7 Şubat 2012

geldiler ve gittiler :))

Geçtiğimiz hafta sonu misafirlerimiz vardı.... Oğluşumun teyzeannesi sürpriz yaparak bize ceeee dediler :))
Hemen açıklayayım benim teyzelerime oğluş teyzeanne diyor. Öyle alıştırdık küçüklüğünden beri, öyle de gidiyor...

Minnoşumun doğumgününe gelemeyecekleri için içleri rahat etmemiş erkenden gidelim, erkenden kutlayalım demişler Mali dayısı ve Özlem ablasıyla birlikte... Çok da iyi etmişler... Evimiz şenlendi, oğluş mutlu oldu, anneannesi ondan daha mutlu tabii... Hoş doğumgünü bahane olmuş, çok özleşmişler :)) Doya doya koklaştılar...



Gelmişken birde pasta üfleyelim, püfleyelim demişler...
Ama işin komik tarafı bizimki şimdi pasta üfledi diye 2 hafta sonra yapacağımız doğumgünümüzde 9 yaşına gireceğini ısrarla iddia ediyor :)) Çok çok pasta üfleyip 30 yaşına gelecekmiş hemen hahaaaa :)) en azından 18 deseydin oğlum dedim ama daha 18 yaşını iple çekeceği günlerin anlamını bilemedi oğluş ;) Kabul ettiremedim şaşkına...

Kitap almışlar güzel güzel ama Mali dayısı ambalajsız verince patlattı bombayı bizim çok bilmiş;
Bunları paket yapsaydın sanki daha çok hediye gibi olurdu ama... Sanki şimdi hediye olmamış gibi.....
Ah dedim hediyeyi buldunda paketi arıyorsun hahahaaa :))

Doya doya geçirdi 3 gününü... Hoplaya zıplaya.... Giderlerken pek bir ağıt yaktı arkalarından... Hemen akabinde de okula dönüş yolu tutulunca iyice sudan çıkmış balığa döndü kuşum :(


Yine gelin olmaz mı?
Böyle güzel sürprizler yapın hep bize....
Özletmeyin kendinizi...

12 yorum:

  1. 30 yaşa koptum:)))) benden teyze tavsiyesi ona pek heveslenmesin otuzlu senelere...

    YanıtlaSil
  2. ballı lokmam;
    bende dedim ama 30 yaş saplantısı başlamış bizimkinde hahahaa :)) Başına kuş konacak hahaaa:))

    YanıtlaSil
  3. yeni yaşı kutlu ve mutlu olsun Oytun'un:) ayrıca rica ederim söyleyiniz dayıya bir dahakine hediye gibi hediye versin aaaa, çocuğum tam keyif alamamış:)

    YanıtlaSil
  4. nice senelere...
    30 yasmi? hahaa

    pasta süper...

    ellerine saglik

    :-)))

    YanıtlaSil
  5. deliannem;
    çocukları bu yüzden çok seviyorum akıllarına gelen dillerinde.. riyakarlık yok hiç...

    YanıtlaSil
  6. emelcim;
    bu 30 yaş merakı nerden çıktı bilemedim ama pek bir güldürüyor beni hala :))

    YanıtlaSil
  7. Çok güldüm hediye-paket olayına :))) Çok akıllı maşallah, belli ki detaycı ve ince biri olacak büyüdüğünde! :)

    YanıtlaSil
  8. 30 yas meraklisi pasanin teyzesi9 Şubat 2012 00:48

    30 yasina gelince hatirlatiriz bu dilegini eminim o zaman da 7 yasina geri donmeyi isteyecek :))
    Pasamin hediye paketi saplantisi yine su yuzune cikmis, benim bavuldan cikan hediyelerin de paketli olmasini istemisti, o kadar uzun yolun arkasinda gece evde paket kagidi aramistik :)) Ozledim keratami ben!!
    daha nice yaslarina insallah hep beraber..

    dogumgunundeki yilanli pastayi merakla bekliyorum, buyudukce isteklerinin garipligi de onunla bir buyuyor :))

    YanıtlaSil
  9. emrebora bebeğin annesi;
    pek detaycı hiç sorma ama çoğunlukla kendine :))

    YanıtlaSil
  10. kardiş;
    az kaldı yılanlı pastaya :)) ben bile çok merak ediyorum hahhaaaa :))

    YanıtlaSil
  11. Erken partiye erken kutlama yapalım o zaman. Doğum günün kutlu olsun Oytun'cuğum. Yaşlar sıralı gitsin:))

    YanıtlaSil
  12. sinemcim;
    teşekkür ederim canım... bencede sıralı gitsin yaşlar :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)