1 Şubat 2012

her güzel şeyin bir sonu vardır diye boşuna dememişler...

Kısa tatilimiz bitti bile...
Buz tuttuk, çenelerimiz takırdadı ama vazgeçmedik gezmekten :))
Gözünü sevdiğimin tatili...
İster yaz olsun ister kış insana ismi bile enerji veriyor işte...

Yediğimiz, içtiğimiz bizim olsun gezdiğimiz yerleri anlatalım en iyisi biz size :)


Bursa dolaylarına gidilir de Ikea gezilmez mi hiç ? Gezdik hem de doyasıya :)
Tüm gün eşelensemde doyamadım hahahaaa :))
Oğluş timsahına kavuştu, ben mutfak masama...
Gözüm gönlüm açıldı sonuçta :))


Üstüne bir de Korupark yapınca yeme de yanında yat oldu hahahaaaa :))
Bu arada hafta içi alışveriş merkezi gezmek ne güzel oluyormuş. Sakin sakin... Misss gibi :)


Hırka modeli bile gizlice fotolanabiliyormuş :))
Yakalanmıyım diye tam çekememişim ama olsun ana model hafızamda ;)


2 gün alışveriş olaylarıyla haşır neşir olunca ince ince yağan kara inat Mudanya'yı keşfettik...


Mudanya Mutareke Müzesi


Ara sokaklardaki eski evlere bayıldım...
Çoğu restore edilmiş... Bazıları bakımsızlıktan yıkılmış...


Bu sokakta yaşamak isterdim mesela...


Ama en çok bu evde...
Terası üzerine hayal bile kurdum pembe pembe :))


Oralara kadar gitmişken Güzelyalı sahilini de es geçmedik tabi :))
İsmimizi bile kazıdık kumlarına....

Şimdi çalışmam lazım en acilinden... Sıra sıra birikmiş evrakları temizlemek lazım yarına bırakmadan...
Tirilye fotoları da yarına kalsın artık... Tüketmeyelim güzellikleri bir anda ;)

8 yorum:

  1. baharda gitmeli birde oralara galiba..merak ettim şimdi..

    YanıtlaSil
  2. Tatilin iyisi kötüsü olmaz, tatil hep güzeldir çok güzel! Sizin de dopdolu geçmiş, önemli olan bu :) Sevgiler,

    Bora'nın annesi

    YanıtlaSil
  3. nohut oda;
    bende hep aynı şeyi düşündüm gezerken :) bahar da çok güzel olacağından eminim...

    emre bora bebek;
    Evet dopdolu geçti canım :) Darısı sizin başınıza diyelim mi ;)

    YanıtlaSil
  4. Alacağın olsun.Bursa geldiniz bize alo demediniz demek ki.ne kadar tanıdık geldi her kare :)))) Bursayı sevdiniz galiba çok sevindim.bir daha ki sefere bekleriz....
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Smilena;

    Gelmeden önce aklımdan geçmedi değil aslında ama Mudanya'da kalacağımız için Bursa içine girmem diye düşünüyordum. Ama kenarından da olsa uğradık işte :)) Ama bir dahaki sefere söz. Nasıl olsa yakınız :))

    YanıtlaSil
  6. ohh mis mis:) O timsahı selim de çok istiyor her seferinde ama ı ıh.. köpekbalığını da istemişti sonra korkuyorum geceleri, odamdan çıakrın dedi:)

    YanıtlaSil
  7. deli anne;
    bizimkinde korku morku hak getire... timsahla yatıyor timsahla kalkıyor artık :))

    YanıtlaSil
  8. Sayenizde memleketimden birkac kare gorup hasret gidermis oldum :))
    guzel sehirdir Bursa ama en cok baharda guzeldir ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)