10 Ekim 2008

MİNİŞ İKİZLER YİĞİT VE YAVUZ

4 ay önce eski iş arkadaşım Perihan'ın ikiz bebekleri dünyaya gelmişti. Çok istememe rağmen koşuşturmacalarımdan ve birazda ihmalimden bir türlü fırsat bulup da bebekleri görmeye gidememiştim. Aslında oğluşumla birlikte gitmeyi çok istiyordum ama kısmet değilmiş... Nihayet dün akşam biraz yüzüm kızararak da olsa bebekleri görmeye gittim...


Şirinmi şirin, güzel mi güzel 2 tane bıcırık... O kadar güzeller ki... Mis gibi kokuyorlar... Bebek kokulu bir evdeydim yani dün akşam... Yavuz ve Yiğit bana nispet yaparcasına bütün bir akşam uyudular. Sanki geç kaldın bu kadarla yetin der gibiydiler :))) Onların inatlarına rağmen bende inat ederek uyurken sevdim onları... Buda benim inadım dedim içimden hahahaaa:))


Perihan ve Selim çok özenmişler doğum sonrası... Bebek şekerlerinden, biblolarından verdiler. Güzel bir gece geçirdim kısacası...


Yiğit ve Yavuzlu geceden görsel anılar ve burnumda kokularıyla döndüm eve...



1 yorum:

  1. Ellere bak sen yumuk yumuk .. Allah bagislasin, anali babali kismetli buyumek nasip olsun. Patiklerini de yerim ben onlarin, mavis mavis!!

    kardiscagizin

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)