4 Mart 2021

Şubat ve Ben ♥

Bu seriye Ocak ayında başlamak niyetindeyim aslında, olmadı...

Şubat'tan başlamama kim engel ki dedim sonra kendime...  
Şubat baktım Mart'a sarkıyor... Şebocum kendine gel dedim :))

Ezgicim yapardı bunu ve ben ayıla bayıla okurdum, hadi dedim bu sene yazmana bahane olsun... Her ayın son haftasında patlat bir yazı... Bak bakalım hayatında bir şeyler değişiyor mu? Yoksa dolap beygiri gibi aynı şekilde dönüp duruyor musun...

Benimle beraber yazmak isterseniz haydi siz de gelin ♥

Seviyorum;

Pijamalarımla evde gezinmeye bayılıyorum bu aralar ve hatta işimin başına pijamalarla geçmeye:) Çalışmaya başladığımı sanki hissetmiyorum... Öğleden sonra keyfim gelirse eşofmanlarımı geçiriyorum üzerime...

Yiyorum;

Siyah zeytin ♥
Hiç siyah zeytini bu kadar sevmemiştim... Üzerine kekik ve pul biber döküp limonluyorum. Çekirdeklerinden adımı yazabilecek kadar çok yiyorum sanırım :))

İçiyorum;

Çayıma karanfil atıp demliyorum artık. İçimi daha hoş oluyor, içmelere doyamıyorum ♥

Hissediyorum;

Kararsız hissediyorum kendimi... Ofise gitmeye başlamam lazım artık ama öteliyorum... 
Sokağa çıkmaya korkar oldum artık... 
Evimde mutluyum hâlâ... 

Yapıyorum;

Çanta örüyorum bol bol :))




Şebo'nun "Ne İstersen" çantaları diyorum ben bunlara... Ben kitaplarımı çantada taşımak için kullanıyorum çoğunlukla. Annem ilaçlarını koyuyor içine, çantasına atıyor. Bir arkadaşım makyaj malzemelerini koydu, diğeri kalemlerini... Kimin canı ne isterse yani :))

Ama o kadar çoğaldı ki şimdi elimde, birazını satayım diyorum. Ama nasıl yapacağımı da bilmiyorum... Bu konuda önerilerinize açığım. Nasıl bir yol izleyeyim hadi söyleyin bana ♥

Düşünüyorum;

Balıkesir kıpkırmızı risk bölgesi olarak... Bitecek mi bu iş yoksa biz tekrar tekrar aynı döngüye mi gireceğiz? Okullar açıldı ama kapanacak yeniden biliyorum, bu seneyi komple yok saysalar keşke diyorum. Ben aynı yılı tekrar okumasına razıyım ve benim gibi bir çok insanın da aynı şekilde düşündüğünü biliyorum.

Hayal Ediyorum;

Bir kumsalda dostlarımla birlikte oturup sohbet ettiğimi hayal ediyorum çokça. Maskesiz, sarmaş dolaş ♥
Özledim...
Sarılmayı özledim...
Dokunmayı özledim...
Aklıma esti geldim demeyi özledim...

Dinliyorum;

Bağzıları / Zaten Kırılmış Bir Kızsın

Eski bir şarkı aslında... Yeniden keşfettim sanırım :)
Bu aralar asla bu şarkıyı dinlemeden günü bitirmiyorum ;)

Okuyorum;

Bu ay 3 kitap okumuşum; Doktor Ox'un Deneyi, Bir Pezevengin Notları ve Bu İşte Bir Yalnızlık Var.

Hiçbirinin yorumunu henüz yazmadım... Altıçizililerim taslaklarda bekliyor tamamlanıp yayınlanmak için.

İzliyorum;

Televizyondaki tüm dizileri izliyorum :))) Yaklaşık 3 senedir TV açmayan ben, annemin gelmesiyle o hangi diziyi izliyorsa izliyorum :)) O sebeple bu kadar çok çanta ördüm ya zaten... Cumartesi Pazar da çakışanların tekrarlarını izliyoruz hahahaaa :))) Aştım kendimi anlayacağınız...

Bunların dışında What / If diye bir diziye başladım, eh fena değil boyutundayım henüz... Başlarındayım daha... 

Bu ay kaç tane film izledim hatırlamıyorum ama Ocak ve Şubat ayında toplam 17 tane izlemişim. Size anlatacağım çok güzel filmler var anlayacağınız 😉

Hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum, kendinize iyii bakın ♥


17 yorum:

  1. Çok güzelmiş yaaa ben de yazabilir miyimmm :) ?
    Çantalar be kadar tatlı, seçtiğin şarkıda en sevdiklerimden :)❣️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki yazabilirsin :) Hatta yazarsan çok sevinirim ♥

      Öpüyorum seni..

      Sil
  2. Şebnem, ciddi ciddi inceleyerek ve düşünerek(kendmle kıyaslayarak) okuyordum ki "Bir Pezevengin Notları " seçkinde koptum. Bir Psikoloğun not defterinden sonra bu süpergeldi bana :-))))

    Yarın da bunu apmaya çalışırım ,sevdim.

    Güzel bir çizgidesin biliyor musun..yaptıkların ve yapmaktan kaçındıklarınla

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kitabı isminden dolayı ilgimi çekerek almıştım Kadriye. Ama şahane bir polisiye çıktı altından ve şahsına münhasır bir karakter de tabi ki ;)

      Yaparsan çok mutlu olurum, şahane şeyler çıkar eminim senden ♥

      Öpüyorum seni güzel yüreğinden ♥

      Sil
  3. bu seçkiyi çok seviyordum, ezgi uğramaz oldu buralara artık, sende görünce de sevindim. Ben de deneyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezginin bu aralar gönlü yorgun, muhtemelen ondan uğrayamıyor :/
      Dene sen de tabi, şahane olur ♥

      Sil
  4. Çok keyifli bir dizi olacağı bu aydan belli :-)) Bu arada siyah zeytine oldum olası bayılır, öğleden sonraki yemek programlarında da kalp krizi geçirme seviyesine gelirim :-)) Sanırım bütün anneler benzer şeyler izliyor, dizi ve bunun gibi programlar :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)))

      Siyah zeytinle aşkımız yeni başladı :) Ben yeşilcilerdendim. Şimdi onun pabucunu dama attık bakalım ne zaman tahtına tekrar oturacak

      Ah o diziler, annem geliyor izliyorum ama büyük heyecanla :)) Böyle isteksiz falan değil yani. Annem gidiyor eski düzenime dönüyorum :))))

      Sil
  5. Çayın içine karanfili ben de deneyeyim. İyi hatırlattın Şebnemcim:)
    Çantaların pek hoş. Ellerine sağlık.
    Balıkesir niye hep o kadar yüksek sayıda? Epeydir öyle. Enteresan.
    Güzel bir mart ayı dilerim sana. Kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karanfilli çayı ben çok sevdim, inşallah sen de seversin Sezer.

      Balıkesirde tam her şey yolunda gidiyor derken kongre yapıldı. Hooppp yükseldik hemen. Bir de köyler bizde tam şenlik, sürekli geziyorlar :((

      Sana da şahane bir Mart diliyorum canım benim ♥

      Sil
  6. Ezgi yaparken de seviyordum, ne güzel swn de yapmaya başlamışsın :)

    Karanfilli çayı bir ben sevemedim sanırım. Karanfilli her türlü bitki çayını seviyorum ama çayıma katınca çay içiyormuşum gibi gelmiyor :D

    Çantalar çok tatlı, tam kitaplık bence de :)

    Üç aydır hiç Kadıköy'e inmemişim, ben de dışarıdan uzaklaştım iyice. İnanamaz gözlerle hemen dolan kafelere bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yazma ritmi tutturmaya çalışıyorum Handan. Ofise giderken daha düzenliydim yeminle :/

      Sevmeyince zorlamamak gerek tabi, ben ilk defa denedim ve çok hoşuma gitti...

      Bence de tam kitaplık :) Şimdi dolap uygulamasına koydum, belki satılır. Çok birikti elimde çünkü...

      İnsanların bu cafe restorant aşkı neymiş yahu, ben de hiç anlamadım :(

      Sil
  7. Çaya karanfil atmayı ben de seviyorum. Çayı şekersiz içmek zor geliyordu. Karanfille zorlanmadan içiyordum.

    Bu sene ben de çok film izledim. Bir ara oturup bloğa yazmak istiyorum ama henüz onlara sıra gelmedi. Ben yazana kadar senin yazdıklarını okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben açık içiyordum karanfil atmadan, şimdi daha koyu içebiliyorum. Şekersiz içmeyi kolaylaştırıyor evet.

      Film yazmaya yazmaya ben de nasıl yazacağımı unutmuşum :) Yaz sen de mutlaka, bize fikir olsun ♥

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim :)
    Hoşgeldiniz bu arada

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş bu. Hayalin gerçek olsun inşallah Şebo.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)