29 Şubat 2012

eklerin yalancısı :)

Bugünde diğer pasta tarifimiz verelim :))


Malzemeler:
1 paket kedi dili bisküvi
2,5 su bardağı süt (krema için)
4 yemek kaşığı un
1 çay bardağı şeker
1,5 yemek kaşığı margarin
1 paket vanilya
2 adet muz
1 paket hazır çikolata sosu

2,5 bardak sütle un ve şeker karıştırılarak pişirilir. Koyu kıvamlı bir muhallebi olacak. Ocaktan aldıktan sonra içine margarin ve vanilya konularak mikserle iyice karıştırılır.

Kremamız soğurken çikolata sosuda yapılır.

Kedi dili biküvi soğuk sütle ıslatılır içine krema sürülür, muz dilimleri dizilir ve diğer kedi dili bisküvi ıslatılarak üzerine kapatılır. Bir nevi sandvich yapılır. Tüm kedi dili bisküvilere aynı işlem uygulandıktan sonra üzerine çikolata sosu dökülür. Buzdolabında bekletildikten sonra servis yapılır.

Ben bu tarifi bonibon şekeriyle süsledim. Şayet sizde yapacaksanız servisten hemen önce süslemenizi öneririm. Zira buzdolabında bekleyince şekerlerin rengi ne yazıkki kayboldu :( Ertesi gün bonibonları değiştirmek zorunda kaldım. Aman ha siz aynı hatayı yapmayın...

14 yorum:

  1. mmm ellerine sağlık canım
    çok hoş tarif
    :))

    YanıtlaSil
  2. bir kase lezzet;
    teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba güzel yorumunuz için bende sizi ziyarete geldim ve çok beğendim paşaya nice mutlu yıllar diliyorum bende, ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. olsada yesek suzan;
    hoşgeldin sefalar getirdin :)

    YanıtlaSil
  5. ama hepsinin tadına bakmış biri olmak ne şans :) canım arkadaşım benim :))

    YanıtlaSil
  6. ahhhaaahhhaaaa :))
    hakikaten yaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. ablasi pasam beni bilgisayarda yasiyor zannedip bana hep ekrandan bir seyler gondermeye calisiyordu ya... iste oyle gonderebilseniz keske ;)) /eline saglik super olmuusss

    YanıtlaSil
  8. kardiş;
    hadi uzat elini ;)
    haaa birde yanağını :)) muccckksss

    YanıtlaSil
  9. Aman kıçısı sıkıp doğrusunu yapmaaaa, hahahaaaa:))))))))))))

    YanıtlaSil
  10. ballı lokmam;
    bu daha güzel amaaaa :)

    YanıtlaSil
  11. ellerıne sağlık canım cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  12. zeymuran;
    teşekkür ederim canım :) seninkilerle yarışamaz ama idare eder işte :)

    YanıtlaSil
  13. çok lezzetli görünüyor önemli olan da o : )

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)