27 Temmuz 2009

kakılmışlık damarım coştu yine...

Bu hafta sonu aslında niyetim kolumu bacağımı yaya yaya tvnin karşısında miskinlik yapıp dinlenmekti... Oğluşda yok nasıl olsa dedim öğlene kadar uyurum, sonrada keyif...

Ama ruhum kaldırmadı olsa gerekki bu düşünceyi sabah saat 8:30 benim gözler kapanmamakta diretiyor.... Saat 9:00 direnmek boşuna.... Kalktım gezindim evin içinde... Mutfakda bayağı kirlenmiş hmmmm ne yapsak ki... Sus iç ses desemde yok olmuyor.... Gözüme battı bir kere....

Bütün dolap örtüleri çıkartılır yıkanır ve başlar kakılmışlık hikayem pazar pazar.... Kim dedi sana mutfağın üç tarafını dolapla kapla, üstüne birde bu kadar tabak çanak al diye söylene söylene....
Sabah başlayan hikayemiz saat 22:00 sularında yorgun bir bedenle son buldu... Mutfağım tertemiz ama ben bitmiş durumdayım...

Deterjanları yine birbirine karıştırırken taaa lise yıllarımdaki yangın hadisesi geldi aklıma :)))) Temizlik paranoyası yaratmış ben yine o zamanda mutfak temizlemiştim... Ama öyle böyle değil... Mis yapmıştım missss.... Kaç çeşit deterjan kullandığımı hatırlamıyorum bileee..... Annemde o hafta sonu kardeşimle şehir dışında biz babamla evdeyiz.... Temizlik sonrası yemek yapmaya kalkışan ben çakmağı çakmamla birlikte tavan yanmaya başladı.... Bende bir panik bir panik... Tavan alev alev yanıyor... Mutfak tülü sanki makasla kesmişsin gibi üstünden yanarak yere düştü.... Komşu teyzemiz yetişmişti imdadıma... Meğer ben o kadar deterjanı karıştırınca, üstüne birde havalandırma işlemi yapmayınca tavanda yanıcı bir gaz oluşmuş ve sonuç pofffff.... Temizlediğin yerlerin simsiyah olduğunamı yanarsın, yoksa nerdeyse evi yakacak olmanamı :))))
Babacım kıyamam o akşam benimle birlikte tekrar mutfağı temizlemişti.... Ama bana deterjan kullandırtmadan :)))

Benim böyle temizlik hikayelerim çoktur... Bir ara diğerlerinide anlatırım...

Herkese iyi bir hafta diliyorum...

6 yorum:

  1. :) Komik kadın seni, sakarlık bende de var ya sorma, buna benzer bir olay ben küçükken başıma gelmişti hatta. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Stil direktörü bir gün seninle sakarlıklarımızı yarıştıralım o zaman hahaaaaa:)))

    YanıtlaSil
  3. az kalsın demek evi yakıyordum.amman dikkat et arkadaşım.bu arada benim de temizlemem gerek mutfağımı ama gel gör ki hiç canım istemiyor.ev boyanacak onu bahane ediyorum.boyadan sonra.ah ne iş birikti bir bilsen...

    öptüm

    YanıtlaSil
  4. smilena;
    şimdiden kolaylıklar diliyorum arkadaşım sana. badana-boya derken ev kalkacak ayağa haaa... ama güzel yanlarıda var... Mis gibi olacak her yer, tazeleneceksin, yenileneceksin :) İnşallah bir an evvel kurtulursun bu sıkıntıdan da..
    Öptüm canım..

    YanıtlaSil
  5. Kakilmistir benim adiiim her yeeri sileer parlaatiiriiim:))

    Istisnasiz her pazar kakilmisa baglayip ne temizlik yapardik yahuu.. Ama sonrasinda pazar gelenegi haline gelen kendimizi yemekle simartma kismi daha da guzeldi:))

    O ev yakma hikayesi cok komikti gercekten her ne kadar annem oyle bulmasa da:)) babama isyerinde lojmandan duman geliyor demisler de babamda hic ustune alinmayip hic rahat durmuyorlar yahu demis ya haha:))

    Birde temizlik paranoyan altinda kucukken bana yaptigin turlu iskenceler aklima geldi... O yesil yolluklarin uzerine yapisan tuyleri tek tek toplatirdin bana saatlerce haha:))

    Kardisin

    YanıtlaSil
  6. o yeşil yolluklar gerçekten tam bir belaydı :))) elle toplanmayınca tam temizlenmezdi ne yapayım ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)