25 Kasım 2019

Şebonun Gevezelikleri #20




Yorgun bir Pazartesinden selamlar efenim...
Saat 13:00 civarı şu an ama hâlâ işe adapte olamamış durumdayım... Hatta Pazartesi mesaileri öğlen başlasaydı diye söylenmekteyim bolca :/

Hafta sonunu dinlenmeden ya da gezmeden geçirdiğim zaman böyle oluyorum ben... Hep diyorum ki Şebo Pazar günleri dinlen, yat ama çalışan kadının kabusu evdeki yapılacak işleri yetiştirme çabası... Neyse emeklilik günlerimde bol bol dinlenirim artık... Ne kaldı ki zaten hepi topu 9321843214545  gün  kadar :)))


Yaz kış bu modda geçireceğim emeklilik günlerimi ahahahahaha  :)) Hayal bu ya işte :))) Gönlüm şu an böyle istiyor ;)

Bu hafta aslında çok koşuşturmacam yoktu... Ofisteki son düzenlemeceler zamanımı çok aldı... Hatta hâlâ tam düzenimize kavuşmuş değiliz. Zamanla oturacak artık yapacak bir şey yok. Ve henüz koltuk konusuna da karar verebilmiş değiliz. Gönlümüze göre olanlar çok pahalı, kesemize göre olanlara da biz ikna olmuyoruz derken mevcut koltuklar gözümüze batmasın diye uğraşıyoruz... Şahane bir çözüm değil mi :)))

Bu hafta 3 gün boyunca Oytun'un MUN toplantısı vardı yine... O gidiyor ama ben ondan daha çok yoruluyorum yeminle... Onu götür, tekrar al... Ayy program mı değişti, hadi ya nidaları eşliğinde hiçbir halt yapamadan vakit öldürüyorum o toplantıdayken genelde :) Sonuçtan Oytun mutlu ya diyerek ona da mızıldanamıyorum :))

Bu hafta king partisi yaptık bir de.... Üniversitedeyken deli gibi oynardım ve çok severdim... Biraz hamlamışım gerçi, kağıt saymakta zorlanıyorum ama şu kesin ki erkekler hâlâ beni çok seviyor hahahaaaa :))) Eskiden de erkek almazı boş geçmezdim, şimdi de geçmiyormuşum anladım bir sürü ceza yiyince... Eskiden rıfkıda başarılıydım, şimdi onu da boş geçmiyorum. Yaşlandım ya kupa papaz boşa gitmesin hahahaaaaa :)))



Bu hafta listemi tamamlayabilirdim aslında... Ama listedekileri yapmak yerine dolaplara giriştim... Psikopatım çünkü :))) Ama bak bir anlatayım da dinleyin...

Plan belli, Cumartesi akşamı ütü yapacağım, kaldıracağım... Pazar sabahı tekrar çamaşır yıkayacağım ama. Evim ütüsüz kalmasın :)) Nevresimler falan da değişecek üstelik... Sonra evi süpürür silerim dedim çok dip köşe girmeden... En nihayetinde de ayakkabılığı hallederim, yapıştırılacakları yapıştırırım, boşluğum kalırsa da satacağım eşyaların fotoğraflarını çekerim dedim... Gayet başarılı bir hayaldi...

Ama ben ne yaptım. Cumartesi evet ütüleri yaptım ama bir çoğunu kaldıramadım. Hadi pazar kaldırırım dedim baş köşeye istifledim... Geceden çamaşırlarımı yıkadım astım... Pazar Oytun'u bıraktıktan sonra pazar ve market alışverişimi yaptım. Eve geldim nevresimlerimi değiştirip onları da makineye attım... Gayet iyi gidiyorum değil mi :))) Ay dedim şimdi ütülenenleri kaldıracağım iptekileri de ütüleyeyim, onlar da kalksın ortalıktan dedim ikinci partiyi de ütüledim. İş kaldırma eylemine gelince elimi attığım yer karman çorman, yerleştiremiyorum bir türlü... Hadi bir taraftan da düzenleme işine giriştim... Ama o kadar abuk subuk bir düzenleme ki... Ordan 2 çekmece, burdan 1 raf, şurdan çoraplar, ay şunun yerini değiştireyim, burayı da böyle yapayım derken akşam oldu...  Ne Oytun'un ne de benim dolaplarım tam olarak bitmedi, dama taşı gibi düzeldi dolaplar... Ama ütüler kalktı yerlerine düzgün bir şekilde... Sonrası ışın hızıyla pazarlıkları yıkayıp yerleştirdim, evi süpürdüm sadece, silemedim bile... Al sana gün bitti :/

Film izleyemedim ama "Size Pandispanya Yaptım" kitabını bitirdim. Bu hafta yeni kitaba başlayacağım...

Ne kadar çok bıdı bıdı ettim değil mi? İçim şişmiş, rahatladım ama :))

Haydi ben listemi de yapıp kaçayım artık... İşler beni bekler ;)


* Yapıştırılacaklar...

* Dolap yine eksik kalmasın listeden...

* Ayakkabılıktan yazlıkları kaldır, kışlıkları çıkart...

* Yamalı bohça gibi düzenlediğin Oytun'un dolaplarını tamamen bitir...

* Salı günü doktor randevun var...

* Salı akşamı gezmen var...

* Cumartesi kızlarla film gecesi yapacaksınız... Biraz ıvır zıvır hazırla önceden...

* Ay sonu hesapları kapatılacak...

* Bu hafta başlayacağın kitap ince, bence bitirebilirsin...

* Oytun'a ders programı hazırla, malum tatil çıkışı gevşer yine...

* Azıcık yemek kavanozla, ne zaman yaparsın bilmiyorum ama stok yapman lazım, sıkışıyorsun sonra...

* Tango kursu diyordu Özlem çocuklar için, bir araştır bakalım. Eğlenceli olabilir çocuklar için...

* Arabayı bakıma vermen lazım... Bir de koltukların çok kirlendi bak bakalım çözüm bulabiliyor musun...




20 yorum:

  1. Koşuşturma bitmiyor, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Dolap içlerini yerleştirmek wn alengirli işlerden, bence başarılı bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dama taşı gibi bir ordan bir burdan olmasaydı iyiydi Handan ;)

      Sil
  3. hafta sonu bende aynıydım gelen giden misafir ev toplamak derken sonuç yorgunluk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pofffff :/
      Bu işleri sihirle halletmek istiyorum ben, niye tatlı cadı burnu yok ki bizde ;)

      Sil
  4. Emekliliğe o kadar var mı yaaa Şebo? Benim 4 yılım kaldı, yaşa takıldım. King üniversitedeyken oynardık şu an oynayabilir miyim ki? denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün bitse de bende yaşa takılanlardanım Kadriye, o sebeple çok var çoookkkk :/

      Ben de üniversiteden beri oynamamıştım Kadriye, dörtlüyü kur hemen bence ;)

      Sil
  5. valla senin sakin hafta bile yoğun hihi :)

    YanıtlaSil
  6. Şebo hafta sonuna dünya kadar iş sığdırmışsın,daha ne olsun.Güzle haftalar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bittim ama Gamze :) Bu hafta da bitmezsem sorun yok ;)

      Sil
  7. King yorumlarına koptum:) Sana senin gibi şahane bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Severim ben senin dolaplarini, ütülü mis kokan çamaşırlarını.
    Ellerine sağlık.

    Ofis koltuğu da olsa,geçici şöyle kılıf diktirsen olmaz mı, sentetik ya da basit deri görünümlü bir şey ne bileyim,her hafta da bir kişi nöbet yapar koltukların metal yerlerini boyarsiniz olmaz mı, bir fikir...sadece

    Tango çok iyi bir fikir.
    Öpüldünüz analı-ogullu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılıfla daha pahalıya mal oluyor Merih, koltuklar küçük olunca işçilik fazla yazıyorlar sanırım :/

      Tangoyu daha araştıramadım, ama ilgileneceğim artık. Çok güzel bir aktivite olur bence ;)

      Sil
  9. Benim de kışlık ayakkabıları çıkarmam lazım. Spor ayakkabım su geçiriyor yağmurda :-(

    Çocuklara tango kursuna bayıldım. Üstü çizildiğine göre kayıt oldular mı ki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ön kayıt yaptırdık Şule, şimdi kursun başlamasını bekliyoruz ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)