17 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #3


Gece 12 olmadan yetişip inşallah yayınlayacağım bu yazımı...
Tam da günümde renklerden bahsedeceğim galiba bugün :)) Neden böyle dediğimi şimdi anlayacaksınız ;)
Evet konumuz neydi ?

3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?

Öyle bir gün geçirdim ki bugün siyahından kırmızısına, sarısından yeşiline, mavisinden grisine her renktim sanırım... Rengarenk, inişli çıkışlı.....

Sabah maviydim mesela... Bir ara turuncunun üretkenliğini kullandım.... Yeşilliklerle sarmalandım...
Ve bu aralar bomba gibi dolanan ergenimin pimini çektim sanırım :))) Booommmm 💣


Bu ateşli kırmızının sonunda herkes mevzilerine çekildi.... Ya savaşmaya devam edecektik ya da elektriğimizi farklı yerlerde atacaktık...

Ben topraklanmayı tercih ettim :) Kahvenin sakinleştirici etkisinin rengi ne olabilir ki? Maviyi bozmuştum artık, pembe çok hayalperest kalır benim durumum için... Bak bilemedim şimdi....

Topraklama işlemim bitince sosyal hayatımı devreye soktum... Oldukça enerjiktim bence... Mor uyuyor galiba bu halime ♥ Bir sürü görüntülü arama yaptım... Dost seslerini duymak daha da iyi geldi...

Eve misafir almıyor olmanın sokağa misafir almayacağız anlamına gelmediğini kızlarla sokakta kahve içerek ispatladık heheeee :)) O yarım saatlik sokak molası ile bak şimdi toz pembenin en güzel halindeyim...

Evet yazıyı 12 den önceye yetiştirdim.... Pembiş pembiş iyi geceler o zaman size :)





20 yorum:

  1. Rengârenk mis :) Bu, sokakta kahve içme halinden, bir blog yazısı daha çıkar bence :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten öyle iki dost sesi duymak da iyi geliyor insana 😊🌼bol bol renkli günler dilerim canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. Yalnız o değilde gif çok harika!

    YanıtlaSil
  4. Eve misafir niye almıyoruz ki?Dışardan mikrop gelmesin diye? Sokağa çıkıp gelince o mikrop dışarda kalsa ,içer girmese neyse..Girebiliyor,öyle diyorlar.
    Neyse mesafeli içmişsinizdir kahveyi sanırım, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle mesafeliydik merak etme :) Sokaktan eve girince kendimi kırklıyorum :))

      Sil
  5. Gökkuşağı tadında bir gün olmuş 🤗🤗

    YanıtlaSil
  6. Şebnemcim sendne öyle bir renk zaten beklemiyordum şahanesin :)

    YanıtlaSil
  7. Bizde de ara ara harp oluyor. :D Çoğu da benden kaynaklı diyebilirim. Herkese şunu yap bunu buraya bırakma diye geziyorum bazen. Evde kalmak, hep de bir arada olmak kavgayı da getiriyor beraberinde. Ama önemli olan tatlıya bağlamak bence. Günün sonunda birlikte gülüp sohbet edebilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk zamanlardaki gerginliğim şimdilerde azaldı, ev halkı rahat bu sebeple :)))

      Sil
  8. hARIKASIN:) cok tatli ifade etmissin Sebnem,gulerek okudum:)

    YanıtlaSil
  9. Gün içinde renkten renge geçişlerimiz oluyor......

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)