27 Şubat 2019

28 Gün Meydan Okuması #27


Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da bir şey olur modun düşer. Ne yaparsın da toplarsın? Var mı sihirli bir kaç önerin?



Bu aralar bu bana o kadar sık olmaya başladı ki... Hoş havalara bahane buluyorum hep ;)

Bizim aile cümbür cuma banyo yapmanın sihirli bir gücü olduğuna inanır.
Hasta mısın? Banyoya...
Yorgun musun? Banyoya...
Sıkkın mısın? Banyoya...
İnandığımız için belki de banyo yaptığımızda rahatlarız...

İkinci sihirli inancımız güzel bir uyku.... Hatta banyo sonrası güzel bir uyku :)) Dertlerimizi, tasamızı uykuya yüklemeyi severiz ;)

Bunlar tutmadı mı? Pozitif enerjili sevdiğin bir arkadaşını ara derim ben. Ya olanı biteni anlat rahatla ya da onun pozitifliğini içine çekene kadar gevezelik yap... Ben susangillerden değilim, hiçbir zaman da olmadım. Ben anlatmalıyım, konuşmalıyım...

Alışveriş ♥ Bak bu da benim modumu değiştiren şeylerden. Çok büyük bişey olmasına gerek yok çorap alsam mutlu olurum ben :)

Saç baş meselesi de beni rahatlatır bak. Ağır depresyondaysam saçım da radikal değişimlere gidebilirim. Beni tanıyan bir kuaförümün olması müthiş bir şey o sebeple. En son yeşile boyasak teklifimi abla hadi gel ben sana fön çekeyim hem de kahve içip falına bakayım diye geçiştirmişti 😂😂

İlk aklıma gelenler bunlar... Bunlar da çözmüyorsa zaten halim harap demektir ;)


16 yorum:

  1. Hahahah, kuaförün cidden iyiymiş :D

    YanıtlaSil
  2. Cok tatlisin sen!!!!!!!!!!!!!! ben de sacimi kardashian sarisina botaycam diye takmistim iki sene once,iyi ki yapmamisim.Uyku ve banyo sihrine cok inaniyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))) Kardashian sarısı ha :)) Kuaförler bizimle çok eğleniyorlar sanırım :)))

      Sil
  3. Aman çözülecek sıkıntılar olsun Şebo'cum.. Ama su ve uyku benim de en değerli formülüm

    YanıtlaSil
  4. vallahi bir paket çikolata da insanın modunu çok çabuk değiştirebilir canım yaa:)))

    YanıtlaSil
  5. saç olayı bende de var. depresyonda isem renk değiştiririm.

    YanıtlaSil
  6. Senin enerjin düşmesin Şebnemim. Öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  7. Yeşil başlı ördek ,
    Büyüyünce de kuğu olurdun bak.
    Denemelisiniz.
    Banyo güzeli,eminim pembis pembis olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembiş yapmayan banyo yok sanırım Merihim :))
      Ben en çok çocukların banyo sonrası hallerini severim bak.. Kokla kokla mıncıkla ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)