22 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #8


8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 


Samantha benim çocukluk arkadaşım... Burnunu kıvırışına oldum olası hasta olmuşumdur :))

Sabah bir kalkmışım ki uçabiliyorum hem de burnumu kıvırta kıvırta... Evin içinde gezinirken teker teker tüm işleri bitiriyorum hemencecik...  Dolaplar yerleşmiş, camlar gıcır gıcır, yemekler pişmiş, hatta marketten eve havadan uçarak geliyor alışveriş listem... Kapıda yıkayıp yıkayıp alıyorum içeriye....

Missss missss....

Kahvemi yapıyorum hemen bir burun hareketimle ve evimin önüne uçsuz bucaksız bir yeşillik getiriyorum... Güneş de içimi ısıtıyor üstelik... Güneş gözlüklerimi takayım hemen...

Hayaller ve hayatlar...
Bak çamaşırlar benim asmamı bekliyor makinede hahahaaaa :)))
Hadi ben kaçar anacım, akşama kadar kurusun da belki Samantha'ya ütüyü yetiştiririm :)))))





22 yorum:

  1. Samatha karakterini bilmiyordum. Osyaki sıkı çizgi dizi izleyicisiyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı cadı diye hem dizi hem çizgi dizisi vardı. Ben biraz eskilere gittim ;)

      Sil
  2. Ay bize de bir Samantha. :)

    YanıtlaSil
  3. Allah'ım ne şahane olurdu ama 😊😁 işte bizim ki de hayaller 😊😁 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Ay süpermiş ya hatırlamadığım şeyleri gördükça aaa aaa diyorum, bi burun kıvırsakda bitse şu günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok bugünleri bitirmek için ihtiyacımız var haklısın Derya...

      Sil
  5. bir burun hareketi ile tertemiz bir ev ve hazır bir masa daha ne olsun ki okurken bile mutlu oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :)
      Bizler hayallerimizle bile mutlu olabiliyoruz, ne güzel ;)

      Sil
  6. Valla çok akıllıca :D

    YanıtlaSil
  7. Ya o Samanta ya ne özenirim.Burnunu kıvır tüm işler hallolsun, oh ne ala:)
    Çok sevdiğim bir diziydi,hem çizgisi hem dizisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek izlerdim Mehtap. Hastasıydım diyebilirim ;)

      Sil
  8. Bu hangi çizgi film? Hatırlamıyorum ben bu karakteri=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı cadı :) Hem dizisi vardı hem de çizgi filmi ;)

      Sil
  9. Çoook güzel bir seçim olmuş :)
    Bence hepimizin ihtiyacı Smantha ile bir güne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :)) Özellikle bugünlerde şahane olurdu...

      Sil
  10. Ben de Samantha'nın dizisini seyretmiştim küçükken, ne tatlıydı hakkaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala internette bulup bulup izliyorum Gamze :,9

      Sil
  11. Çizgi filmini hatırlamıyorum ama filmini izlemiştim. Sihirli güçlerimizin olması işlerimizi ne kadar kolaylaştırırdı değil mi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bizlerde olsun ama, basit istekleri olan insanlarda ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)