26 Haziran 2015

Blog yazmaya nasıl başladım ? / Mim


Caanımmmm maimmm Kadriye mimlemiş beni...
Demiş ki anlat bakalım Şebo bu işe nasıl giriştin sen :))
Mimsever biri olarak hemen yanıtlıyım dedim bende...

Ben blog yazmaya başladığımda bloglardan bihaber bir ana kişisiydim...
Kendime göre sosyaldim de ama realite sosyallikten bahsediyorum...
Bir facebook hesabım bile yoktu anacım :)))
Tek internet gerçeğim sonunda mynet ve yahoo olan mail adreslerimdi....

Şimdi düşününce bak komik geldi....

Kardeşimi Amerika'ya göndereli 3 sene olmuştu...
Oğlum 3,5 yaşındaydı...
Msn den görüştüğümüz kadarıyla birbirimize yaşadıklarımızı anlatıyorduk...
Yada telefonda bikaç lakırtı...
Bir gün ne oldu bilmiyorum ama, "abla beee ben bu çocuğun büyüdüğü anları kaçırıyorum" dedi...
Haklıydı...
Bizim anlattığımız kadarıyla ya da geldiğinde 3-5 sayılı günde gördükleriyle biliyordu çok sevdiği paşasını...
Fotoğraf göndermekle olmuyordu bu iş...

Bazı blogları okur takip edermiş kendince...
Bak dedi birkaç link mail attı bana...
Eski bloglardan Tanya, Tuğba ve Defnenin, şimdi ismini hatırlamadığım birkaç blog vardı içlerinde...
Uzun uzun okudum onları...
Sevdim yazdıklarını...
Şimdilerde sadece Tanya yazıyor aralarında...
Gitti birçoğu çeşitli sebeplerle yada sebepsiz....
Sen de yazabilirsin diye kardeşcağızım şevklendirdi beni...
Olurdu olmazdı derken ilk blog yazımı "oytunca" olarak yazdım :)

Çok amatörce (hoş hala öyleyim) oraya yazıp dökmeye başladım...
Kardeşim okusundu ilk amacımız...

O zamanlar aneymmmm o kadar çok kişiye söylemişimki ben blog yazmaya başladım diye, sanırsın dünyanın en önemli işini yapıyorum :)
Baktım bazı şeyleri rahat yazamıyorum...
Yavaştan, sessiz sedasız "Oytunla Hayat" a transfer ettim kendimi...
Ve başladı kendi kendime takılmacalarım...

Sonra sonra çok sevdiğim insanlar tanıdım burda...
Yazamadığım zamanlarda özlemeye başladım buraları...
Amaç oğlum ve kardeşimdi ilk önceleri...
Sonra sevgi yumağı oldum bu mecrayla :)

İşte benim blog hikayem böyle...
Bir kaç ay sonra dolu dolu 7 yıl bitecek...
Daha ne kadar yazarım bilmiyorum ama bana sanki ömrümün sonuna kadar yazarmışım gibi geliyor şu anda...
Şimdilerde nasıl oğlumu çekiştiriyorum burda, daha torunlarımı anlatacağım inşallah size :)))
Bu neyin kafası Şebo demeyin hiç bana...
Ben sevdim mi böyle seviyorum işte :))))
Pazara kadar değil anacım mezara kadar ahahahaaaa :))))

Şimdi gelelim kimleri mimlediğime;

Yaşam İzi Gamze , Mavi Anne, Seyhandan Hayata Dair Güzellikler, Saadet, Handan, Sertaç,  Mevlüde

Yapmak isterseniz bizde zevkle okuruz ;)



Sihirli bir hafta sonu diliyorum hepiciğinize :)
Ben oğluşumla barışacağım inşallah, maşallah bu hafta sonu :)))
Öperim hepinizi....

24 yorum:

  1. İyiki başlamışsınız blog yazmaya, ne iyi olmuş.Anılarınız hep kayıt altında oluyor :)Mimi en kısa zamanda yapmaya çalışacam, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. iyiki başlamışsın yazmaya
    kocaman bir arşiv olmuş bu sayede
    neredeyse 10 yıldır yazıyorum ben de 2006 sonlarında başlamıştım sanırım

    YanıtlaSil
  3. emeginize saglık anneme bile okuttum bunu takibimdesiniz :) -eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
  4. İyiki yazmaya başlamışsın, Oytun ve Oytun un tatlı annesinin güzel anılarını okurken keyif alıyoruz biz! sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Gamze;

    Çok teşekkür ediyorum :) bende seni zevkle okuyacağım ;)

    YanıtlaSil
  6. Mavianne;

    10 sene ne kadar uzun gibi geliyor değil mi?
    İyi ki sizde blog yazmaya başlamışsınız güzel yüreğinizle :)

    YanıtlaSil
  7. Emin;

    Hoşgeldin sefalar getirdin :)
    Bizde alıyoruz seni hemen takibe ;)

    YanıtlaSil
  8. Aile albümü;

    Birbirimizi hiç görmeden tanıyoruz, seviyoruz...
    Bloglar iyi ki var hakikaten :)

    YanıtlaSil
  9. blogdaşlar olarak yazmak için her bahane uygundur değil mi?
    iyi ki kardeşin teşvik etmiş.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ben de bloğu açtığımda İzmir'deydim. Annem oradan takip ediyordu bizi :) Hoş hâlâ takip ediyor ya, sabah aramış, yazım hatalarımı söylüyordu :D

    YanıtlaSil
  11. Zor yerden sormuşsun:))) Yapayım en kısa sürede...Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Başlama sebebin ne kadar güzelmiş. Bayıldım.
    Ben sessiz sedasız başladım. Kimseye de söylemedim.İlgilenen ilgileniyor zaten, kimi de uzaktan uzaktan kesiyor. Tanıdıklardan bahsediyorum:)
    İyi ki açmışsın blogu da tanışmışız Şebo! Ben de sevdim mi tam severim:)

    YanıtlaSil
  13. Sevgi...sen nelere kadirsin dedim sebebi kesişmemizi okuyunca.
    İyi niyetle ve iyilikle başlayan her şey e güzel şeylere vesile oluyor

    Kardeşine kendi adıma milyon kere teşekkür
    Seni tanımış olmak çok güzel çünküüü

    YanıtlaSil
  14. Ayyyy valla klasik olacak ama iyiki kardesin basinin etini yemis:)) Yoksa ben nerden, nasil taniyacaktim seni ve pasazadeyi:))
    Hep bizimle burda kal olurmu???

    YanıtlaSil
  15. İyi ki başlamışsın Şebo. Ben de çok uzak kalamıyorum özlüyorum valla. Hayatımızın film şeridi gibi bloglar. Aaaa diyorum geçen yıl bu zamanlarda şunu yapıyormuşum.Hayata iz bırakmak gibi. Benim daha 1,5 yıl falan oldu ama devamı gelir inşallah.

    YanıtlaSil
  16. Kedili evin tarzı;

    Kesinlikle :)
    Blog bir gönül bağı...
    İyi ki var ve iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  17. Handan;

    Annen harikaymış :) Ellerinden öpüyorum...
    Biz yazım hatalarına bakmıyoruz de bi ara :))

    YanıtlaSil
  18. Saadet;

    10 puanlık değil vallahi :)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Sezer;
    Ahhh o tanıdıklar :)
    Kesme sebeplerini hiç anlayabilmiş değilim :))

    Bu blogun bana kazandırdığı güzel insanlardan birisin Sezer... İyi ki yazmışız ikimiz de ♥

    YanıtlaSil
  20. Kadriye;
    Kesinlikle arkadaşı.. İyi niyetle başlanan herşey başka güzellikler getiriyor hayatımıza :)
    Canımsınnnn, seni tanımak da çok güzel inan bana :)

    YanıtlaSil
  21. Mevlüde;

    Hep birlikte kalalım :)
    Hep birlikte keyifli "an"larımızı çoğaltalım
    Muckkssss bebek :)

    YanıtlaSil
  22. Kadriye;
    Bak yakında 1,5 sene sı gibi 10,5 sene olacak eminim :)
    Hayata iz bırakıyoruz kesinlikle arkadaşım... Özellikle de çocuklarımıza :)

    YanıtlaSil
  23. ne güzel bir hikayesi varmış blogun.
    ve bu hikayeden buralara gelinmiş herkes birer birer bırakırken yazmayı.
    benim böyle bir hikayem yok ama olsun di mi :)

    YanıtlaSil
  24. Syhn;
    Hikayen olmayıversin ne olacak kiii.
    Buralarda olalım yeter bize :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)