1 Aralık 2008

Bayram nedeniyle :)


Bu sene doğumgünüm bayrama denk geliyor, biz Ankaradayız ve muhtemelen benim doca o gün yanımızda olamayacak işlerinden dolayı. Doğumgünü hediyemide erken aldım dolayısı ile....
Bu sene pek ince düşünülmüş hediyem, şaşırdım dersem gerçekten yalan olmaz :)) Geçen senelerden farklı olarak üzerinde çalışılmış ne alsam diye... Ay bende pek bir fesatım değilmi hahhaaaa:)))
Hediyem ne mi ? Doğduğum güne ait bir gazete özel ambalajında; kocaman bir demet gülle birlikte geldi. Aman bendeki sevinci görmeliydiniz. Ağzım kulaklarıma vardı. Çiçekçi çocuk da bunu farketse gerekki beni bekledi uzun uzun; madem mutlu oldun bahşişimi unutma der gibi :)
Bir gazeteye bu kadar sevinilirmi demeyin hiç sevinilir. Üzerinde düşünülmüş olması ve emek verilmesi önemli olan. Darısı diğer doğumgünlerimin başına hahaaaaa:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)