21 Şubat 2012

ufak dokunuşlar, büyük mutluluklar....

Çok çabuk monotonluğa kaptırırım kendimi...
Bilirim ki ardından büyük boşvermişlik gelecektir hayatıma... Ve yine bilirimki geldi mi gitmez, ben ben olmaktan çıkarım uzun zaman dilimlerinde....
Kendime göre önlemlerim vardır o anlara dair....
Ya kalabalığa atarım kendimi, ya saç-baş değiştiririm, ya yeni insanlar,mahaller tanımaya çalışırım...
Tatlı cadı misali sihirli bir burun hayal ederim ikide bir kıvırttırıp değiştirmek isterim herşeyi...
Hayallarimde tüm evin eşyalarını atıp, yenilerini kondururum bazen de...
Uyandığımda bilirim ki ne kıvırttıracak bir burun nede sihirli bir değnek vardır elimde....
Evime bağlanmak için küçük dokunuşlar şarttır artık bunu da bilirim :))
İşte yine öyle bir anda....


Anacığımın el emeği, göz nuru dantel yatak örtüm çıkartılır saklandığı en derin yerlerden...
Benimle mi yaşayacak niye saklıyorum ki diye diye kullanıma açılır....


Danteller çıkınca ortaya kardeşcağızımın seneler önce getirdiği perde ile enfes olur diye bir çırpıda cama takılıverir....


Yeni mutfak masama keçe runner özenle serilir, üzerine de kullanımı kolay olsun diye cam görünümlü naylon alıp korumaya alınır....


Kirpi ile seneler önce benim örmeye başladığım ve sadece bir baklava yapabildiğim örme işlemi annemden apansızın çıkar gelir ve evimi neşelendirir...
O baklava orda çok alakasız durmuştur ama artık geri dönüşü yoktur :)




Dağınık duran mini hayvanlarım biraraya toplanır ve evimin şirinlik muskaları ilan edilir....
Yeni yeni yepyenileri kesin alınıp konulacaktır, karar verilir :)

Şimdi daha iyiyim.... Yay kadınıyım ya arada gerekiyor işte böyle ayarlar :))

12 yorum:

  1. Ayarın kaçınca kendin düzeltiyorsun haaa sen, ne güzel:))))

    YanıtlaSil
  2. ballı lokmam;
    düzeltecek biri olsa hiç uğraşmıyacağım ama nafile yok işte :)))

    YanıtlaSil
  3. ay benim de annemin ördüğü harika bir masa örtüm var. ben de onu yatak örtüsü yaptırayım. iyi fikir oldu bu post bana.
    bu arada senden farksızım. bir saldım mı, mevlam bile kayıramıyor

    YanıtlaSil
  4. amanın Yaydaşım, aynı hallenmeler bende de oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. nilhan;
    yaptır vallahi. Dolap bekleyipte ne olacak. Biz altına kapitone yerleştirmiştik kullanımı kolay olsun diye. Tavsiye ederim;)

    YanıtlaSil
  6. deli annem;
    ay sendemi yaysın :) ara ara dellenmelerimiz tamamen burçsal demekki :)) nasılda attım yayın üstüne ama hahahaaaaaa :))

    YanıtlaSil
  7. unutkan kardisin21 Şubat 2012 19:54

    kardescagizinin unutacagi kadar cok sene gecmis o perdeleri getirmemden zira ben hiiiiic oyle bir sey hatirlamiyorum :))) kucuk balinayi, timsahi hatirladim ama :))

    hepsi coook guzel olmmus, iyi yapmissin ayar cekmissin.. her eve lazimsin. ozellikle benim eve....

    YanıtlaSil
  8. monotonluktan ben de hoşlanmam korkarım hatta =) ahh o dantel yatak örtüleri annelerimiz ne emeklerle örerdi =)

    YanıtlaSil
  9. kardiş;
    sende getirip getirip unutuyon allaaa alllaaaaa :))
    ah yakın olsam sana ben ne dokunuşlar yapıcam da ümitle bekliyorum ışınlanma çıksın diye ;)

    YanıtlaSil
  10. mekila;
    insanın ruhu daralıyor öyle zamanlarda dimi... ama koşturmacalar bizi böyle yapıyor :(

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok ama çok güzel, çok özendim size kendinizi böyle yenilemenize :) Yatak örtüsü tambir şaheser..."Dantel sevmem" diyenleri oldum olası anlamam zaten :)

    YanıtlaSil
  12. Emre Bora bebeğin annesi;
    itiraf ediyorum 30 yaşıma kadar bende dantel sevmeyenlerdendim ahhaaahhaa :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)