16 Haziran 2015

Ayyyyyyyyy :)


Hafta sonu anneliğine geçiş dönemim bu hafta itibariyle merasimlerle başlamıştır efem...
Öyle çok laylaylom sanmayın bu işi vallahi zor :))

Çocuksuz hayat, düzensiz hayat benim için...
Her yaz;  aman bunu yapıyım, şunu boyayayım, şurayı düzenleyeyim diye yaptığım planları gerçekleştirmemekle beraber ev çingene çadırına döner...
Oytun gelir benim düzenim yerine gelir...
Bunu kanıksadım artık, plan yapmaktan vazgeçtim :)
10 sene sonra erken bir ayıkma hali değil mi?

Neyse efendim konumuz bu değil....
Oytun'un son beğenilerinden bir demeti not etmem lazım buraya...
Blog Oytun'a açıldı ama son zamanlarda gördüğünüz üzere eserekli annenin ne ararsan var bloguna döndü malum...
Arada öze dönmek lazım :)

Bugünlerde bir şarkı söyleme, ezberleme, dinleme hevesinde bizim erken ergenus...
Kıyamam ezber konusunda anası kılıklı olarak hiç iyi değil...
Hatta benden de beter...
Ben en azından ezgisini tuttururdum sözlerini uydursam bile... Ama paşam söz konusunda özürlü olduğu gibi ezgi konusunda da beter...
Hatta bir ara videosunu çekiyim de ne demek istediğimi anlayın :)))
2 gün sonra kaldırılmak üzere tabi ki :)))

Çenem açıldı yine :)

Konunun özü olarak şimdi size bir sorum olacak...

Çıktınız yola... Keyifli bir seyahat.. Tatil modu... 1,5 saatlik bir yol....
Aynı şarkıyı dinleme potansiyeliniz nedir?
Kaç kere bir şarkıyı tekrar dinleyebilirsiniz...
Üç ? Beş ? Yedi? Onyedi ?
Hadi yaaaaa çok zor değil kaç kere söyleyiverin bana :)



Kısa bir matematiksel hesapla ortalama 23-25 kez.....
Ayyyyy.... ayyyyyy.... ayyyyyy....
Bir annenin "ayyyy" la imtihanı sonucunda ne halde olduğunu seçenekler arasında bulunuz.

a) Arabadan indiğinde annenin kafasından ateşler çıkmaktadır.

b) Kabuslarında bir grup adam anneyi kaynar kazana atıp etrafında "ayyyyy" diye şarkı söyleyerek afrikalı dansı yapmaktadır.

c) Anne hala şoku atlatamamıştır, durup durup ezgili bir şekilde "ayyy" çekmektedir...

d) "ayyyy" hepsi


Mutlu haftalarınız olsun efemmmmm ♥









28 yorum:

  1. Ha ha ha, d şıkkı diyorum:-)

    Benimkilerin de çıstak dinledikleri bir dönem vardı ama konsere götüre götüre metalci yaptım onları, oh, aynı müzikleridinliyoruz artık en azından. Yoksa bir Antalya yolculuğumuz var ki zamanın bütün abudik şarkılarını dinlemekten kendimi geçen kamyonların altına atacaktım:-)

    YanıtlaSil
  2. Ah o müzik olayı. Ada ön koltuğu da kaptı artık kumanda onda. Ben en son çare tüm cazgırlığımı gösteriyorum. Değilse yol boyu....Çekilmez bu çile....

    YanıtlaSil
  3. okuyunca benimde kızım aklıma geldi 1,5-2 yaşındayken Gülben Ergen'in "süpriz süpriz Aşkım" şarkısında ben de aynı durumdaydım.Acayip bir şekilde takmıştı o şarkıya

    YanıtlaSil
  4. Çocuklar tatile girince düzene giren bir ben değilmişim demekki :)bu arada şıklar için hepsi diyorum birde düşün sende bir tane bende üç tane var yıllardır o eziyeti çekiyorum ben,neyse allah başka dert vermesin:))

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle katılıyorum. Çocuklu hayat=düzenli hayat=programlı hayat.

    Sevdiğim bir şarkıysa eğer akşama kadar dinleme potansiyelim var benim. Ha sevmediysem 5 den fazlasını çekemem sanırım. Biz daha o bölüme gelmedik :)

    YanıtlaSil
  6. Handan;

    Akıllı kadınsın vesselam :)))
    Konser monser ayarlayacağız bişeyler o zaman bizde :)
    Yok bünye kaldıramayacak yoksa :)

    YanıtlaSil
  7. Saadet;
    Bir dernek kuralım biz en iyisi...
    Arabam benim çalan müziklere de ben karar veririm derneği :)))

    YanıtlaSil
  8. Evli,mutlu,çocuklu;

    Çocuklar bazen hiç olmadık şarkılara takıyorlar galiba :))

    YanıtlaSil
  9. Meltem;

    X3 durumunu bir an düşünemedim bak ben :)
    Akıllara zarar...

    Tek derdimiz bu olsun bence de :)))

    Öperim...

    YanıtlaSil
  10. Ayla;

    Siz o bölüme gelince ne yapacaksınız bakalım :)
    Eray kesin bişey bulur çaattt diye :)

    YanıtlaSil
  11. Hahahahaaayyytttt sen yine iyisin Sebnem, benimki kendisi ingilizce bir rap bir sarki uydurup ezberlemis, banada ezberletmis, hatta nakarat yapip, her yaptigim yanlista iki kere tekrar soyletiyordu o uydurma sarkiyi. Allahtan okul yakindida hemen kurtuluyordum. Birde dusun her sabah saat 7'de basliyordu benim iskence.
    Oyuzden C ve D sikkini beraber isaretliyorum:))
    Simdi sadece ingilizce muzikler dinliyorlar spor yaparken, biri ust katta aciyor, digeri alt katta aciyor muzigi son ses. Benim saclar dikenli tel gibi evden kacarken hayal et beni. ( Hergunumuz boyle maalesef:((

    YanıtlaSil
  12. Ay çıkabilir kurt kapabilir. Dogumgündasıma bir fotoğraf makinesi al. Görsel Sanatlar konusunda kesin iyidir. Öptüm sizi.

    YanıtlaSil
  13. benim hiç duymadığım pop şarkılarını ezberlemişler söylüyorlar. serviste ya da arkadaşlarından öğreniyorlar sanırım, kuşak farkını hissetmeye başladım ben de :)))

    YanıtlaSil
  14. oğuzhanın duygusal şarkıları da böyle hareketlileri şarkıları da çok hoş :)
    yalnız kırk yıllık arkadaşım gibi oğuzhan yazışıma sırıttım şimdii :))
    bir daha söylüyoruz ayyyyy bana baktığın zaman bakıp daldığın zaman lallalala :)

    YanıtlaSil
  15. ahaha siz çok komik ana oğulsunuz bayılıyom valla yaa :) oğlan çocukları felaket komik yaa :D

    YanıtlaSil
  16. e) (H) Ayy ben bu şarkıyı da, yazanı da, çıkaranı da, söyleyeni de diye terbiye çerçevesinde methiyeler dizer.

    YanıtlaSil
  17. :)))))))))) Sabrına hayran kaldım Şebnemcim:) Bizim Nİsan da aynı, elinde tablet devamlı şarkı dinliyor, söylüyor:) Bu yaşta böyle:)

    YanıtlaSil
  18. e ve f şıklarını da ekler sonra hepsi derdim Şebnem :-))) ayyy çok tatlı bişisin sen yaaa

    vallahi bayılıyorum sana :))

    YanıtlaSil
  19. Mevlüde;
    hahahaaaa seni rap söylerken hayal ettim de bir an hiç de fena durmaz hani sende :)))
    Sen dikiş atölyesini boşuna yan eve taşımadın o zaman :)

    Şaka bir yana, bırak saçlarımız tel tel olsun... İki gün sonra gittiklerinde iyice sessiz kalacağız ya :(

    YanıtlaSil
  20. Bahçe perim;

    Hiç fena fikir değil ;)

    YanıtlaSil
  21. anne kaleminden;
    ahahahaaaaa :)
    kuşak farkı feci...
    ben itiraf etmeye korkuyorum ;)

    YanıtlaSil
  22. maviye iz süren;

    Al bir Oğuzhan hayranı daha :)
    Oytunu sana gönderiyorum çığıra çığıra söyleyiverin gari :))))

    YanıtlaSil
  23. Kreatif başkan;

    Muckkkssssss kocamanından sana :)

    YanıtlaSil
  24. Küçük mucizelerim;

    Methiyelerin ardı arkasını kesmeyesim vardı Nilhanım :)
    İçsesim azcık terbiyesiz benim :)))

    YanıtlaSil
  25. Sezer;

    Aynı dönem çocukları ne de olsa...
    Sabretmesem ne olacak ki Sezer, bu sefer de sen ne biçim annesin türküsünü dinliyorum :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)