11 Şubat 2019

Şebonun Gevezelikleri #4



Ciao efenim, İtalyancada merhaba demekmiş :)  Aklına nereden geldi şimdi bu Şebo derseniz dün akşam rüyamda sular seller gibi İtalyanca konuşuyordum 😂😂😂 Öyle böyle değil hem de... Rüyanın etkisiyle sabah kalktığımda da konuşabileceğimi düşündüm, baya bir zorladım kendimi ama hiçbir kelime çıkmadı hahahaaaa :)))


Çarşamba günü İzmirdeydim... Anacığımı kardeşimin yanına yolladım. Uçağı sabahtan olunca hadi dedim bu işi fırsata çevirelim ve İzmir kazan biz kepçe durumlarına girelim... Hava da şansımıza çok güzeldi... Bu havada bizi Alsancak paklardı...

Kordonda turladık azıcık... Seneler geçse de denizin bu doldurulmuş haline ben alışamadım hâlâ... Eski hali bana her zaman daha güzel geliyor ve özlüyorum.... 

Hemen bira-midye yaptık... Ne özlemişim bak bu tadı da... O midyeyi nerede yersem yiyeyim İzmirimin midyesini özlerim ben zaten... Bir de Dostlar Fırınına uğradım tabi. Oytun boyoz siparişi vermişti... Enginarlısından, ege otlusuna, tahinlisinden sadesine biraz biraz aldım... Fırında ısıtınca yine çıtır çıtır oldu ♥

Akşamına pestilim çıkmış bir halde dönsem de çok iyi geldi bu kaçamak ;)


Bu hafta meydan okuma yazılarını hiç aksatmadım. Her ne kadar konu belli olsa da bloga her gün yazı yazmak feci halde zorluyor beni... Yazıyorum yazmasına da okumak konusunda şu an çuvallamış durumdayım. Bu hafta okuma kısmını da düzenlemem gerekecek. Kendimi feci suçlu hissediyorum çünkü :/


Cumartesi pazara çıktım yine... Cep yakan cinstendi pazar yine ama mecbur alıyorsun işte...
Cumartesi pazar işini halledince Pazar günüm de yemek yapma seremonisiyle geçti tabi... Ama bir sürü yemek yaptım... Hatta hayatımda ilk defa portakallı kereviz pişirdim... Neden daha önce yapmadım ki diye de hayıflandım tabi... İnanılmaz lezzetli oldu ♥

Bu hafta hiç film izleyemedim... Oscar listelerinde hala izlenecek 6 filmim var... Törene kadar yetiştirmem lazım...
Misafir kitabıma devam ediyorum hala... Bu hafta da çok okumaya fırsatım kalmadı... Sadece Pazar akşamı biraz keyif yapabildim kitabımla... Bu hafta bitiremem sanırım ama biterse de hiç fena olmaz ;)

Şimdilik benden bu kadar...
Daha kitap yazısını hazırlamam lazım...
Herkese mutlu haftalar ♥

24 yorum:

  1. Bizim buralara gelmişsin...keşke tanışabilseydik dedim yazını okuyunca. Umarım bir ara mümkün olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım saadet, inşallah bir ara denk getirebiliriz bir buluşma :)

      Sil
  2. of pazar çok pahalıydıç. Pazar günü çıktım pazara, aradığım hiçbir şeyi bulamadığım gibi zevk de alamadım gezmekten. Portakallı kerevizi annem çok güzel yapar. Ama ben pek beceremem. Size kolay gelsin, keyifli bir hafta olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek konusunda çok becerikli değilimdir aslında Esra ama bu aralar mutfağa çok düştüm :) Kendi standartlarımın dışına çıkıyorum ;)

      Sil
  3. ahhhhh memleketim İzmir hele ki bira midye ikilisi hem de boyoz ayyyy daha ne olsun:)))

    YanıtlaSil
  4. İzmir bu havalarda güzeldi sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Ohh mis gibi Kordon havası almışsınız ne güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel ya, mutlu oldum 😊

    YanıtlaSil
  7. Oh ne güzel yapmışsın İzmir Kordon güzel ya bende iki kez gitmiştim.Denizli'ye de bekleriz 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Denizliye hiç gelmedim :) İnşallah diyorum ;)

      Sil
  8. kurbağa kermiti gördüm tıkladım geldim hemen çocukluğumda ne izlerdim susam sokağını hey gidi günler ^_^

    YanıtlaSil
  9. Anacığını Allah kavustursun.
    İzmir havası iyi gelmiş arkadaşıma pek bir güzel gördüm sizi hatun.
    Bende portakallı kereviz pişirdim bu hafta Miiissss...elerine saglık afiyet olsun güzellik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım ♥

      Kereviz ilk defa ğişirdim ve geçen günlerime yanıyorum :)

      Sil
  10. İzmir-bira-midye gibisi yoktur.

    YanıtlaSil
  11. İzmir-bira-midye gibisi yoktur.

    YanıtlaSil
  12. Sebocum geriden geriden takipteyim seni bu ara yorumlara geri dönmem gecikiyor. Ay keske uykuda dil ögrensek ne iyi olur 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykudan keşke birçok şey yapabilsek diyorum ben hep :)))
      Bak ben de gerideyim, ama yetişeceğim inşallah :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)