22 Şubat 2022

17 demeseydik iyiydi :))



Akşamdan bu yana hesap kitap içerisindeyim biliyor musun?
2 seneden beri dilinde bir 17 gezip duruyor, ben de Oytun yine çift gidiyorsun oğlum diye sana bıdırdanıyorum :)) Dün akşam bir hesap yapıp emin olmak istedim ve evet gözlerim yerinden fırladı 😏

Parmak hesabı 17 çıktı, yanlış saydım dedim....
Kağıt kalem hesabı 17 çıktı, yok yaaaa dedim....
Blogda yaş etiketi vardı ona bakayım dedim, 16 yıl 11 ay 29 gün yazıyordu ki gözlerim karardı 😇
Evet dolu dolu 17 imişsin oğlum...

Kendimde "yaşlara takılmayalım" olgusundayken senin 18 inden gün almaya başlayacak olman beni bayağı bir hırpaladı :)) 30 yaş sendromumda bile bu kadar yıkılmamıştım inan bana... Anne dert ettiğin şeye bak diyeceksin biliyorum ama senin kanatlanıp uçmana az kaldığı anlamına geliyor bu yaşların bende. Ahhh Oytun ahhhhh 💗 Bir gün baba olduğunda anlayacaksın bu dediklerimi...

Daha dün gibi biliyor musun seni ilk kucağıma aldığım gün... Yumuk yumuk ellerini emerken verdiler kucağıma seni. Suratın kocaman bir burundan ibaretti, allahım dedim nasıl büyük burnu var suratını kaplıyor resmen. Durup durup bunu söylemişim narkozun etkisiyle; burnu çok büyük, burnu büyük değil mi, burnu niye böyle oldu diye... Vücudu şiş, inecek dediler ama o an inanmadım... İlerleyen birkaç günde fındığa dönüşünce burnun, nasıl içim rahatladı anlatamam :))) Niye takıldıysam bu kadar sanki... Annen işte, tanıyorsun beni 😉

Sonra da tutamadık zamanı işte... Ayyy yürüdü, ay konuştu, okula başlayacak, ergen mi oluyor, bıyık mı o suratındaki derken geldik bugünlere işte... Bir delikanlı var hayatımda artık 💗

Delikanlımla bu sene neler yaşadık, hatırlayalım hadi 😉

1,5 sene gibi bir ev hayatından sonra okula başladın yeniden. Uyum sağlama sürecin biraz zor oldu ki hepimiz aynı şeyi yaşadık. Okul zor geldi, normalde neler yapıyordunuz hepsini unutmuştun. E tabi bu süreçte pc ve telefon bağımlılığında had safhadaydı ki yeni yeni normale dönmeye çalışıyorsun. Tam döndüğünü söyleyemem ama ilerleme var.... Okulu ilk kırma eyleminde bunlardan ötürü gerçekleşti zaten :)))

Hazır internet kullanımından söz açılmışken bu sene deli gibi anime izledin. Narutosundan tut bir sürü ismini bilmediğim dizi ve film... Çığırından çıktın da diyebilirim. İnstagram da keşfedin dibine düşüp sanırım tüm saçma sapan videolarla da beynini çöpe döndürdün. Şimdi onlardan yer açmaya çalışıyorsun dersler için 😂 Başarı oranın tartışılır :)))

Kara kalem bir şeyler çizmeye başladın son zamanlarda. Henüz bakarak çizmeye çalışıyorsun ancak bu konuda oldukça yetenekli olduğunu düşünüyorum. İlkokulda da buna merak salmıştın ama ilkokul öğretmenin resim dediğin renkli olur dediğinden beri bırakmıştın resimle ilgilenmeyi. Ne yaptıysam yeniden yönlendirememiştim seni.  Tekrar başlamana ne kadar sevindiğimi anlatamam. 

Bu konudan konuşmayı hem çok seviyorsun hem de hiç sevmiyorsun ama bu sene de sevgililer gününe yalnız girdin 😂😂😂 Bir aday çıkartmayı başardın ama icraata geçemedi ne yazık ki... Hala debeleniyorsun ama. Zeynep'in her arkadaşına tanıştırsana beni demeyi bir süre daha sürdüreceksin sanırım :))))

Bu sene en iyi okul arkadaşın sanırım Meltemdi. Bir ara küsüştünüz ama yine tatlıya bağladınız galiba. Ali Furkan, Atilla ve Yusuf'u da unutmayalım. Zeynep hayatının demirbaş yakın arkadaşı zaten, hep böyle kalın dilerim 💗

Müzik zevkin oldukça değişkendi bu sene. Yabancı müzik haricindeki tüm müziklere kapalıydın senenin yarısından çoğunda. Bu sene yılbaşı için eğlenmeye gittiğimiz yerde Türkçe müzik çalıyorlar diye taktın kulaklıkları kendi müziklerini dinledin ve bizi baya bir eğlendirdin. Sonra ne olduysa birden Türkçe Pop ilgi alanına girmeye başladı ve keşfetmeye çalıştın. Hala da keşfetmeye çalışıyorsun ama son zamanlarda favorin klasik müzik. Bunun da nereden çıktığına anlam veremedim. Arabaya bindiğin anda klasik müzik moduna geçiyorsun ki şaşırtıyorsun beni. Gelecek günlerde bu konu nereye evrilir bilmiyorum.

En sevdiğin yemek kremalı mantarlı tavuklu makarna. Seço'nun elinden seviyorsun ama en çok. Her bize geldiğinde mırlanıyorsun ona :))) Diğer sevdiğin yemek noodle ve chopstick kullanmasını seviyorsun onu yerken de. Bu arada chopstickle çerez ve cips yediğin de oluyor ki bu haline çok gülüyorum 😀

Bu yaz rüya gibi bir tatil geçirdik seninle. Ayvalık'taki günlerimizde çok keyifliydin sen de... Doyasıya bisiklete bindin, doyasıya yüzdün, doyasıya yedin gibi gibi.... Arkadaşlarınla bir gün dışarı çıktığınızda yanınızdaki kız arkadaşlarınızın  hesabını ödemeye kalkıp gözlerin yuvasından çıkarak eve geldin hayat çok pahalı diye hahahaaaa :)) O anı ne teyzen ne de ben hiç unutamayız sanırım. 20 liraya gazoz mu olur ya diye sayıkladın durdun :)))  O tatille ilgili, yaşadığın en kötü olay bisikletinin çalınmasıydı ki günlerce suratın asık gezdin. Şimdi gelecek yaz için para biriktiriyorsun ana bankta :))) Yani bende heheheeee :)))

En sevdiğin renk artık koyu renkler değil. Renkleri kıyafetlerinde seviyorsun. Rahat ama şık kıyafetleri seviyorsun artık. Eşofman aşkın kayboldu diyebilirim. Dikkat çekmeyi seviyorsun. Küpeden sonra hayatına aksesuar olarak kolyeyi de ekledin. Figür olarak da anime odaklısın kolyede.

Saçlarını kestirdin biraz ve inanılmaz güzel kıvırcık oldu. Uzun süreden sonra ense ve yanlardaki kısa kesimi uzatmaya çalışıyorsun ve bu sebeple topuzdan vazgeçtin. Ahenkle dans ediyor saçların bir anlamda :))) Tamam kızma hemen, bu halinle de çok yakışıklısın 💗

Benim bir numaralı yardımcımsın, henüz söylemeden yapmıyorsun ama evdeki bazı işlerle birlikte alışveriş kısmını da sana kilitledim :))) 

Bu sene teyzen takip isteğini kabul etti ki bu senin için önemli bir ayrıntı 😉

Bu sene inanılmaz şekilde yürüyorsun. Okula ben bırakıyorum sen yürüyerek dönüyorsun, dersaneden yine ona keza... Günde sanırım 15-20bin adım atıyorsun. Hareketsiz kaldığımız günlerden sonra sana iyi geliyor sanırım...

Hâlâ gülünce yüzünde güller açıyor...
Hâlâ öpmeyi, öpülmeyi çok seviyorsun...
Hâlâ günlük hayatına dair ser verip sır vermiyorsun...
Hâlâ işine geldiğinde yumuş yumuş gelip sırnaşıyorsun...
Hâlâ işine gelmediğinde ben bir taraflarımı yırtsam duymuyorsun...
Hâlâ tek kavgamız senin ders çalışman ve internet başında geçirdiğin zaman....
Hâlâ çok meraklısın...
Hâlâ çok para kazanacağın bir iş yapmak istiyorsun...
Hâlâ bahçeli ve müstakil bir ev hayalin....
Hâlâ duygusal bir balıksın...
Hâlâ maymun iştahlısın....

Uzattıkça uzatıyorum farkındaysan ve sen, seninle uzun uzun konuşulmasından da hoşlanmıyorsun biliyorum. Gıcıklığına yapıyorum deeerrmişim 😂😂😂

Şu anda sana ne desem bir kulağından girip bir kulağından çıkıyor farkındayım. Her şeyi senin bildiğin, benim ise hiçbir şeyden anlamadığımı düşündüğün bir dönemdesin. Ama yine de sana anlatmaktan vazgeçmeyeceğim bildiklerimi, öğrendiklerimi...

Sevmekten vazgeçme hiç oğlum... Ama kendini de sev çokça...
Bencillikten uzak dur ama arada kendi isteklerine de kulak ver...
Oku oğlum, bolca oku... Hayat her zaman tıkırında gitmiyor malum, okumak bakış açını her zaman zenginleştirir, sana kıvraklık kazandırır. Yeni ufuklar açar...
Kuru kuru bakma etrafına aynı zaman da görmeyi de bil... 
Güzel arkadaşların olsun hep hayatında. Seni motive eden insanlar barındır. Bu yaşlarda edindiğin dostluklar her zaman en kalıcı dostluklardır. Onlarla büyür, birlikte kabuk değiştirirsiniz çünkü... İlerde birlikte büyüdüğün, şekil aldığın bu arkadaşların en zor zamanlarında hep yarana merhem olurlar emin ol... Hem onlarla gülmek de çok keyifli olur inan...
Doğrudan yana, haklıdan yana ol hep... Gönlün de vicdanında rahat olur hep...
Ve şunu unutma hiçbir zaman; istediğinde başaramayacağın hiçbir şey yok. Sen yeter ki odaklanmasını bil ve sonuca ulaşabilmek için çok çalış...

Bir şeyi daha hiç unutma, ben senin her zaman yanındayım ve seni çok seviyorum...
Sen büyüyorsun evet ama hâlâ benim gözümde 17 sene önce kucağıma verdikleri kocaman burunlu, meraklı gözlerle bana bakan, yumuk ellerini ağzından çekmeyen minik bebeğimsin 💗

Bu yaşın da hep güzelliklerle geçsin yakışıklı oğlum...



Annen 💗








30 yorum:

  1. Daha 27, 37, 47,......... var, dilerim ki çok ve sağlıklı olsun sayıları, tabii ki annesiyle birlikte. Nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurşen ablacım ♥
      O günleri de birlikte görelim :)

      Sil
  2. Allah bağışlasın nice güzel yaşlar yakışıklı. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Ah ne güzel bir Oytun2a güzelleme olmuş bu yazı. :)
    Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu, başarılı senelere. :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çooooooook tatlı ama bu yaaa, bugün okuduğum ennn tatlı, yer yer güldüren, yer yer resmen gözlerimi dolduran (oğluşla aynı burçtayız napim) şahane bir yazı..
    Ben de yapıyorum aynısını çocuklarıma biliyor musun, ama ben gayet manuel kafa olduğum için direkt defter aldım, yakında kağıt kalem kalmayacak ben inatla..
    Demem o ki nice 17 yıllarınız olsun mutlu sağlıklı neşeli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balıkların duygusal kardeşliği ♥

      Çocuklara yaşadığı yaşlardaki dönümleri anlatmak bence onlara bırakabileceğimiz en güzel hatıra. Çok iyi yapıyorsun.

      Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  5. Ben bile bi şaşırdım 17 yi duyunca. Ayyyy daha nice nice doğum günlerini kutlayalım hep birlikte. Ne güzel bir delikanlı oldu Oytun. İyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala kendime gelemedim hahahaaa :))

      Öpüyoruz seni kocamanından ♥

      Sil
  6. Iste bu, her yil bu zamanlar ogluna yazdigin mektuplari hep büyük bir keyifle okudum. Gerci tüm yazilarin eglenceli senin. Oytuna bir kezde buradan mutlu yillar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım ♥ Seni yeniden buralarda görmek çok keyifli inan ♥

      Sil
  7. yaa 17 mi... nice güzel yaşları olsun inşallah. yazılarınızı okurken benimde oğullarım olduğu için çok duygulanıyorum yaa biz de mi böyle olacağız diye sürekli kendime soruyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer döngüler yaşıyoruz sanırım erkek anaları olarak :) Kendilerine has farklılıkları mutlaka var ama ergenlikleri beter oluyormuş, moralini bozmak gibi olmasın :)))
      Öpüyorum sizi ♥

      Sil
  8. Delikanlılık en güzel zamanları erkeklerin :) maşallah Allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  9. ay ben ağladım yazıyı okurken iyi mi? :)
    ne güzel yazmışsın.
    ayağına taş değmesin, hep güzel insanlar çıksın karşısına :)
    iyi ki doğurmuşsun canım. oğlunun güzel günlerini sağlıkla görmek nasip olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulecim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ♥

      Sil
  10. Tam anı olacak bir yazı olmuş canım. Nice mutlu yaşları olsun 🙏. Çocuklarımız da bloglarda büyüyor sanki 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :)) Bloglarda büyütüyoruz hakikaten çocukları ♥

      Sil
  11. maşallah maşallah havalı, cool, üstelik de columbia giyiyor, ooo :)

    YanıtlaSil
  12. Nice güzel yaşları olsun! Dilerim gönlündeki her dileği birer birer gerçekleştirsin. Sağlıkla, huzurla... Mutlu yıllar Oytun!

    YanıtlaSil
  13. Yaa ne kadar güzel yazmışınız bende heves ettim. Bende oğluşumla işgili yazayım.
    İnşallah oğlunuz da çok güzel bir hayat yaşasın, dilediği gibi. :)

    YanıtlaSil
  14. Nice güzel ve mutlu seneleri olsun. Bu yazıları yazmakla çok iyi yapıyorsun. İleride bunları okuyup duygulanacak Oytun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek çocukları kız çocukları gibi böyle şeylere çok itibar etmiyorlar ama olsun diyorum :))) Anı olarak kalsın hayatında, unutmasın yaşadıklarını ♥

      Sil
  15. Geçen hafta buralara çok bakamadım, bu yazınız gözümden kaçmış. Geç de olsa oğlunuzun doğum günü kutlu olsun! Nice sağlıklı, mutlu yaşlar dilerim Oytun'a. 5 yaş varmış oğlunuzla aramda, ben 16-17 yaşlarımda geçen kendimi bulmaya ve tanımaya çalıştığım deneylerle geçen dönemi öyle özlüyorum ki yazıyı okurken istemsizce duygulandım :) Sizin gibi bir annesi olduğu için çok şanslı, yazdığınız satırların kıymeti ileride geçmişe özlem dönemlerinde iyice anlaşılacaktır diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne güzel genç bir blogdaşımla etkileşimde bulunmak sevindirdi beni :)

      Güzel iltifatların için çok teşekkür ederim :)
      Sevgilerimi yolluyorum kocaman ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)