20 Şubat 2012 Pazartesi

duvara çivi çakmak istemiyorsanız.....

Duvarlarım boş dursun hiç sevmem oldum olası. Ama duvara birşey asmakta bir ölümdür bizim evde. Çünkü duvarlarımız alçı düzleme olması sebebi ile en ufak bir çivi çakma işleminde patlıyor maalesef :(( Bantla denedik, matkapla denedik hep aynı sonuç çıktı....

Ama şimdi yeni mucitliğimle duvarlara, fayanslara her yere istediğim şeyi asabilirim yuppppiiiiii :)) Bu kadar hava attığıma bakmayın mutlaka bilenler vardır aramızda ;)

Mesela dün....


Yeni aldığım bu notluğumu duvara hiç deliksiz astım :))
Bununlada kalmayıp;


Fayanslarımı delmeye kıyamadığım ve metal çubuk monte edemediğim için bir köşede duran cicilerimi de astım mutfağıma :))


Ufak bir plastik kısım asacağınızmalzemenin durumuna göre gözükebiliyor ama benim için hiç önemli değildi bu....

Gelelim bu sihirli aparata;


Bu plastik malzemeler işte....

Ben elektrikçiden aldım tam adını bilemiyorum ama kablo tutucu olarak geçiyor galiba...
Kare olan malzemenin her boyu mevcut, büyüdükçe taşıyabileceği ağırlıkta doğru orantılı artıyor... Altı kendinden yapıştırmalı.... Duvar notluğumu asmak için en büyük boyu kullandım ben mesela... Notluk 2 kg civarındaydı çünkü....
Diğer uzun aparat ise objeyi karee aparata tutturmak için kullanılıyor. Otomatik kendisi kilitleniyor...

Tesadüfen keşfettiğim bu yöntemden çok memnun kaldım ben... Hatta tavana bile yapıştırıp hafif objeler sarkıtılabilir...
Benden söylemesi :))

Hepinize iyi haftalar.....

8 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ne güzel bir fikir canım.paylaşımın için teşekkürler.mutlu bir hafta diliyorum...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

vay be süpermiş. çivi düşmanı eşim var benim. bakalım bulabilecek miyim burda?

oytunla hayat dedi ki...

smilena;
o kadar çok işime yaradıki canım benim anlatamam sana :))

oytunla hayat dedi ki...

küçük mucizem;
bulursun mutlaka bir elektrikçide...bulamazsanda söyle ben gönderiyim sana burdan...

biraydamasalı dedi ki...

her yer bir şey asmak gibi bir meziyeti olan ben bu fikre bayıldım.bizimle paylaştığınız için teşekkürler.takipçinizim:))sevgiler

oytunla hayat dedi ki...

biaydamasalı;
hoşgeldin canım :))
işine yaradıysa ne mutlu bana...

Ben İyisimi dedi ki...

----------Oooo-----
----------(---)------
-----------\--(------
------------\_)------
----oooO----------
---(---)-----------
----)--/-------
----(_/--------
Sayfada gezindim :)
İade i ziyaret yapmak istedim:)
Ve fikirleri çok beğendim :)

oytunla hayat dedi ki...

Ben iyisimi;

:)))))) Hoşgeldin sefalar getirdin :)
Teşekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...