5 Aralık 2008

BİR PERŞEMBE DAHA....



Bir film daha... Sevgi fırtınası...
Orta yaş aşkı... Yükümlülüklerinin altında ezilmiş, sevgiye aç iki insanın öyküsü... Film sıradan ancak sonu beni oldukça şaşırttı ve her zamaki gibi beni ağlattı. Ben bugünlerde fazla ağlama modundayım galiba... Evde şöyle bir ağlıyım filmin karşısında derseniz bence bu film iyi bir seçim. En azından benim için öyle...




Bu arada Nuraycımla sinema öncesi güzelde bir yemek keyfi yaptık. Yeni açılmış daha doğrusu biz yeni fark ettik. Çok güzel makarna yapıyorlar. Özellikle soslara bayıldım. Bu arada yemek öncesi aperatiflerde zeytin ezmesiyle çok güzel bir tat yakalamışlar. Zeytin ezmesi, zeytinyağı, limon, sarımsak ve kekik... Enfes olmuş...

Her perşembe sinema günü yapmamız çok iyi oldu. Pek keyifli geçiyor. Beni evde bekleyen onca işin arasında pekbir vurdumduymazlık oldu ama olsuuuuunnnn :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)