20 Kasım 2017

güüünnnayyddıınnn ♥



Size şöyle yanık yanık bir günaydın diyeyim istedim 😂😂😂


Çiçekli, böcekli, sevgi pıtırcığı modunda geçsin haftanız ♥
Hava yağmurlu, soğuklar da geliyormuş... 
Fazlaca enerjiye ihtiyacımız olacak 😉


Yeni hafta hoşgelsin, hoş gitsin...
Sevinç nidalarımız bol olsun ✌
Haydi kolay gele herkese ♥


Ben olağan haftalık listemi yapar kaçarım ;)

* Eski gümüşlerini vermiştin, gümüşçüden hala ses yok. Bir git de kendini hatırlat.. Şükür benim gümüşler ölmemiş ama olmamış da :)) Bakalım ne zaman olacak :))

* Keteme gidilecek bu hafta... Haftaya kaldı, sıra alamadım :/

* Romatolog araştıracaksın, en yakın nerede var, sevksiz gidilirse daha iyi olur bulduğun yere Bu bölümden sıra almak deveye hendek atlatmaktan daha zormuş... Denemelere devam o sebeple....

* Oytun rehberliğin çıkardığı haftalık programı nasıl uygulayacağını oturtamadı hala, bu hafta birlikte uygulamaya koy ki alışsın biraz biraz - Çalışmalara devam, adam sabit fikirli :/ 

* Hafta sonu kına gecesi var, sakın unutma... Nikaha gidemeyeceksin çünkü...

* Hafta sonu doktor kontrolün var, iğnelerin var yapılacak offf offff 😔

* Ütü seansını da unutma, birikiyor sonra...

28 yorum:

  1. Günaydın Canım, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Günaydınnnnn o zaman:)
    Keteme ne? Romatolog ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın semi ♥

      Ketem mamografi, simir falan işte.. Can sıkıcı kadınsal mevzuları takip ediyorlar, kontrollerim var anlayacağın.
      Romatolog ise benim çok uzun zamandır sedef hastalığım var. Zamanla bunlar kas dokusuna ve iskelet sisteminde arızalar yaratıyormuş. Ben de yeni öğrendim. Aile hekimimiz 6 aydır ısrarla romatolojiye git diyor ama üzerinde durmuyordum. En sonunda kızdı geçen hafta. Onu araştıracağım inşallah bu hafta nerelerde var diye, burada yokmuş çünkü :/

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  3. Kolaylıklar dilerim insanın yapacakalr listesi olması ne güzel demek ki o enerjiyi görüyor kendinde görmese de enerjik ve aktif olması için itici bir güç meydana getiriyor demek ki yaşam sevinci var demek ki sevdikleri var demek ki herşey güzel olabilir :)

    Günaydın!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yapılacaklar listesiyle daha iyi kotarır oldum işleri :) İtici gücü olduğu kesin evet ;)

      Teşekkürler ve sevgiler ♥

      Sil
  4. Canım geçmiş olsun. Sedef'i görünce yazmadan edemedim, babam 40 yılı aşkındır sedef hastası, bırak Türkiye'yi dünyayı araştırdık desem yalan olmaz; stresten uzak kaldığın zaman tamamen geçiyor bence tek ama tek ilacı huzur. Stresi kendi başına def edemiyorsan anti depresanların işe yaradığını da gördüm, söylemeden geçemedim... Sevgiler, kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef en büyük sebep maalesef stres Ececim. Antidepresan kullanmayı denedim bir ara çok safsalak oldum maalesef. Özellikle çalışırken çok etkiledğinden dolayı kullanmayı bıraktım o sebeple... Bununla yaşamayı öğreneceksin demişti doktorum ve ben hala öğrenmeye çalışıyorum. Bir sürü şey iyi geliyor gibi oluyor ama sonra pat bağışıklı k kazanıyor vücut ve sar baştan yapıyorum yeniden :/

      Çok teşekkür ediyorum canım benim hassasiyetin için ♥

      Sil
  5. Allahım nasıl güzel, nasıl içli bir günaydındır bu. İnsanı kocaman güldüren.

    Yapılacaklar listesinde, ihmal edilmemesi gerekenler var. Lütfen hallediver.
    Geçmiş olsun canım.

    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta da inşallah hepsini çizeceğim canım benim :) Azimliyim ahahahaaaa :))

      İçli içli yeniden günaydın sana ♥

      Sil
  6. Çok enerjik ve inanılmaz pozitif bir günaydın en güzelinden :) geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deryacım, yeniden günaydın sana da ♥

      Sil
  7. Geçmiş olsun Şebnemcim, sedefin böyle bir yan etkisi olduğunu bilmiyordum, kolay gelsin, şifa olsun.
    Liste yapınca işler kolaycacık bitiyor, bence. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyordum maalesef... Aile hekimimiz biraz duyarlı bir adamdır sağolsun, o uyardı bu konuyla ilgili... Sedefi cilt hastalığı olarak bilirim ben hep ama aynı zamanda bağ dokularını da ilgilendiriyormuş...
      Teşekkürler canım benim ♥

      Sil
  8. Ahh bu hafta işte tam o çiçek gibi dolaşan kadın kıvamındayım.
    Durumum fena

    YanıtlaSil
  9. Nasıl soğudu hava öyle birden gerçekten. Çok sevmesem de kar gelmesi güzel de sayılabilir yani:) Çok geçmiş olsun Şebnemciğim. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün birden deli gibi dolu yağdı, buz kesti ortalık... Çok soğudu brrrr diye diye gittim eve...

      Teşekkürler öce annem ♥

      Sil
  10. Gunaaaayyyydıııın...
    Ne güldüm.Sen çok yaşa kuzu.

    Listeni ihmal etme,
    Özellikle sağlıkla ilgili olanları-saçını-başını yolarım haberin olsun.
    Sevmem seni bir daha...Daha ne deyim ihmal edersen yaniiii.!
    Öptümmmmm.Seni güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın kuzum ♥

      Ayy ben saçımı başımı hiç yoldurturmuyum, seni üzermiyim hiç canım Merihim :))) Söz ihmal etmeyeceğim kuzum benim :)

      Sil
  11. Şu kilolardan kurtulmamız lâzım Şebom, bütün ağrılar sızılar ondan.

    Ben şimdi 150 tane ayak izi kesmeye gidiyorum, listemde bu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf yarama bastın handan :/ Şiştikçe şişiyorum üstelik ben zayıflayacağıma... Bir yerlerden başlamak lazım, ama nereden ona karar veremiyorum işte :))

      150 ayak izi mi :)))) Oyyoyyyoyyyy :) Kolay gele bacım ;)

      Sil
  12. Ben de video ne söylüyor diye açınca yüzümde gülümseme oluştu :) Yaramaz çocuklara benzetiyorum seni bazen :) Öyleyse dolu dolu günaydınnnnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaaa :)) O yaramaz çocuk seni kocaman öper güzellik ♥

      Sil
  13. Romatolog neymiş baktım hemen. Sayende bir şey daha öğrendim. Geçmiş olsun Şebo.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)