13 Şubat 2012

biz büyük bir aileyiz.....


Sevgili Gamze'nin durumunu anbean takip ediyoruz hepimiz.
Onun mücadelesini duyarak birçoğumuz bloglarımızda duyurduk, gruplar kurduk, dualar ettik, çağrıda bulunduk...
Ve bu sesi sanal mecranın dışına taşırarak haber olmasını sağladık....
Gamzenin sesini, mücadelesini duyurduk....
Şimdi uygun bir ilik aranıyor....
Ve ben bu konuda çok ümitliyim...
Gamzeye uygun bir ilik mutlaka bulunacak ve Gamze verdiği savaşı kazanacak....
Yeniden bir annenin çocuğuyla anılarını okumaya devam edeceğiz biliyorum....
Verdiğimiz bir tüp kanla sadece Gamze için değil, bu hastalıkla savaşan birçok kişi için bir ümit olabiliriz....
Biz öyle büyük bir aileyiz ki....
Bunu başarabiliriz.....
Ben ilk fırsatta İzmir'e gidip bunu yapacağım....
Biliyorumki bir çoğunuz bunu yaptı.... İlik merkezine uzak olan arkadaşlar da imkanları ölçüsünde ilk fırsatta yapacak....
Hepinizi çok seviyorum....

Tekrar Gamze ile ilgili bazı sayfaları paylaşmak istiyorum....

Gamzenin güncel durumunu ve duyuruları takip etmek için buraya tık ....
Gamzeye destek için kurulan facebook grubu için buraya tık ....
Gamzenin kendi blogu için buraya tık ....

2 yorum:

  1. Ben de takip ediyorum ve bu mücadeleyi destekliyorum. İyileşeceğine gönülden inanıyorum, dualarımız onunla...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah iyileşip hastaneden çıktığına da şahit olacağız Gamzenin ...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)