8 Temmuz 2009

öğrendin işte :)


Dün akşam kendimizi iş çıkışı bir attık sokağa toplayamadık :) Anneannemizle yemekten sonra güzel bir çay keyfi yaptık püfür püfür, sonra onu gezmesine bıraktık hadi onu almaya tekrar geleceğimize bir parka gidelim dedik... İyiki de gitmişiz....
Oytun bayıldıı.... Bir sürü arkadaş buldu kendine... Kumlarda yuvarlandılar, salıncakta sallandılar, zıpladılar, koşuşturdular... En önemlisi de top zıplatmayı nihayet becerdi hahaaa:)))
Kendinden büyük ve ağır olan basket topuna takılmıştı uzun süredir. Hep çanta gibi taşıyorduk yanımızda ama zıplatarak oynamayı beceremiyordu... 1 diye başlıyordu gerisi gelmiyordu, savruluveriyordu top....
Dün becerdik artık. Alt komşumuzla papaz olmasak bari :)

5 yorum:

  1. Insanlik adina kucuk, oytun adina buyuk bir adim:)))) tebrik ederim oglusu ablasi ! Gelince teyzesiyle bir basket maci yapar artik hehe
    Kocaman ama kocaman opuyorum

    YanıtlaSil
  2. ahan da bir ortak nokta daha :)) benimkisi de bu tarz oyuncaklara giremiyor ve zıplayamıyor. darısı başımıza:)

    YanıtlaSil
  3. Teyzesi harbi siz güzel basket maçı yapabilirsinizde bir sorun var :)) Mıcımaktan oynayabilirmisiniz bilmiyorum hahaaa:))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili denizanası;

    Darısı başınıza diyorum bende :))

    YanıtlaSil
  5. Mıcıyacagimiz kesin!! o konuda ben onu gecerim kendime guveniyorum haha:))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)