15 Ekim 2008

HAFTA İÇİ KAÇAMAĞI


Dün gece kaçamak yaptık!!!! En güzelinden, en hasret gidericisinden, en gülümseteninden, enlerin eni yani :)))) Koca telefon açtı gidelim mi dedi bende bir anlık düşünme (ki bugün akşam 4 günlüğüne yatılı seyahate gidiyor ve hafta sonu evle ilgilendiğim için çamaşır ve ütü hafta içine kaldı, yetişir mi düşüncesi) sonucu sadece seyahatin lafı çıktı ağzımdan. Koca ayarlarız diyince atladım hemen ne zaman diye :)))) Bu gezmeye atlama konusunda pek bir başarılıyımdır zaten heheeee... İş çıkışı bindik arabaya istikamettt YAZLIIKKKK!!! Saat 20:15 gibi ordaydık Oytun'un marketli evinde :)) Yanlış anlaşılmasın sakın evin kenarında bucağında altında üstünde bilumum yerinde market falan yok ama ne hikmetse bu yaz oytun yazlığın adını marketli ev koydu. Gökçe, annem ve ben birbirimizin suratına soru işaretleri ile bakarak anlam vermeye çalıştık ama nafile oytuna akıl fikir erer mi hiç :)))

Bizi görünce bir atlama, bir zıplama, öpüşmece, sarılmaca.... Bütün gece sevinç nidaları :))) Mutlu mesut bahtiyardık hepimiz anlıyacağınız...

Sabah mışıl mışıl uyuyordu biz evden çıkarken. Öptüm, kokladım, sevdim minişimi... Hafta sonu yanındayım diye fısıldadım kulağına....

2 yorum:

  1. Ayda dugun var deseler merdiven dayariz orasi kacinilmaz bir gercek:))ohhh iyi yapmissiniz.. Kutup ayisina ne guzel sarilmis oyle..
    oytunun biricik teyzesi bildirdi:)

    YanıtlaSil
  2. Vallahi doğru söylüyorsun canımcım :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)