepeme geçirmese idi :)
Neyse siz siz olun hiçbir yere böyle talip olmayın efenim, oranız buranız ağrıyor sadece... 
Bir de çok gülüyorsunuz halinize...

Bu kostak pozu verdik ten az sonra 
Yerle gök arasındaki farkı incelemek istedim demek ki
Az kalsın pekmezi akıtıyorduk
Verilmiş sadakam varmış yine de...


Şu çiçeğe ne imrendim anlatamam...
Nasıl da güzel arz-ı endam ediyor...


Sadece sezonu kapatıyoruz ;)




Dündü... Yaşasındı... Gelsin selfieler, gitsin poz vermelerdi... 
Mendiller de hazırlanmıştı ama çok da ağlanmazdı... 
Ben ve Zeynom tescilliydik gerçi ama yine de olmazdı o kadardı... 
Ve sonra... 
Hıçkıra hıçkıra ağlamalardan sonra bu sabah hepimizin gözleri yumru gibi 😭😭😭 
Bilgisayara bakamıyorum, o kadar fena yani... 
Gece hala iç çektiğimi hatırlıyorum. 
Mahvettin bizi 7. Koğuştaki Mucize 
Gözümde yaş kalmadı senin yüzünden 😔




Şu çocuk ders çalışırken başında beklemek gibi bir sorunum yok mu, çok fena çoookkk :/


Benim miniğim  öğrenmiş de bize mi öğretiyormuş harfleri :)))


Kış sezonuna girmeye hazırlanırken okuma gecelerimizi de yeniden başlattık  
Bu sene can ikizlerimiz İlayda&Dinçer de katıldı aramıza. 
Çok da güzel oldu kalabalıklaşınca... 
Ömer Seyfettin hikayeleriyle biz çocukluğumuza dönerken onları da gezdirdik azıcık ☺️ 
Bu sene inşallah çok güzel kitaplar 📖 okuyacağız birlikte, yaşasın 😍😍😍 

Yaşasın okuma gecelerimiz
Sesli okumayla dinlemeyi de öğreniyoruz 



İlk MUN etkinliğimize hazırız ♥


Hayatında kaç tane 25 lik çıtır var derseniz işte bu hatun var derim, 
hatta gelecek sene de 20. yaşını kutlayacağız ;)
Bedenimiz yaş alsa ne yazar, ruhumuz her gün geriye sarıyor işte 😉 
İyi ki doğdun çıtır çerezim, iyi ki varsın 🎂🎁🎊❤️😘😘 




Pazar sevdiceğim olarak aynasız bir çerçeve yerleştirelim buraya
Hafta içi aynası da kesildi mi oldu bu iş 👏👏👏

Anamın evini süslüyorum...
Çerçeve sanırım 15yıldır bodrumda beni bekliyordu
Yaptım mı yaptım işte :)



Elektronik geri dönüşüm...
TEGV e bağış yapıyorlar hani
Unutmayalım ;)

12 yorum:

  1. Hay Allah düştüğüne üzülsem mi eteğine gülsem mi arada kaldım. Bence de daha az aksiyonlı bi şekilde talip olmak lâzım :D

    YanıtlaSil
  2. papyonunu sevsinler filintaaaa

    YanıtlaSil
  3. okuma geceleri ve sezon kapatmaaaa ikisi de en sevdiklerim olduuu :)

    YanıtlaSil
  4. Harika Ekim anıları olmuş Şebnemcim, darısı Kasıma'a :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ay ay şahaneee :))) Çok özlemişim ben bu ay geçitlerini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheee :)) Bundan sonra aksatmayacağım inşallah ;)

      Sil
  6. Ayy Arden yazmayı da mı öğrendi, maşallah ona.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)