18 Şubat 2019

Şebonun Gevezelikleri #5 ve 28 Gün Meydan Okuması #18


Bir haftadır donuyoruz... Dün biraz nefes aldırdı güneş ama bu hafta yine yeni bir soğuk hava dalgası geliyor diyorlar. Üstelik kar olma ihtimali de söz konusuymuş. Bir bahar gelse de rahatlasam modundayım artık.


Şu şeker patlatma oyununu oynamayacağım diye söz vermiştim kendime geçenlerde. Ama ben ne yaptım, bu hafta onu bozdum hahahaaaa :))) Saçma salak bir şekilde her gece sınırsız can kazandım üstelik ve deli gibi uykusuz kaldım. Hayır her seferinde de kendime kızıyorum ama yok tutamadım kendimi... Bu hafta yine ceza verdim kendime ama bakalım uyabilecek miyim merak ediyorum 😂😂 Kendime güvenemiyorum bu konuda :))


Bu hafta sonu inanılmaz bir trafik vardı... Cumartesi-Pazar çeşitli okulların bursluluk sınavları vardı. Sınav heyecanını yensin, deneyim kazansın azıcık diye okuldan okula sınava gittik. Kıyamam o içeride ter dökerken biz iki anne de tavla gibi ulvi bir oyun oynadık 😂😂

Azıcık kahve buluşmaları, azıcık alışveriş, azıcık kafa dağıtmaca derken koskoca hafta sonunu yedim bitirdim... Evi toparlamak bir yana yemek bile yapmadım. Bu hafta açız anlayacağınız :))



Bugünün meydan okumasında konu;

Evet bugün yaratıcı günümüz, bugün blogun için yeni bir seri başlat.  Bu yazı ilki olsun ve elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela...

Bak tam da her Pazartesi yazdığım "Şebonun Gevezelikleri" serisine denk geldiği için bu konu tembellik yapıyorum ve 2019 da başlattığım bu seriyi, bugünkü meydan okumaya ithaf ediyorum... Yeni bir seriye başlayacak gücü de fikri de bulamadım arkadaşlar ;)



Mutlu haftalar, kendinize iyi bakın ♥

24 yorum:

  1. Bahar gelsin güneşi görünümce moralim düzeliyor aynı fikirdeyim

    YanıtlaSil
  2. amaaaan bi kaç gün de peynir ekmek yisin ahali vitamin mineral kalsiyum olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :))) Tamamen vitamin mineral kalsiyum sebebiyle zaten :)

      Sil
  3. Yaz gibisi yok tabi.İnsan sebepsiz mutlu olabiliyor.☀️

    YanıtlaSil
  4. he he, o sıcaklarda kavrulurken hatırlatıcam sana ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeee :))) vallahi ona da mırıldanırım ben diyim sana ;)

      Sil
  5. Bırak o oyunu Şebo, bak valla bir sürü zaman kazandım onu bıraktığımdan beri .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komple silmem lazım beni dürtmemesi için de kıyamıyorum Handan :) Sonu yok ama bu oyunun dimi, bitme ihtimali falan :)))

      Sil
  6. baharda buralar unutulmaz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmaz inşallah. Ben bu sene hiç sallama moduna girmeyeceğim, söz verdim kendime :)

      Sil
  7. Bu sene de bir sıcak bir soğuk derken iyice bozuldu dengemiz.
    Kış olmadan gelecek gene yaz ayları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengesi dengesiz gitti ya Sibel, bana çok uzun geldi o sebeple bu kış...

      Sil
  8. Candy Crush'ta kaçıncı seviyedesin? Bir ara ben de çok oynuyordum ama baktım artık ilerliyemiyorum bıraktım.

    Mutlu haftalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım 2700 lerdeyim Şule, feci takıntı yaptım ben oyunu :))

      Sil
  9. Bosvelll.
    Der di benim kizcem bebekken
    Keyfine bak. Sağlık olsun yeter ki.
    Oytun'un boş vermesine müsaade etme tabii ki.geçecek ne yapalım boyle bu isler,biz yaratmadık sınavlı yaşamları.
    Kusura bakmasın sonunda bu onun isine daha çok yarayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de onun yararına uğraşıyorum onunla. İleride bunu anlayacağı günleri de göreceğiz inşallah hep birlikte ♥

      Bosvelll ne güzel söylermiş ♥

      Sil
  10. Devam et tabii, çok da güzel seri <3

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)