5 Nisan 2021

İnsta Seçmelerinde Mart

 


Güneş çıkınca balkona attım kendimi♥
Oytun da bana eşlik etmeye karar verince tadına doyulmaz bir an oldu
Yaşasın


Serinin son kitabı ♥
İlk 3 kitabı çok hızlı okudum
Ama son kitabı bilerek ve isteyerek kısa kısa okuyorum
Bittiğinde boşluğa düşeceğim çünkü...


Bunu da özlermiymiş insan...
Vallahi özlermiş ♥


Bugün hazır ergeni sınava götürmüşken sanki hiçbir şey yokmuş gibi arz-ı endam edeyim dedim 😇

Bu fotoğrafları çektikten sonra dedim ki ohhh şahane çekmişsin oğlum, özen gösterdiğin için teşekkür ederim. Niye ki dedi. Çok güzel çekmişsin, sallamamışsın işte dedim. Yoooo özen falan göstermedim, öylemesine çektim, belki sen güzelsindir dedi 😂😂😂 Sabahtan beri düşünüyorum şimdi bu çocuk iyi bir şey mi söyledi, kötü bir şey mi 🧐🤪

Bu arada pançom anne sultanımın el emeği göz nuru 🥰 Ben örsem 6 ayda sırtıma geçiremezdim, hatun kişisi 2 haftada halletti ♥️ Azıcık bana da bulaşsaymış iyiymiş 🙈



Bazen ergenin ders çalışması için kenarında köşesinde beklemem gerekiyor
Bu zamanlarda da sıkılmamanın ve ona bulaşmamanın tek yolu kitap okumak ♥


Kahvaltılarda inanılmaz pratik oluyor
Katmer gibi bir tadı var
Milföy hamurunu yağsız tavaya koyup evire çevire pişiriyorum
Sonuç muhteşem ♥


Gün içerisindeki çalışma mekanım ♥
İlk zamanlar mutfakta çalışıyordum 
Sonra neden oraya tıkışıyorum ki dedim
Ve sonuçtan memnunum ;)

Herkese kucak dolusu sevgiler gönderiyorum...

15 yorum:

  1. Havalar umarım ki daha da güzelleşecek ve eminim daha güzel insta seçmeleri gelecek Nisan ayında:-) Keyifli vakitler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Nisan bereketiyle gelsin hepimize ♥

      Sil
  2. bence oytun çok güzel bir şey söylemiş :) çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Harika :-) neşe-kitap-katmer tadında bi keşif-sevecenlik-özlem-kavuşmak ve oğuldan gelen şahane bi saklı iltifat...balkonda güneşle içiçe saatler...insan hayatta başka ne ister ?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle mutlu anlara topluca baktığımda şükür diyorum Maim çokça.
      Şükür ki bolca güzellik saklayabiliyoruz belleklerimizde, yüreğimizde ♥

      Kocaman öptüm seni ;)

      Sil
  4. Tabiiki sen güzelsin oytun gerçeği görmüş. Hülya

    YanıtlaSil
  5. İnsanı yazdığı kelimelerden anlayabilmek güç, yine de şanslı insanlardan olduğunuzu mutlu kelimelerinizden çıkarabiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni şanslı olarak atfetmeniz hoşuma gitti :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  6. Evet, neden oraya sıkışıyormuşsun ki, çok güzel olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne bileyim Handan. Bir de mutfakta çalışınca canım sürekli bir şeyler istiyordu, yemelere doyamıyordum :))

      Sil
  7. 🧿🧿🧿🧿❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  8. Napoli serisini sende gördükçe okumak için sabırsızlanıyorum. Bende iki kitabı var. Diğer ikisini de alınca okuyacağım. Seveceğime eminim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceksin Şule, bu kadar da eminim senden :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)