28 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #10


Meydan okumadan oldukça koptum. İnternetle ilgili problemim vardı ve ancak çözülebildi...
İlk önce gecikmiş maddelerin hepsini bir yazıya toplayayım dedim ama bu sefer de yazmak zamanımı alacak ve daha da gecikeceğim. Peş peşe, yazabildiğim kadar yayınlamanın en iyisi olacağı kanaatine vardım. Dolayısıyla bugün art arda yazılar gelebilir o sebeple...

Şimdi gelelim kaldığımız yere;

10. Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. 


Leon / Shape Of My Heart


Bodyguard / I Will Always Love You


Dirty Dancing / Time of my Life


Grease / You're The One That I Want



Sister Act / Oh Happy Day


Butch Cassidy and the Sundance Kid / Raindrops Keep Falling On My Head

İlk aklıma gelenler bu şarkılardı... Bu filmleri de zamanında çok severek izlemişimdir hatta...
Zamanda yolculuk gibiydi bu madde benim için... Yeniden izlenebilecek bir sürü filmi hatırladım ♥

6 yorum:

  1. Son şarkının klibi ile dışarıda dolaşmış gibi oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özledik kırlarda, bayırlarda gezmeyi vallahi...

      Sil
  2. Müzik zevkin bana uyuyor.

    YanıtlaSil
  3. Ya çok güzel müzikler seçmişsin. Dirty Dancing'in şarkısı ayrı güzel dansı ayrı güzel. Bir ara her canım sıkıldığında bu sahneyi izlerdim. O günleri hatırladım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O film bana hep çok güzel gelmiştir Şule ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)