30 Nisan 2021

Nisan ve Ben ♥

Tam kapanma mı yarım yamalak kapanma mı tam olarak emin değilim ama benim hayatımda hiçbir değişiklik olmadı. Evdeydim, yine evdeyim... Ama sanırım bu tam kapanma döneminden sonra açıldık, yeni normal saçmalıkları beni etkileyecek ve ben yeniden işe gitmek zorunda kalacağım. Şimdiden endişelenmenin anlamı yok, hayırlısı diyorum... Şu virüs belası azalsın da başka da bir isteğim yok...

Bugün kapanmanın 1. günü... Yarından itibaren bir günlüğe başlamayı düşünüyorum... Neler yaptım, yapacağım evin içinde bakalım... Bana katılan olursa çok sevinirim aslında. Biraz buraları hareketlendiririz hem 😉

Neyse ben artık Nisan ayında neler yapmışım, neler hissetmişim ona odaklanayım...

Seviyorum;

Bu ay benim için Oscar ayıydı. Keşke hep Nisan ayında yapsalar dedim tüm ay boyunca. Şubat ayında yetişemiyorum çünkü ben 😆😆

Filmleri izlemeyi, onlar hakkında yazmayı, diğer yorumları okumayı ve tahminde bulunmayı seviyorum. Bu seremoni yıllardır en sevdiklerimden. Bir de üzerine töreni izleyince duble şahane oluyor ki zevkten dört köşe oluyorum. Şimdiden 2021 filmleri ile ilgili dedikoduları okumaya başladım bile :)))


 

Yiyorum;

Roka salatası ♥
İçine domates, peynir parçaları, taze soğan, taze sarımsak....
Yeme de yanında yat türünden...
Bahar gelince bende bir yeşillik aşkı başlıyor sanırım :)))



İçiyorum;

Saplantılı bir içicilik halim varmış hahahaaaa :))
Karanfilli çay saplantım hala devam ediyor. İçine portakal kabuğu kurusu da eklemeye başladım. Doyamıyorum ben bu çayı içmeye yahu :)))
Ben eskiden bir sürü şey denerdim, sıcak / soğuk / ılık...
Ama denemek istemiyorum şimdi, karanfilli çay aşkımız devam etsin istiyorum 😉

Hissediyorum;

Kombiyi kapattım yaşasın mutluyum hahahaaa :))
Balkon kapımı açıyorum, eve mis gibi hava doluyor... O havayı içime çektikçe kendimi mutlu hissediyorum.... 
Kış kadınından bahar kadınına evrilmek inanılmaz güzel bir duygu ♥

Yapıyorum;

Leyleğin ömrü laklakla geçermiş hesabı ben bu aralar hiçbir şey yapmıyorum... Ancak bilgisayarın karşısına geçip salaklanıyorum işte.. Yaptığım bir halt da yok ama iş için sürekli pc başında durmak bende alışkanlık yaptı sanırım, akşamlara da bu işlevi sarkıtıyorum. 

Bu kadar beyaz ışığa maruz kalınca tabi ki akşamları uyuyamıyorum. Ve uyumak için şahane bir yöntem buldum. Radyo tiyatrosu dinliyorum. Bu ay yaptığım en güzel eylem bence 😇


Düşünüyorum;

Mıymıylığı bırakıp bu ay hareketlenmeyi planlıyorum kafamda. Bir sürü iş yapabilirim, belki evdeki son günlerim diye hatırlatmada bulunuyorum kendime sürekli...

Gidilecek yollar yoksa biz de yapılacak işler yaratırız :))))


Hayal Ediyorum;

Deniz kenarında bir hamak içine yatmış Ardenime kitap okuduğumu hayal ediyorum...
Sonra onunla yüzdüğümü...
Oytun'la birlikte ikisini izlerken mest olduğumu...
Bir sürü bir sürü fotoğraf çekip güzel anları kayıt ettiğimizi...
Çocuklarıma birbirinden leziz aburcubur yaptığımı...
Kardeşimle didişip didişip ona bir sürü şey kilitlediğimi :)))

Kardeşimin gelmesi kesinleşince ben de "var bi hayalimiz" moduna girdim işte ♥♥♥


Dinliyorum;

Melike Şahin / Martılar

İnstada bur şarkıyı tesadüfi dinleyince saplanıp kaldım :)) Aslında bu şarkıyı Edis söylüyor ama ben Melikonun söylediğine takıldım. Çok pozitif değil mi ♥ Orijinalini de aşağı ekliyorum, bakalım siz hangisini beğeneceksiniz ;)

Edis  / Martılar 

Okuyorum;

Geçen ay kitap elimden düşmezken bu ay sadece kısacık iki kitap okuyabildim;

Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku ve Albaya Mektup Yok

Umut ediyorum Mayıs daha verimli geçer kitap yönünden... 


İzliyorum;

Dead To Me ve Lucifer bitti dizilerden... Napoli serisinin dizisini izliyorum şimdi; My Brilliant Friend...  Dizi manyağı oldum sanırım bu ay :))

9 tane de film izlemişim... Bak şimdi neden kitap okuyamadığımı daha iyi anladım :) Dizilerden ve filmlerden fırsat kalmamış :))

The United States vs. Billie Holiday
Yes Day
Over The Moon
Borat 2
Damat Takımı
Sen Hiç Ateşböceği Gördün mü?
Nuh Tepesi
My Octopus Teacher
One Night in Miami

Mutlu bir hafta sonu diliyorum herkese ♥

14 yorum:

  1. "Bana katılan olursa çok sevinirim aslında. Biraz buraları hareketlendiririz hem."
    Elde var 1 ! :))
    Yazıyorum zaten, dört ay oldu bile. :)

    YanıtlaSil
  2. E bu ay oscara adamıştın kendini, kitaplar bekleyebilirler :)

    YanıtlaSil
  3. "bilgisayarın karşısına geçip salaklanıyorum" demişsiniz ya benim bir dostum da bu duruma "kımkımlanmak" der :) güzel Türkçemiz :)

    ben de bu haftayı semiz otu, roka, taze sarımsak, deniz börülcesi eşliğinde geçirdim. yaşasın yeşillik, yaşasın bahar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kımkımlanmak :))) Bak bunu da sevdim :))

      Deniz börülcesini ben de çok severim ♥

      Sil
  4. Yine güzel yazmışsın. Bende kombiyi kapayıp sevinenlerdenim:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Dün akşam senin roka salatandan esinlenip onu erişteli salataya çevirip yedim :))

    YanıtlaSil
  6. Oscar sezonunu bu sene çok iyi geçirdin. Ben filmlerin yarısını izleyebildim. Kalanını da yavaş yavaş izleyeceğim.

    Şu an beni ayakta tutan tek şey yazın yapmayı planladıklarım. Onları düşünerek mutlu oluyorum yoksa depresyon kaçınılmaz :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Temmuza kadar bağladılar bir de sizi... Dostlar alışverişte görsün misali. Çocuk yok ortalıkta siz ders yapmaya çalışıyorsunuz :/
      Yazın hayallerinizi gerçekleştirirsin inşallah ♥

      Sil
  7. Roka cok seviyorum bahçedekiler büyüsün diye her gün bakıyorum 😃

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)