29 Temmuz 2009

gelince seni kıtır kıtır yiycem haberin olsun :)))

Dün akşam telefonda şakıyordun yine :))

Sönmez dayın olmuş enişte, İdiiiilll kırk yıllık kankin, Muammer eniştem olmuş deden, Nuriş halam ise olmuş Nuriş... Bana diyorsun ki anne İdile hadi selam ver :)) Vermezmiyim hiç hahaaaa:)))

Halamın evini salyangozlar basmış... Hergün toplayıp toplayıp geliyormuşsun... Birde utanmadan toplamak için poşet istiyormuşsun... Annecim inan bu kadar hayvan sevgisi sağlığa zararlı yada bizim bünyemiz kaldırmıyor diyelim :)))

Telefonla konuşurken hala seni gördüğümü zannediyorsun ya... :))) Yan taraftan ne gösterdiğini anlatmasalar biliyorum seni anlamadığım için küseceksin... Ama anla bitanem artık 3G 31 Temmuzda hayata geçecek henüz ve bizim 3G özellikli telefonlarımız şimdilik yok; istiyorum listemize eklenmedi daha :)))

Birde o yediğin kırmızı şeftaliden vermedin ya akşammmm.... Alacağın olsun.... Bitti bitti haaaaa :))) Gelince ben seni bitireceğim haberin yok hahahaaaa:)))

6 yorum:

  1. şu blog aleminde en sevdiğim çocuk oldu oytun :) kıtır kıtır ısırasım geliyor :) demek görüntülü konuşma yaptığınızı sanıyor ha :)))

    YanıtlaSil
  2. Nuris halam salyangozlari bilumum yerlerden toplarkan BOLCA anar artik pasayi uzuuuun sure:))
    Turkiyeye daha gelmeden pasamin hayalgucu sayesinde 3G lenmissiniz daha ne istiyorsun annesi
    Anneden kalan parcalari yiyecek olan teyzesi

    YanıtlaSil
  3. 3G ye hiç ilgi duymazken bu çocuk beni 3G lendirecek teyzesi :p hhaaaaahhaaa

    YanıtlaSil
  4. ay canım ya kız doğurtacaksın bana sonunda ya, özlem tavan yapmış resmen

    YanıtlaSil
  5. stil direktörü;
    biz annelerin hep kız özlemi vardır ama oğlanda fena olmuyor hani :))) En kısa zamanda darısı başına diyorum...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)