15 Temmuz 2009

bu kadarına da pes yanii....

Geçenlerde sevgili uyuz cadı bahsetmişti bu konudan. Ne kadar da haklıydı yazdıklarında. Münevver cinayetinden bahsediyorum. İlk önce ismi kısaltılmaya başlandı.

Tam buda ne oluyor derken beynimi durduracak ikinci şoku yaşadım dün resmen. Yine aynı haber programında bu sefer o vahşinin yüzü puslandırılmıştı. Hani şu ana haber bültenini saat 22:00 da yayınlayan var ya o işte... Benim bildiğim kadarı ile mağduriyet yada gizlilik gereken konularda bu olaya başvurulur. İki gün öncesine kadar çarşaf çarşaf fotoğrafları yayınlamaya çekinmezken şimdi neden böyle....

Garipoğlu ailesi neden sizi bu kadar korkutuyor? Neyi unutturmaya çalışıyorsunuz? Sizin tarafsız haberciliğiniz nerde? Siz yüzünü kapattınız diye biz unutacak mıyız? İnanın bu soruların yanıtını bulamıyorum.... Keşke birşeyler yapabilsek özellikle tarafsız gözüküp taraflı haber sunanlara karşı...

Gencecik bir hayat gitti... Arkasında yıkık yürekler bırakarak... Bizler olana bitene dayanamazken ailesine sonsuz sabır diliyorum....

4 yorum:

  1. ah sorma.benim de aklım bazı şeyleri almıyor....
    allah ailesine sabır versin..

    YanıtlaSil
  2. sevgili smilena;
    burası türkiye diyeceğim ama gönlüm el vermiyor işte....

    YanıtlaSil
  3. Bu olayı takip ediyorum basın ve medyadan..gelişen olaylar bana da garip gelmeye başladı. Umarım en kısa sürede suçlu yada suçlular cezalarını bulur :(

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)