14 Temmuz 2009

saç kavgamız var bugünlerde...


Bebekliğinden beri sevmez paşam saç kestirmesini... Feryat figan gideriz hep. Son 1 yıldır örümcek adam aynalı bir berber buldukda rahatladık allahtan... Bitti çığırmalarımız :)))
Doca hep özenir oğluyla berbere gitmeyi... Bir kere denedi berber yarım bırakıp gönderdi :) Düzelttirmek de bana düştü tabiii... Bugünlerde yine bizimkinde bir heves bir heves... Oğluş büyüdü ya kestiririz beraber diye... Bu seferde oğluş saç uzatma hevesine girdi ama... Ben zaten o hevesteydim hep, itiraf ediyorum işte :)
Oğlum berbere gidelim diyor bizimki suratını buruşturarak hayır diyor. Tamam bana bırak biz hallediyoruz diyorum ucundan ucundan, o kısacık kestir diyor hahaaa:))) Oğluşumada bu saç yakışıyor ama ben ne yapıyım... Anlaşamıyoruz bir türlü...
Saçları o kadar düz ki güzel duruyor işte diyorum... Doca somurtuyor hemen...
Bakalım bu kavganın sonu nasıl bitecek...

12 yorum:

  1. bence de oytun'a uzun saç çok yakışıyor.

    buradan doca'ya sesleniyoruz. oytun biraz daha büyüsün, birlikte berbere gider, sakal tıraşı olursunuz. şimdilik çok sevimli ve böyle kalsın :)))

    YanıtlaSil
  2. oylamaya sunmak sanirim en son deneyecegin sey olmali zira ben de karsi taraftayim ablasi haha:)) Ben gelsem firsatini yakaladigim gibi berbere gotururum Ethem enistem gibi:)))

    Oytuna kisa saci daha cok yakistiran teyzesi

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim merbe fikrin için.. benimle aynı düşünceye sahip birilerinin olması rahatlattı beni :))

    YanıtlaSil
  4. ethem eniştem oytunun saçlarını kestirdiğinde ne ağlamıştım :) Sen gelince dikkatli olmak lazım vallahi :)) Ne kadar çok kısa saçı seviyorsunuz ben anlamıyorum yaaaaa....

    YanıtlaSil
  5. ama çok yakışıyor annesi.maşallah

    YanıtlaSil
  6. bence de uzun çok tatlı, ama eminim kısa saç da yakışır:) oytun kendi versin kararı ;)

    YanıtlaSil
  7. biyaşımadahagirdim;
    onun kararı şu anda uzun saçdan yana... ama annesindenmi etkileniyor bilinmez :))) vallahi baskı yapmıyorum amaa...

    YanıtlaSil
  8. bizim kavgamız saç sahibinin kendisiyleydi. sizin de babası ile :))

    YanıtlaSil
  9. sevgili denizanası biz o kavgaları nihayet bitirdik derken yeni kavgalar başladı işte hahaaa:)))

    YanıtlaSil
  10. Allah bağışlasın... çok tatlı..çok pozitif bir meleğe sahipsin..:) çok sevdim..allah bağışlasın bahtı hep açık olsun..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin doğacım....
    Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)