9 Şubat 2022

2022 Oscar adaylarını izliyoruz ♥ Var mısınız?

Eskiden Sibel yapardı sağolsun, Altın Küre adayları zamanında hadi izleyelim diye başlardı, sonra hemen Oscar adaylarına geçerdi ki zaten bir çoğunu izlemiş olurduk. 
Blogunu kapattığından bu yana film challenge yapmaz olduk 😔

Bu sene haydi diye sizi biraz dürtükleyeyim istedim. İlk 6 kategorideki filmleri hemen çıkardım; En iyi film, yönetmen, kadın oyuncu, erkek oyuncu, yardımcı kadın oyuncu ve yardımcı erkek oyuncu dallarındakileri yani. Ben zaman kalırsa animasyonlara da dalarım belki... 

27 Mart'a kadar zamanımız var. Güzel güzel tahminlerde bulunuruz... 
Azıcık heyecan yaparız 😀 
Biraz renk katarız günlerimize 💗

Var mısınız? Katılan elime mum diksin 😇

Filmlerimiz şöyle;











28 yorum:

  1. Mumu diktik de filmleri bulmak mesele, dün epey kurcaladım, 1-2 tanesini bulabildim nette. Belki zaman içinde gelir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nurşen ablacım. Özellikle West Side Story ve Licorice Pizza hiçbir yerde yok. Gelir zaman içerisinde belki. Ben size hatta film izlediğim bir site var, onun linkini atayım. Belki faydası olur.

      Sil
    2. Sağol canım, epeyce buldum sayende. Şimdi sıra izlemede. Bulamadıklarımız da zaman içinde gelir belki...

      Sil
    3. Gelir diye umut ediyorum bende :) Keyifli izlemeleriniz olsun ♥

      Sil
  2. Ben katılırım. Zaten birkaçını izledim. Yavaş yavaş bulduklarımıza bakarız yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içlerinden 5 tanesini izlemişim zaman içinde. Diğerlerine de bakacağım artık. Keyifli izlemeler diliyorum ♥

      Sil
  3. Dune'yi izleyeceğim merak ettim nasıl bir yapım :) aday da olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de daha izlemedim, bilim kurgu çok tarzım değil o sebeple uzatıyorum seyretme faslını sanırım :)

      Sil
    2. Sanırım onu ben de izlemeyeceğim, bunaltı geliyor bana bilim kurgudan

      Sil
    3. Kısmet diyelim artık Nurşen ablacım ♥

      Sil
  4. Ben filmleri bulamıyom ki izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Meşhur Don't Look Up'ı halen izlemeyenlerdenim, bende onu izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin, keyif alacağınızı düşünüyorum :)

      Sil
  6. Dune: Çöl Gezegeni ve Don't Look Up (Yukarı Bakma!) izlediklerim. Şimdi de Paralel Anneler filmini izleyeyim diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dune filmini hala izlemedim. Bilim kurgu sevmem ondan elim geri geri gidiyor :/

      Sil
  7. Bir ikisi izleyecekler listemde, hepsi olmaz belki ama listen faydalı olacak diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Şebnemcim linki aldım sağol, yayınlamadığım için buradan yazdım cevabı, merak ediyordum iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Nurşen ablacım. Buldukça atarım ben sana.
      Hali hazırda 3 filmi bulamadım, kısmet bakalım

      Sil
  9. Bugün applesoda blogunda sibelinceler'in blog başlığını gördüm. Koca bir üçgen vardı. Hiç bir yerde yazmıyor mu artık Sibel?
    Listedeki filmlerden yedisinin yazısını yazmamışım. Gerisi hep var.
    Elini uzattın mı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla yazmıyor artık ama keşke yeniden gelse diyorum.
      Filmlerde şahaneydi ♥

      Uzatmaz mıyım hiç ;)

      Sil
  10. Hepsini izlemeyeceğime adım gibi eminim ama yine de katılıyorum. Birini izledim bile hahaha :-)

    Önemli olan katılmak tabii. Ben de varım.

    YanıtlaSil
  11. Hem aday filmleri izleyip töreni takip etmeyi, hem de başkalarının tahmin ve yorumlarını okumayı çok seviyorum. Ben de katılmayı çok isterim. Katılan herkese iyi seyirler dileklerimi iletiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zaman ♥
      Birlikte keyifli bir yolculuk yapacağız inşallah ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)