3 Şubat 2012

Tatil notlarına devam... ve karşınızda Tirilye..

Mudanya'dan sonra yaklaşık 12 km sonra Tirilye geliyor...
Tam bir cennet...
Özellikle ilkbaharda tekrar gitmeli diye kafamın bir kenarına yazmadan edemedim :))


Bu minicik dükkanı gezemedim ya aklım kaldı vallahi :))
Penceresine yapışıp baktım sadece ama keşfedemedim işte...
Bu arada bu binanın tepesinde olduğu gibi bir çok evin çatısında yada penceresinin kenarında bu karga heykelciklerinden gördüm... Anlamını bilemedim... Giden, gören bilen varsa ve anlatırsa pek memnun olacağım ...
Kusur kalmıyım bu bilgiden :))


Tirilye'nin küçücük sahili...
Biraz temizlik yaptık cümbür cemaat... Kah deniz getirmiş kah insanlar atmış derken öbek öbek göz kirliliği, çevre kirliliği... Mavi kapakları ayrıştırdık... Diğerlerini çöpçülerin alabileceği bir yere depoladık...
Bizim toparladığımızı gören birkaç ailede bize eşlik etti... Mutlu olduk sonuçtan hep birlikte :))
Hırçın dalgaların pürüzsüz hale getirdiği taşlardan da topladık, getirdik evimize... Uygun bir yere yerleştirilecekler inşallah...





Tirilyenin tepesinde tüm manzaraya hakim Çamlı Kahve...
Annecim bakırlara pek üzüldü; delmişler, bozmuşlar diye diye :))


Nasıl manzara ama....


Kış aylarında gidenlere Çamlı Kahvede sıcacık sahlep kesinlikle önerilir :))
Hele hele Tirilyeye gitmek şiddetle tavsiye edilir... Bahar yada yaz aylarına denk getirirseniz daha güzel olacağını düşünüyorum :))

Kısacık tatilin kısacık notları bitti .... Darısı yeni yolculukların başına olsun...

Hepinize iyi hafta sonları...

12 yorum:

  1. çok seviyoruz bizde ailecek burayı.savaronanın balığı da bir harika canım...çok güzel kareler....
    hayırlı kandiller!!!

    YanıtlaSil
  2. smilena;
    inan bende çok sevdim oraları :) en yakın zamanda tekrarlayacağız inşallah ;)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok güzel anlatmış. Sahlep de çok leziz görünüyor :)

    YanıtlaSil
  4. emrebora bebeğin annesi;
    çok lezizdi hakikaten canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel fotoğraflar.Çok güzel bir gezi olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet bal şeker olsun! Şu kuşlar gibi çıktığınız fotoğrafa da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. ne mutlu sizeee.. biz istanbul dışına adım bile atamadık:(

    YanıtlaSil
  8. Ben de gidip gormus kadar oldum sayende sagol ablasi :) Soguk iliklerime isledi, neseniz icime :) opuyorum sizi sekerler!!!

    YanıtlaSil
  9. bizde seni kocaman öptük kardiş :)

    YanıtlaSil
  10. şu sıcak yaz günlerinde kış tatili yazısı okumak iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  11. Bademle buduk;

    Sen baya kışa gitmişsin hemde :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)