14 Ocak 2020

Bayanlar, beyler Oscar adayları açıklandı ♥


En sevdiğim dönem başladı...
Geçen sene Oytun'un sınav maratonundan dolayı tüm filmleri izleyememiştim tören öncesi ama bu sene ümitliyim.

9 Şubat gecesi heykelcikler sahibini bulacak. İlgi alanım ilk 6 kategori olsa da bu sene senaryo kısmına bile dalabilirim hissiyatı var :)))) 7 Şubat Cuma gününe kadar hep birlikte tahminlerimizi yapalım derim ben. Var mısınız?

Varsanız, hadi adaylara bakalım ilk önce;


En İyi Film
En İyi Erkek Oyuncu
Antonio Banderas - Pain and Glory
Leonardo DiCaprio - Once Upon a Time in Hollywood

Adam Driver - Marriage Story
Joaquin Phoenix - Joker
Jonathan Pryce - The Two Popes
En İyi Kadın Oyuncu
Cynthia Erivo - Harriet
Scarlett Johansson - Marriage Story

Saoirse Ronan - Little Women
Charlize Theron - Bombshell
Renee Zellweger - Judy
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu
Kathy Bates - Richard Jewell
Laura Dern - Marriage Story

Scarlett Johansson - Jojo Rabbit
Florence Pugh - Little Women
Margot Robbie - Bombshell
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu
Tom Hanks - A Beautiful Day in the Neighborhood
Anthony Hopkins - The Two Popes
Al Pacino - The Irishman
Joe Pesci - The Irishman
Brad Pitt - Once Upon a Time in Hollywood
En İyi Yönetmen
Bong Joon Ho - Parasite
Sam Mendes - 1917
Todd Phillips - Joker
Martin Scorsese - The Irishman
Quentin Tarantino - Once Upon a Time in Hollywood
En İyi Uyarlama Senaryo
The Irishman - Steven Zaillian
Jojo Rabbit - Taika Waititi

Joker - Todd Phillips & Scott Silver
Little Women - Greta Gerwig
The Two Popes - Anthony McCarten
Orijinal Senaryo
1917 - Sam Mendes & Krysty Wilson-Cairns
Knives Out - Rian Johnson
Marriage Story - Noah Baumbach

Once Upon a Time in Hollywood - Quentin Tarantino
Parasite - Bong Joon Ho & Jin Won Han
Yabancı Dilde En İyi Film
Corpus Christi 
Honeyland 
Les Miserables 
Pain and Glory 
Parasite 
En İyi Kurgu
Ford v Ferrari - Andrew Buckland & Michael McCusker
The Irishman - Thelma Schoonmaker
Jojo Rabbit - Tom EaglesJoker - Jeff Groth
Parasite - Jinmo Yang
En İyi Sinematografi
1917 - Roger Deakins
The Irishman - Rodrigo Prieto
Joker - Lawrence Sher

The Lighthouse - Jarin Blaschke
Once Upon a Time in Hollywood - Robert Richardson
En İyi Görsel Efekt
1917
Avengers: Endgame
The Irishman
The Lion King
Star Wars: The Rise of Skywalker
En İyi Kostüm Tasarım
Jojo Rabbit 
Once Upon a Time in Hollywood 
The Irishman
Joker 

Little Women
En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı
1917
Bombshell
Joker
Judy
Maleficent: Mistress of Evil
En İyi Ses Miksajı
1917
Ad Astra
Ford v Ferrari 

Joker 
Once Upon a Time in Hollywood 
En İyi Ses Düzenleme
1917
Ford v Ferrari 

Joker 
Once Upon a Time in Hollywood 

Star Wars: The Rise of Skywalker
En İyi Müzik
1917 - Thomas Newman
Joker - Hildur Guðnadóttir
Little Women - Alexandre Desplat
Marriage Story - Randy Newman

Star Wars: The Rise of Skywalker
En İyi Kısa Animasyon Film
Dcera (Daughter)
Hair Love
Kitbull
Memorable
Sister
En İyi Kısa Live-Action Film
Brotherhood
Nefta Football Club
The Neighbors’ Window
Saria
A Sister
En İyi Belgesel
American Factory
The Cave
The Edge of Democracy
For Sama
Honeyland
En İyi Kısa Belgesel
In the Absence
Learning to Skateboard in a Warzone (If You’re a Girl)
Life Overtakes Me
St. Louis Superman
Walk Run Cha-Cha
En İyi Orijinal Şarkı

“I Can’t Let You Throw Yourself Away” (Toy Story 4) - Randy Newman
“(I’m Gonna) Love Me Again” (Rocketman) - Elton John & Bernie Taupin
“I’m Standing With You” (Breakthrough) - Diane Warren
“Into the Unknown” (Frozen 2) - Robert Lopez & Kristen Anderson-Lopez
“Stand Up” (Harriet) - Joshuah Brian Campbell & Cynthia Erivo


22 yorum:

  1. Tahminlerim tutmuyor genelde :) iyi olan kazansın :)))

    YanıtlaSil
  2. Tahmin konusunda çuvalarım ya ben de izleyeceğim bazılarını. Hatta izlediklerim var. Mesela The Irishman'i pek sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben daha izlemedim ama sanki bana da uygun gibi gözükmüyor. İzleyince anlayacağım inşallah

      Sil
  3. Bu sene uzak olduğum bir konu bu benim.....

    YanıtlaSil
  4. Ayyy... En sevdiğim kısım başlıyooooo ♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ben daha izlemedim onu, göreceğiz birlikte ;)

      Sil
  6. Ben hiç izlemedim.Ama neye göre karar veriyorlar halen daha anlayabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir oylama sistemi hakim olmakla birlikte, lobiler burada da mevcut diye düşünüyorum ;)

      Sil
  7. 2012 yılında Oscar töreni 27 Şubat'ın ilk saatlerindeydi ve biz 26 şubat gecesi evlendik. O gece düğünümüzün yapıldığı polis evinde kaldık. Düğün bitip odamıza çıkınca ilk yaptığımız şey Oscar törenini açmak olmuştu :))))) 7 yıldır birlikteydik ve nasılsa tüm ömrümüz beraber geçecekti. Yani Oscar törenini izlememek(?!) delilik olurdu di mi ama :))))) Sonraki yıllarda iş güç, çoluk çocuk, hastalık, ustalık izleyemediğimiz zamanlar oldu ama o geceyi hep gülerek anıyoruz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaaaayyyyy :) Ne şahane bir anı :))
      Bu sene bence size parti yapalım ;)

      Sil
  8. Bu sene şunu kesin izlemeliyim filmi yok hiç benim için. Zaten daha geçen senekileri izlememişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :) Geçen senekileri ben de izleyemedim doğru düzgün, bunlardan sonra onlara başlayacağım ;)

      Sil
  9. Hemen yazayım tahminlerimi sırasıyla;

    Parasite, Joaquin Phoenix, Scarlet Johansson, Brad Pitt, Quentin Tarantino, Irishman

    diğerleri hakkında tahminde bulunamayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parasite konusunda çok emin değilim ama şu an açık ara gidiyor gibi.
      Joaquin ve Scarlett evet kesinlikle almalı ;)

      Sil
  10. Sanırım geçen sene de aynısını yazmıştım ama bir daha yazacağım :-) Vaktin olursa animasyon kategorisini de izle. Oradan da güzel filmler çıkıyor.

    Ben bu seneyi pas geçiyorum. Umarım seneye filmleri beraber izler yorumlarız. Sana iyi seyirler. Yorumlarını takipteyim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh bir vaktim kalsa hepsini izleyeceğim Şule 'de 6 kategoriye bile yetişemiyorum. Bu sene ödüllerden sonra izleyeceğim artık animasyonları...

      Sil
  11. Ben elbiseleri merak ediyorum 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o ayrı mesele işte... Kırmızı halı serenomisini ben de seviyorum Derya;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)