6 Aralık 2008

MUTLU BAYRAMLAR...

Keyifli, kalabalık, bayram tadında bayram yapmak için bugün yolculuğa hazırız.
Oytun çok heyecanlı... Özlem ablası ve Mehmet Ali dayısına gidiyormuş, kaplumbağaları onu bekliyormuş. Yılanda çıkarmıymış acaba :)) Aslanların ormanına gidelim anne diyor. Bu köy işini bu sefer fena abarttı. Hayalinde bir sürü şey var bakalım:)) Anne çooook kalalım töyde diyor ama sonuna da ekliyor ama tendi evime dönelim olu mu diyeee:))

Laptopumuzu da aldık yanımıza hemen oytun lafı yetiştirdi tabi... Döötçede bilsiyardan delecek töye diye:)) İnşallah canım dedim. Bir internet bulalımda orda oda gelir dedim. Bulalım, bulalım dedi:)

Dün akşam babam yine rüyamda bana güle güle dedi. Her uzun yolculuğa çıktığımızda görüyorum rüyamda onu. Ya psikolojik yada gerçekten güle güle diyor bize. Yola çıkmadan önce hoşçakal demeye gideceğiz yanına, öpeceğiz onu da...

Aslında bu bayram daha neşeli ve keyifli geçecekti ama imkanlar dahilinde olmadı işte... Kardeşim gelemedi bu sefer. Bir yanımız onun yanında olacak. Can kardeş sende güzel bir bayram yap orda. Şeker dağıtmayı unutma herkese... Biliyorum sen çalışacaksın orda ama gelen olursa da kahve ikram et onlara. Hatta ve hatta işe gider gitmez bir kahve yap kendine sanki biz gelmişizde bayramlaşıyoruz gibi keyifle yudumla kahveni olmazmı :))) İyi bayramlar kardeş, can kardeş...

Herkese iyi bayramlar diliyorum... En keyifli, en neşelisinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)