5 Haziran 2015

Mayıs ayı seçmeceleri bunlar....



Çok tutarsız bir kadınım kabul ediyorum.
Bazen peşpeşe yazılar girip, bazen de suspus kesilebiliyorum...
Son zamanlardaki en ciddi kararlarımdan biri blogumu başıboş bırakmamak...
İnsan sevdiği şeyleri yapmalı, uzak durmamalı...


Eeee gelsin o zaman aylık rutin instagram seçmeceleri yazımız ;)

Musmutlu hafta sonları şimdiden....

Bu arada Pazar günü oy vermeyi unutmuyoruz değil mi ?




Kömür ateşinde kahve isteyen el kadırsın...
Kahve keyfi, kömürde hem de...
Sefamız olsun....
Açık hava bol gıda :)





İyi geceler der kötü kedi Şerafettin size...
Mutlu musmutlu ve de sıcak bir hafta sonu bekliyor olsun inşallah maşallah...
İyi geceler...
Kocaman kocaman kalpler hatta...
En güzel rüyalar...



Analı oğullu aynı kuaföre saç kestirdiğimiz külliyen doğrudur :))) 
Uzun saçı üzgünüm ama erkek berberleri kesemiyor... 
Hüseyin iyi ki varsın diyoruz her seferinde...
16 yıllık kuaförüm neşeyle vedalaştık şimdi yaşasın Hüseyin :)


Balık ben seni yemeyecektim, ama üzgünüm çok güzel koktun...
İvrindi / Değirmen Alabalık
Allahım sen Şebo kulunun gözünü doyur...
Son yudumu yemeyeydim iyiydi :)




An itibariyle deniz sezonu açılmıştır efeeeemmm ...
Karpuz kabuğu denize düştü :)
Yuppiiiii...


Tüm arkadaşlarımın anneler gününü kutluyorum...
Bugün yeni makinamla kavuşmamızın şerefine gezmelere çıktım...
Kendisine de bir isim düşünmekteyim ayrıca...
Bu anneler günüm şahane dolayısıyla...
Hayaldi gerçek oldu...
Anne olmanın ganimetleri bunlar :)

Bu arada hemen dip not geçeyim... Sibobekimin önerisiyle adını kıvırcık koyduk makinamın :))
İsim annesi sibobektir :))




Size söylemedim değil mi ?

BEN TEYZEEEEE OLUYORUUUUMMM :)))
Böylelikle 7 cihana da duyurmuş oldum :))))

Bir oğlak daha geliyor, Oytunum abi oluyor :)
Kardeşim bu duyurudan sonra beni vuracak...
Ama umurumda değil :)
Artık ben 1,5 anneyim...
Teyze anne yarısıdır ;)



O mavi gözlü bir devdi

Minnacık bir kadın sevdi...
Kadının hayali minnacık bi evdi
Bahçesinde ebruli hanımeli açan bir ev...

Nazım Hikmet

Film zamanı...
Ruhum zenginleşsin azıcık da...
Analı kızlı pazar keyfi...

10 yorum:

  1. Tebrik ederim kardeşini..Ben de çok isterdim teyze olabilmek...

    YanıtlaSil
  2. Ayla;

    Bizimki de bizi bayağı bekletti... Darısı senin başına diyelim :)

    YanıtlaSil
  3. Allah tamamına erdirsin, oy, ne güzel bebek geliyor:-)

    Kardeşim de bizim kuaföre giderdi hep, kesinlikle uzun saçı erkek berberleri kesemiyor:-)

    Deniz sezonu haa... Babamızın izni suya düşmüş olmayaydı biz de haftaya gidecekti amaaa :-(

    YanıtlaSil
  4. Handan;

    Teyze olmak güzel bir duyguymuş :)
    Erkek berberleri yoluk yoluk bırakıyor maalesef uzun saçı :(
    Sen Paris sezonunu açtın ya kuzum :))

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yazı olmuş hatta sıcacıktı. Ama o balığı koymasaydınız iyiydi üstü de kaşarlı sanırım. Durduk yere canımızı istettiniz. :) Kahveyi hiç söylemiyorum zaten çok seviyorum ama öyle közde hiç denemedim daha lezzetli olduğunu tahmin ediyorum sadece.

    Oytun'u da ilk defa gördüm maşallah yakışıklı çocukmuş. :)

    Sevgiyle kalın böyle yazıların devamını bekliyorum sizden

    YanıtlaSil
  6. 1 Delinin günlükleri;

    Sevmene sevindim :)
    Kaşarlıydı evet :) Kötüydü tadı diyim bari de canını fazla istetmiyim :)))
    Kahve ağır ağır piştimi tadından içilmez takdir edersin ki ;)

    Yakışıklı çocukumla sana kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu çok beğendim. Ne güzel bir blogunuz varmış. İyi ki keşfetmişim :) Ben de bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
  8. İrem;

    Hoşgeldin sefalar getirdin :)
    Çok teşekkür ediyorum, beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil
  9. teyze olmak çok güzel bir duygu, kutlarım :)
    vee kömür ateşindeki kahveden istiyorumm nefis olmalı :))

    YanıtlaSil
  10. Maviye iz süren;

    Teyze olmak konusunda çok heyecanlıyım :)) Çok teşekkür ederim.
    Kahve evet lezzetliydi :) Bakarsın bu lezzetti hakikaten birlikte yudumlarız ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)