29 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #15


15. Distopik hikayeleri aratmayacak günlerdeyiz. Biraz bu ruh halinden sıyrılmak gerek. Senin ütopik hikayen ya da  dünyan nasıl olurdu bilmek isterim.


Yaşadığımız bu günler beni farklı isteklere ve farklı düşüncelere sevk etti sanırım...
Benim ütopyam bir nevi eski köy hayatı...
Üretim yapan, ihtiyaçlarını takas usulüyle karşılayan...
Paranın, statünün hiç bir halta yaramadığı...
Ellerinle, ruhunla, sevgiyle çalışıp ürettiğin...
Çevrende seninle aynı duyguyu paylaşan insanların var olduğu...
Dış dünyayla sınırlı bir bağlantı kurduğun...
Öğrenen ve öğrendiğinin en iyisini yapmaya çalışan insanların köyü...

İşin zevk kısmına gelecek olursak; bir ucunda deniz, bir ucunda orman olmalı bu köyün...
Her bahçede mis gibi çiçekler...
Akşamları birlikte kurulan sofralar ve şen kahkahalar...
Tüm günün yorgunluğunu attığın sıcacık sohbetler...

İnsan başka ne ister ki ♥

20 yorum:

  1. Hiçbir şey istemez bence :)

    YanıtlaSil
  2. köyde arsamız var tarlamız var bende aynısını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne güzel Özlemcim. İnşallah en kısa zamanda bu hayaline kavuşursun ♥

      Sil
  3. nükleer felaketten sona olcak bu dediğin :) feriha hanım da geldii yeni bölüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzını hayra aç Deep :)) Tamam köylerimizi kuralım ama yeni bir felaketi daha kaldıramam ;)

      Sil
  4. daha ne olsun :) ne güzel bir dünya olurdu

    YanıtlaSil
  5. bende gele bilir miyim 😊🌼 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki :)) Yan evi sana tahsis edelim hemen ;)

      Sil
  6. Ben de parayı kaldırdım tedavülden. :D Ne güzel öyle yaşam. Köy hayatını pek sevmesem de sakin bir hayat en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para tedavülden kalkınca belki rahata ereriz ;)

      Sil
  7. Köye beni de kabul edersin sanırım:)))

    YanıtlaSil
  8. bu köyde minik bir evde ben alayım ne güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir hayatta ben de hiç sıkılmazdım sanırım. Şehirde bunu bulamayız ama yazları yaylaya çıkıp iki ay deneyebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yayla gibi bir şansın var değil mi? Ne güzel ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)