9 Şubat 2012

genç irisi haller bunlar :)

Tamamen masumum aslında bu konuda desem de ergen sonrası dönemlerimdeki sorumluluk sadece ve sadece bana aittir :) Ama buna şişmanlık demiyoruz asla ve kat-a !!!! Tombulluk biraz daha sevimli gibi dursa da zinhar uzak durunuz!!! Genç irisi diyiniz, balık etinden hallice diyiniz... Diyiniz de diyiniz işte :))

Şimdi nerden geldin bu konuya derseniz tüm suç bu biblolardadır :)





Bugün rutin alışveriş siteleri turumda yine çıktı karşıma bu şirineler :) Ayyy dedim ne sevimliler :))  Kürdan gibi bibloların benim evimde ne işi var... Oldu mu böyle olmalı hahahaaaa :)))

Sonra düşününce ben almamıştımki o kürdan gibi kızlardan hiç evime... Genelde yuvarlak hatlara sahipmiş benim evimdeki çoğu obje...
Burdan çıkan sonuç neymiş insan kendine göre seçim yapıyormuş hahahhaaaaa :)))

Bu arada bu biblolar nerde mi ? burada

6 yorum:

  1. Bayildim bu biblolara ben!! tabi o siska barbieler ve biblolar yuzunden genc irisi gozukuyoruz :)) her tarafta u biblolardan olsa bak bakalim nasil ince gozukurduk di mi ablasi :))

    Bu arada blogunun yeni halini coook begendim!Bir yenilik iyi olmus!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum canım benim....

    YanıtlaSil
  3. Canım bunlar sadece biblolara yakışıyor ,bizden uzak dursunlar :))))

    YanıtlaSil
  4. Nalan;
    Ayyy bencede :)) Gitsinler ve hiç gelmesinler hatta ;)

    YanıtlaSil
  5. A-ha! Tam istediğim gibiler!
    Özellikle beyaz tenli, siyah saçlı abla. (:

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)