15 Nisan 2021

2021 Oscar Savaşları / Volume 12 ♥ BORAT SUBSEQUENT MOVIEFILM ♥


BORAT SUBSEQUENT MOVIEFILM (2020)

(En iyi yardımcı kadın oyuncu ve uyarlama senaryo dallarında toplam 2 adaylık)

Şimdi ben bu filmle ilgili ne anlatsam size 😒

2006 yılında çekilen ilk filmin hem devamı niteliğinde hem de değil gibi... İlk etapta acaba ilkini izlesem mi diye düşünmüştüm ama iyi ki izlememişim diyorum şimdi 😀

Borat (Sacha Baron Kohen)Kazak bir muhabir. İlk filminde Amerika'ya en iyi ülke kisvesiyle gidip haber hazırlayacakmış ki Kazakistan'ın prestijini yerle bir etmiş. Tabi ki cezalandırılmış. Şimdi ise Amerika'ya ülkesinin prestijini yeniden kazanması için bir hediye vermeye gidiyor gibi özetleyebilirim sanırım. 
Peki hediye ne?
Bir maymun... 
Maymun hediye edilebildi mi? 
Tabi ki hayır. Çünkü kızı Tutar (Maria Bakalova) maymunu yedi.
Peki şimdi ne hediye edilecek?
Tabi ki kızı Tutar 😱

Film tamamen bir mesaj filmi aslında... Olaylara ve sisteme farklı yönlerden yaklaşarak bir mesaj hatta sisteme bir bindirme yapıyor. Kohen'i severim ama bu mesajları maalesef bünyem kaldırmadı... 

Bu arada çekimler Covid 19 dönemine denk gelince ilk defa virüslü bir film izlemiş oldum. Bu da kişisel notum olsun.

Maria Bakalova oyunculuk konusunda iyi iş çıkartmış olabilir ama film bende o kadar eksilerde ki onun oyunculuğuna bile odaklanamadım.

Sonuç olarak ben bu filmi HİİİİÇÇÇ Mİİİİ HİİİİÇÇÇÇ SEVMEDDDİİİMMM... Mutlaka seveni vardır ama bana göre değil der bu konuyu kapatırım.

Bu arada iki filmim kaldı listemi bitirmek için. Ancak "The United States vs Billie Holiday" ve "Another Round" filmlerini bulamıyorum internette. İzleyen varsa ve bana bir linkçik atarsa vallahi çok memnun kalırım ♥ Listeyi tamamlayalım ki tahminlerimizi hızlı hızlı yapalım değil mi ama ;)

20 yorum:

  1. Çok duydum, çok gördüm ama hiç izlemedim ve anladığım kadarıyla da birşey kaybetmemişim:-))

    YanıtlaSil
  2. Sonuna kadar seyrettiysen tebrik ederim. Evet bir mesaj olayı var, hissediliyor ama yok ben seyredemedim bu anlatımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yarım bırakamamak gibi pis bir huy var Saadet :/

      Sil
  3. Another Round'u epey bir zaman önce seyretmiştim. Baktım seyrettiğim siteden kaldırılmış. Mads Mikkelsen'ı severim ben. Onu görünce izlemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri hiç düşmemiş internete biri de kaldırılmış her yerde. Belki Cuma gününe kadar açılırsa izlerim. İnşallah maşallah yani :)

      Sil
  4. geçen seneler sıkı takipçisi olsam da Oscar Adaylarının bu sene senin paylaşımında görüyorum ismi, sanırım normale dönmeye çalışıyorum yavaştan :D Film afiş olarak bile cazip değil bence, aslında olabilirdi de olmamış sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sistem eleştirisi yaparken bu kadar absurd olmanın kime ne faydası oluyor hiç anlamıyorum :)
      Normale dön tabi ki, hatta geç kalmış sayılmazsın. İzleyip yetişebilirsin bence :)

      Sil
  5. Nasıl bir film afişi o. Fil konusunda çok seçiciyim muhtemelen bende beğenmem bu filmi :)

    YanıtlaSil
  6. Ay bu görüntü gözlerimden gitmeyecek Şebom :)))) iyi ki tavsiye etmemişsin hhhahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerini kanattım değil mi :))))) Tavsiye edilecek gibi değildi, yani bence :)))

      Sil
  7. Boratı duymuştum,bi ara fragmanınıda izlemiştim ama bu afişe ilk defa rastladım,garip bir afiş..🙂

    YanıtlaSil
  8. İlk başta film afişinden sınıfta kaldı zaten

    YanıtlaSil
  9. İlk filmi ben de izlemedim çünkü oyuncunun tipi, filmden gördüğüm fotoğraflar çok itici gelmişti. Direkt bu filmi izledim ve izlerken bloğa ne yazsam diye düşündüm. Aklıma şu cümle geldi: Espri anlayışı bana o kadar uymuyor ki. :-(

    YanıtlaSil
  10. Ben de Borat filmlerini hiç sevmiyorum yalnız değilsin 😃

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)