23 Temmuz 2009

çantalandık :)))

Sevgili ibeking çok güzel bir sosyal sorumluluk projesi başlatmıştı... Pazar filesine dönüş ....

Bu arada sevgili arkadaşımızın çokda güzel bir röportajı yayınlanmıştı bu konuyla ilgili olarak.... Okumanızı tavsiye ederim.... Buyrun röportaja ....

Birkaç gün öncede bir çekiliş yapacağını duyurdu blogunda... Tabiki bende katıldım... Bugün birde ne göreyim çekiliş sonucu bir çanta da bize çıkmış.... Nasıl sevindiğimi tahmin bile edemezsiniz :)) Çantamla çok keyifli alışverişler yapacağım ;)

Sevgili ibeking ilk önce böyle bir kampanya başlattığından ötürü seni tebrik ediyorum. Kişisel çabalarınla sesini birçok insana duyurmayı başardın. Hepimiz bir şekilde dikkatli olmamız gerekliliğini hatırlayarak kendimizce birşeyler yapmaya başladık....

Tekrar teşekkürler ibeking.... Sana bizden kocaman öpücükler...

6 yorum:

  1. bende bayılıyorum bu yapılanlara.çantanı güle güle kullan.
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorum smilenacım. İbeking harikalar yaratıyor haklısın :)

    YanıtlaSil
  3. Güzellikler dolu günler Seninle Olsun. http://nazardeymesin07.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Cantani guzel alisverislerde kullan ablasi, ici hep dolu dolu olsun insallah:))

    Buradaki super marketlerde de yapiyorlar. Markete giderken biz de kullaniyoruz. Boyle onculuk edilmesi hosuma gitti, umarim yayginlasir da biraz da olsa katkiniz dokunur

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ediyorum gökçecim inşallah hep dolu dolu olur çantamız :)) Bu proje kesinlikle çok güzel oldu...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)