13 Mart 2023

2023 Oscar Kazananları


Gece saat 1 e kadar yabancı kanallardan takip ettim kırmızı halıyı... Biraz twitter kurcaladım falan derken dayanamadım uyudum... Saati 4:30'a kurmuştum ama kalkamadım... İyi ki de kalkmamışım 😂😂


Sabah kazananları ilk gördüğümde aynen böyle oldum 😲 Şooookkkkkk !!!!
Arkadaş tamam biliyorduk EEAAO nun birşeyler alacağını ama popülarite bu kadar etkilememeliydi hissiyatındayım... Sevmemiş olabilirim tamam ama akademide bu kadar abartmalı mıydı? Tabii ki abartmamalıydı...

Brendan Freaser da şaşırttı beni ama bu ödüle gram üzülmedim. Adam iyi oynadı zira... Haklı bir ödül..

Hepsi ağlamış ya Oscar konuşmalarını yaparken.... Baba ödül tabii.. Ke Huy anne ben Oscar aldım diye bağırmış... Kıyamadım bak yine...

Anne demişken Paul Mescal ödül törenine annesiyle katılmış.... Şapşikkk yaaa 💗 Evlat dedim sevdim azıcık 😉

En iyi kadın ödülünü ilk defa Asya kökenli bir kadın aldı... Yine de tebrik ediyoruz....

Women Talking uyarlama senaryo dalında ödül almış en azından... Hak etmişti bence...

Cağnım Banshees eli boş çıkmış ya törenden, o akademi üyelerinin film anlayışından hiç emin değilim artık... Harcadılar yeminle filmi... Yazıklar olsun

Sabah sabah ilk tepkiler bunlar efenim... Nurşen ablacım kırmızı halı yorumu yazarsa en azından orada keyiflenirim azıcık diye düşünüyorum... Zira ödül dağılımı enerjimi yedi bitirdi sabah sabah...

İşte kazananlar...




16 yorum:

  1. Şebo ya bu yıl tuvaletler bile daha eli yüzü düzgün sanki, Oscar'ın yaldızı silinmiş :)) Bakalım ne yazabileceğim :) Valla ben de şok, o çorba film topladı gitti ya ödülleri daha da Oscar izlemem... demem tabii ki :))) Vay kara kaşlı Colin'im vay, atıverdiler sahadan, kıyamam :))) Valla insan hatır için bari iki ödül verir, terbiyesiz jüri. Şimdi foto bakıyorum, hiç izlemedim gece ben, çok uykusuzdum yattım aşağı. Öğleden sonra bir yazı çıkarırım herhalde. Gelecek Oscar'a görüşmek üzere Şebocum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar sadeleşiyor mu acaba Nurşen abla... Başını biraz izlemiştim ama ben de çok iddialı kıyafetler göremedim... Biz gitseydik ortama renk katardık be Nurşen abla hahahahaaa :))

      Vallahi ben de şok... Yeni yeni kendime geliyorum... Yazık ettiler cağnım filmimize... Tüüüü diyorum her hatırladığımda...

      En güzelinden sağlıkla ulaşalım yeni dönem oscarımıza... Bir sene daha böyle bir oscar kaldıramam ama, biraz çeki düzen versinler kendilerine ;)

      Sil
  2. Türk seyircisinin gözü yaşlı:) Bizde The Banshees of Inisherin'i izleyip sevmeyeni görmedim. Hâttâ aşırı bir beğeni var. Ama böyle olacağı belliydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de gözüm yalı vallahi Sezer... İnanılmaz bir hayal kırıklığı yarattı bu sene... Yaraladılar biz Banshees sevenleri :)

      Sil
  3. The banshees of inisherin filmini sevemeyen ender kişilerden biriyim sanırım. Bana konu saçma geldi. İnsan ömrünün kalanını daha dolu yaşayacağım diye çevre değiştirebilir, farklı alanlara yönelir de. Onunla ısrarla biri arkadaşlık kurmaya çalışıyor diye niye parmağını keser ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabiliyor bazen... Zamanına denk gelmemiştir. Ya da bu türü sevmiyorsundur...

      Ben de o inatçılıklarını sevdim, karakterlerin birbiri ile uyumunu...

      Sil
  4. selam canım ne güzel anlatım bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Bu sene epey bir değişikliğe gidilmiş, ben de töreni izlemedim ama haberlerde falan fazlaca yer verilince gördüm. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında eski düzenine yeniden döndü diyebiliriz ufak tefek değişikliklerle... Seneye ne olacak bakalım...

      Sil
  6. Oscar törenlerini televizyonda duyunca hemen Şeboyu okumalıyım dedim. Bu konuda markasın benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın ♥ Bunu senden duymak şımarttı beni bak :))

      Sil
  7. izlemediğim filmlere gitti oscarlar, everything, whale filan :)

    YanıtlaSil
  8. Jamie lee Curtis i çok severim nihayet Oscar almasına sevindim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severim aslında Derya ama bu filmi sevemediğimden bana sıcak gelmedi Curtis :/

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)