18 Şubat 2012

güneş gülümsemişken...

Dünkü yoğun kar yağışından sonra güneş gülümsedi bugün....
Evet gidilecek bir iş yoksa karın lapa lapa hali çok güzel ama mecburi istikametlerde tam bir eziyet :(

Oğluş bu hafta sonu anneannede kalacak...
Hızlı okuma kampına tabi tutuldu kendisi anneannemiz tarafından....
Ne yazık ki öğretmenimizle ilgili sıkıntılı anlar yaşıyoruz...
Şimdi anlatmayacağım zira kendisi upuzun bir post konusu olabilecek nitelikte :(

Ben bu boşlukta gelecek hafta yapacağımız doğumgünü hazırlıklarını tamamlayacağım...
Menümüz aşağı yukarı hazır...
Olağan hayvan serisi doğumgünü pastalarımızda bu sene yılan çıktı bahtımıza :))
Siparişi verirken pastahanemizi oldukça güldürdüm yani hadi canım nidaları arasında hahaaaaa :))
Bayrak, etiket çıktılarımız tamam kesilmeyi biçilmeyi bekliyor....
Hafta sonu temizlik seansıda tamamlanacak, evde ufak değişikliker yapılacak...
Ve geri sayım başlayacak....


Geçen hafta ufak bir 5D sinema da sıkıştırdık paşamla... 
İkimizin de ilk deneyimiydi....
Anacık oğulcuk pek bir bağrıştık kızakla karlar üstünde kayarken :))
Ama itiraf ediyorum o eğlenirken ben ara ara gözlerimi kapadım uçurumlu yerlerden geçerken hahaaaa....
O anneanneye anlatırken bile çok eğlendi....
Kaydık anneanne.... Kafama arkadan üflediler... Bacağımada üflediler.... Birde ateş ettiler anneanne biliyormusun? Koltuklar da dans ediyordu yaaaaa... Çoookkk güzeeeldiiii anneanneeee....

Hepinize bol kahkalı bir hafta sonu diliyorum..... Kendinize iyi bakın....







3 yorum:

  1. bende çok seviyorum bu sinamayı,müthiş eğlenceli

    YanıtlaSil
  2. nohut oda;
    bizde çok eğlendik :))

    YanıtlaSil
  3. Cok keyifli olmus sinema seansiniz belli.. Dogumgunu hazirliklarinda bol sans ablasi.. bence fazla temizlik yapma, o kadar cocuk girince eve, evden firtina gecmis gibi olacak :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)