20 Ekim 2008

NELER YAPTIK NELER

Bu hafta sonu bomba gibi geçti diyebilirim. Kendimizi dağlara, taşlara verdik Oytun maskarasıyla :)) Pazar sabahı Zeytinli deresinden başladık gezmeye, deredeki ördekleri izledik, bahçelerden çiçek topladık, mandalina topladık ve afiyetle yedik, balıklara ekmek attık... Doğa ile iç içeydik anlıyacağınız...



Ama işin en komik kısmını pazarda yaşadık. Dönüş güzergahımızı pazarın içinden yapıyorduk ki Oytun'un balık kokusu geliyor anne demesiyle ben ne yaptım diyerek hemen farklı bir yöne yöneldim ama nafileydi :))) Bir kere balık kokusunu duydu Oytun dururmu? Burda burda diyerek kendimi bir balık tezgahının önüne çekilmiş halde buldum. Benim şaşkın oğlumu anneannen almış oğlum diye vazgeçirmeye çalıştıysamda balıkçıyla bizimki sohbete daldı ve balıkçıdan çingenelikle bir tane ufak balık kaptı :))))) Balık gezdirecekmiş !!!!! Hay allahım bu nasıl olacak derken balık elinde pazarda yürümeye başladık. Haliyle tezgahlardan, insanlardan binbir çeşit laf atmalar... Bu balığı bana ver diyenler, bu balığı nasıl pişireceksin diyenler, aaaaa çocuğa bak diyenler, bazı çocukların Oytunun elindeki balığı görünce ıyyyy diye kaçışmaları.... İnatla Oytunun laf yetiştirme çabaları... Karizma yerle bir bizdeki hahahaaaa:)))) Eve nasıl attım kendimi bilemedim. En kötü kısmı ise üzerimize sinen balık kokusu :)))) Tabiiki soluğu banyoda aldık...





Bu arada anneme göre gaddarlık, bana göre öğrenmesi gereken şeyler kapsamına giren ortak akşam bulaşığı yıkama faslımızı da unutmamak lazım... Çok eğlenceliydi ama anneannesi kıyamadı torununa :)))) Bu kadar küçük çocuğa yaptırılırmıymış? Ne varki bunda annesi yıkadı oğlu duruladı hahhaaaaa:))))



Dolu dolu ve bol kahkahalı bir hafta sonuydu bizimkisi... Anneannesiyle burun yemeceleride tam üstüne artık karın ağrıtanındı... Oytun küçüklüğünden beri annemle elleriyle burunlarından makas alıp ağızlarına atıyormuş gibi yapıp tü tütüüü mmmm acıymış derler; yada yanaklarından makas alıp tadına da hmmmmm tatlı tatlı derler :)))) Tekrar tekrar sıkıcı bir durumdur aslında bu ama oğluşum çok eğlenir her seferinde ve bu saatler sürer. Dün akşamda bunun tekrarı vardı... Kucak kucağa acı tatlı derken Oytun her seferinde tütüüttüüü diyip sözde numaradan tükürmeleri esnasında bende yarabbi şükür durumları oluştu... Annişimde durumu anlasın diye aynısını Oytuna yaptı hahaha:))) Meğerse bizimki teyzesi gibi huyluymuş bu konudaaa:)))) Yüzünü saklamaya çalışarak kenara çekilmeler, acayip yüz mimikleri ve sonunda beni işaret edip anneme yap moduna girdi edepsiz :))))) Şekilden şekile girdi ve bizi de güldürmekten kırdı geçirdi. İnatçılığı gibi huyluluğu konusun da da teyzesine çektiği tescillendi hahahaaaa:)))

2 yorum:

  1. Simdi burada kendimi savunmam gerekiyor kimsenin yuzunun yalanmasindan hoslanacagini zannetmiyorum!!! teyzesi o yuzden huyluydu, onu huylu yapacak biri vardi cevresinde haha:)) Yerim ben kuzumu ona da iskence yapmayin oyle..Dag bayir resimlerinize bayildim.. Benim serseri buyumus walla.. Yalniz bu cocugun balik konusunda bana cekmedigi kesn, bu yasimda hala cig ete baliga dokunamiyorum, bizimki almista pazar gezdirmis:) Zavalli hayvan, oldukten sonra bile cekecegi vamis oytunun elinden:))
    oytunun teyzesi bildirdi

    YanıtlaSil
  2. Evet teyzesi senin serseri büyüdü hemde çoook büyüdü. Bu arada unutmadan geçemeyeceğim tek şey geldiğinde ikinizi birden iyice huylandıracağımdır. Zira huylanan kişi sayısı ikiye çıkınca bu durum bayağı zevkli olacak hahaaaa:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)