24 Haziran 2015

küsme eylemi nasıl bir eylemdir bilen var mı?





Tüm yaz boyu hafta sonu annesiyim malum...

Tüm hafta özleşip özleşip koklaşıyoruz diyemiycem :)
En azından ilk hafta sonu itibariyle böyle değil..

Benim isyankar, asi erken ergenusum en sivri dilli anındaydı bu hafta...

Bir memnuniyetsizlikler, bir şikayetler, bir surat asmalar.... Kilometrelerce uzağa kaçarsın suratını görünce durum bu kadar vahim...

Haaa bir de bu aksi ruh haline ben anne kişisi biraz da kitap oku, hep tablet-TV olmaz ki diyince yine dünyanın en kötü annesi ilan edildim....

Sabır taşı olsa çatlar yemin ederim... Dolayısıyla ben de çatladım :)) Sabır taşından biraz erken olabilir ama olsun bu kadar dayandığıma şükrediyorum :)





Aldım karşıma güzel bir nutuk çekiyim diye....
Yemezler ifadesi ile aneymmmmm dil bir karış kurbağa gibi bizim ergenus... Çençençennnn ötüyor....

Ne mi ötüyor ?

- Efendim hep benim istediklerim oluyormuşmuşmuş... Oda bir insanmışmışmış... Yetermiş artık....
- Bizim hiç bir dediğimiz şeyi yapmak zorunda değilmişmişmiş...
- Bundan sonra çöpleri de atmayacakmışmışmışşşş....

Burda anneanne devreye girdi bende yemek yapmıyım o zaman diye... Ama ona da cevabımız vardı :)

- O yemeklerin yerini biliyormuşmuşmuş.... Kendi alırmışmışmış... Bize ihtiyacı yokmuşmuşmuş kiii....
- O tatildeymişmişmiş... Seneye etüde de gitmeyecekmişmişmiş üstelik....

Anne kişisi olaraktan dinledim dinledim dinledim...
Sonra da ne halin varsa gör diyiverdim...
Haaa bir de üstüne annelikten istifa ediyorum da dedim :)))

Kendime hayret ederekten hatta... İçses avazı çıkana kadar bağırmak istiyorken hem de :)
Hadi kalayla, kalayla, kalayla diyordu üstelik bir de içses...
Uymadım şeytan iç sese :))

Bu arada benim tepkisizliğime şaşıran erken ergenus yalvarıyordu... Tamam affet beni diye....
Hiç oralı bile olmadım ki bu çok zevkliydi emin ol :)
Sonra da bu hafta düşüneceğim dedim sadece...

Şimdi durum ne mi?
Pazartesi sabah hiç hoşçakal demeden, onu uyandırmadan çekip geldim...
Telefonda annemle konuşuyorum,ona laf bile atmıyorum...
O uzaktan uzaktan laf atıyor telefona oralı olmuyorum...
O olmadığı zamanlarda annemden tüm havadisleri topluyorum tabi ki :)
Pişmanmı hakikaten diye de soruyorum tabi ki :)
Pişmanmış, hatta pişmaniyeye dönmüş bir rivayete göre :)

Neyse efenim küsüm tamam da acayip de mıncık mıncık sevme hallerindeyim içten içe...
Hani genç sevgililer kavga eder, kız kapris yapar ama içten içe sevgilisine içi kaynayan ruh hali besler ya işte aynı o haldeyim...
Hadi cuma gelsin artık :)
Bu küslükte bitsin...
Hiç anne kişisi küser mi demeyin :)
Erken ergenus annesi hafif huniliyse küser vallahi :)
Sonra da sevgi pıtırcığı modunda hafta sonunu iple çeker :))))

Hunili anne kişisi hepiciğinizi öper ve işine döner :))
Mucksssssss ♥




28 yorum:

  1. Merak etme ergenlerin olduğu her ev böyle her anne de böyle:)) Çok güzel anlatmışsın:))

    YanıtlaSil
  2. hahahahha aynısından bizdede var atarlı ergen sonra gelip özür diliyor 1 saat sonra yine aynı şeyler aynı evin içinde küsemiyorumda :) tam ergenlik doneminde ne yaparız bilmem artık :)

    YanıtlaSil
  3. Kiz bak birde bana uvey anne diyorlar ama baksana ozlerdede ayniymis durum:))
    Biz bu donemleri atlattik, hemde birebir ayni sekilde. Bu yaslarda bunlarin en cok zoruna giden davranis sekli bu (ki uzmanlar: cocuklariniza yokmus gibi davranmayin travmaya sebep olursunuz deselerde) birtek bu sekilde yola geliyorlar. Ben benimkinden biliyorum, tavma mravma da hikaye haa:)) Amaaaaa benimki benim laflarimi ezberlemisti ne zaman bir hata yapsa ve ben ona bu sekilde davransam en fazla 1 gun dayaniyor sonra gelip ozur diliyordu ve ikimiz ayni anda (sipa birde ustune beni taklit ediyordu o yarim yamalak turkcesiyle) Ooohhh ne guzel yap yap ozur dile diye:))) Gececek arkadasim gececek ve sen bu gunleri cok arayacaksin :(

    YanıtlaSil
  4. Sevimli halleri bunlar Şebnem iyi günlerin.....biraz daha büyüdükleri zaman hiçç sevimli gelmiyorlar...
    İmza
    16-17yaşında 2 büyümeyen ergenus annesi

    YanıtlaSil
  5. Allah kolaylık versin. şöyle düşünüyorum ben en zor zamanlarda şimdi bazı hallerine çok kızsak da ileride gülerek hatırlayacağımız anılar birikiyor. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. tosbağalar;

    Bizi bu hale getirenler sağolsun diyor teşekkürlerimi sunuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Gülşah;

    Tam ergenlik dönemini bende düşünemiyorum ne yalan söyleyeyim :) Ama bizi zorlayacakları kesin...
    Ergenlik bitene kadar bunları eynı eve tıkalım biz en iyisi ;)

    YanıtlaSil
  8. Mevlüde;

    Uzmanların dediklerine kalırsak yandık zaten :)
    Ahahahaaaa her taklit ettiğinde sen kopuyorsundur zaten...
    Evet büyüdüklerinde bu günleri çok arayacağız haklısın arkadaşım...
    Ben yeni gelin gibi hem ağlarım hem giderim modunda hem şikayet eder hemde severim :)

    YanıtlaSil
  9. Sertaç;

    16-17 yaşına geldiğinde beni takmayacak hiç değil mi?
    Offff offff...
    Darlanıyorum vallahi düşündükçe...
    Neyse pozitif duygularımı gönderiyorum bu konuyla ilgili evrene :))

    YanıtlaSil
  10. A ha ha, ben de üç gün öpmediydim küsüp de, Allahım üç gün bittiğinde yiyecektim oğlanı:-)

    YanıtlaSil
  11. Öce;

    Kızıyorum falan ama dediğin gibi anılar birikiyor böyle böyle...
    İleride bu günleri de arayacağımı çok iyi biliyorum :))
    Ama gönül susmuyor işte :))

    YanıtlaSil
  12. Handan;

    Bizzzımmmlasın anacım :))))
    Nasıl bir ruhsa bizimki...
    Onlara diyoruz ama biz bin beteriz galiba :)))

    YanıtlaSil
  13. Allah'ım elime çekirdek alıp çit çit çitleyerek sizin evi izlemek istedim yemin ediyorum

    Film gibisiniz ama eğlenceli sıcak komik ve duygusal..

    Ona ceza verdiğinde kendi canın daha çok yanmıyor sanki..

    Yine de destekliyorum seni Şebnem..arkandayım :p

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Aynı benim Deniz. Arada bu moda giriyor nasıl sinir oluyorum o zaman. Bazen de "amen ne halin varsa gör" moduna giriyorum. Hatta geçen yıl tanıdığımız bir sosyal pidagoga sormuştuk ergenlik demişti. Benim büyük yapmadı böyle ergen sorunları küçükten çekiyoruz...

    YanıtlaSil
  15. Kadriye;

    Sen gel çekirdekler benden :)))) Çıtır çıtır yerken sana bulaşırım ama demedi deme :)))

    En az benim kadar delisin biliyorsun değil mi:))
    Öperim seni;)

    YanıtlaSil
  16. Saadet;

    Deniz'le aynı jenerasyonlar bunlar....
    Bu modeller böyle demekki...
    Bizim zamanımızda ergenlik içe kapanma ve anatomik değişiklikler demekti... Şimdikilerde atarlanma halleri...
    Ne olacak bilmem bunun sonu...

    YanıtlaSil
  17. kızım daha ergenliğe girmeden yapıyor böyle,
    arada ben de dayanamıyorum asık suratla gezmeye aynı anda gülüşüp sarılıyoruz birbirimize :)

    YanıtlaSil
  18. çok hoşsunuz
    oluyor tabi böyle şeyler
    bağırmamakla en iyisini yapmışsın zaten
    biraz üzülmesinde fayda var :))
    neyse küslük sonrası mıncık mıncık barışmak da güzel olur
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. oo sen pek çetin ceviz çıktın :)
    ben de hatırlıyorum ergenken annemin bana karşılık vermesinden hoşlanırdım bağırdım mı bağırmazsa ben şikayet edince cevap vermezse anında pişman olurdum :)
    çok doğru taktik yani :)

    YanıtlaSil
  20. Taktik süpermiş :) Ama eminim öyle davranırken siz de bir an önce barışmak için içiniz gidiyordur.Hadi itiraf edin :))

    YanıtlaSil
  21. maviye iz süren;

    Bizim çocuklar erken yaşıyor hep bazı şeyleri galiba :)
    Ergenlik yaşı indi 9 a 10 a :))
    Hormonlu bunlar hormonlu :))

    YanıtlaSil
  22. mavi anne;

    Ne yazık ki çoğunlukla kendime hakim olamayıp bağırıyorum...
    Sonradan pişmanlık artıyor tabiki bağırdığımda...
    Bence de üzülsün azıcık :)

    YanıtlaSil
  23. Syhn;

    Doğru yoldayım yaşasınnnn :)))
    Öperim seni ;)

    YanıtlaSil
  24. Gamze;

    Sorma bu hafta çok zor geçti...
    Konuşmadım ya telefonda özlem arttı...
    Bakalım bu akşam neler olacak...
    Hadi akşam olsun ben de yola çıkıyım...

    YanıtlaSil
  25. ha haaaa her şey çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)