9 Ekim 2008

BİRİCİKLERİM....

Bloğumdaki başlangıcımın çok özel olmasını istedim. Buda ancak bitanelerimle, en değerlilerimle, beni ben yapanlarla olabilir ancak... Sevgili ailem tabiiki...
Ailemizin temel taşı, atası sevgili babam... Çok kısa bir süre önce kaybettiğimiz, ama yokluğunu bir asır gibi hissetiğimiz babam... Seni çok seviyor ve özlüyoruz babam... Yanımızdasın, yanındayız...




Annem.... Dünyalar güzelim.... Evimizin sultanı.... Sen olmasaydın ne yapardık bilmiyorum... İyi ki varsın...





Evimizin minikliğini Oytun'a kaptıran ikinci miniğimiz... Evimizin cadısı, çok bilmişi :) Kilometrelerce uzakta olmasına rağmen hala herşeyimize yetişen, fedakar kardeşim benim... Sensiz asla olmazdı...



Biricik oğlum Oytun'um... Duyguların en güzelini tattıran yegane varlığım... Afacan, bücür, sevimli, şımarık, yakışıklım benim... İnci tanem...





Ve hayat arkadaşım, eşim... Ağır abi görüntülü iyi yürekli docam... Evimizin 1 numaralı gurmesi :)))



Sizlersiz ne yapardım hiç bilmiyorum.... Yaşamımda olduğunuz , bana değer kattığınız ve ben olduğumu sağladığınız için binlerce teşekkürler... Hepinizi çok seviyorum...

2 yorum:

  1. Babacığına Allah rahmet eylesin ilk yazıları okurum mutlaka uğradığım bloglarda sevgiler ..

    YanıtlaSil
  2. bal yanağın annesi;
    bizdende sana sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)