1 Temmuz 2009

Dün akşam....




""Bir uçtan sen çektin, bir uçtan ben çektim
Kopardık en sonunda
Şimdi boyunlar bükük, omuzlarda bir yük
Herkes kendi yolunda....""

Dün akşam Saba'nın programında F.Özbeğen' den dinledim bu şarkıyı.... Mest oldum....

Aklım dün-bugün dedi....

Eskiden ne kadar bencilmişim dedim... Annemin, arkadaşımın, kardeşimin, dostumun hatta ve hatta çevremdeki tüm insanların sadece benim olmasını istediğimi düşündüm.... Evet itiraf ediyorum kıskançtım alabildiğine... Ne kadar da zorlamışım kendimi, sevdiklerimi...

Ama şimdi....
Çekiştirmeden...
Değiştirmeden...
Olabildiğince...
Tüm doğallığıyla...
Rahatça yaşıyorum sevgilerimi...

Oh be ne rahatmış....
PC: Bir şarkıdan binbir türlü şey çıkartma kapasiteme bende şaşırmadım değil hani :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)