30 Nisan 2020

16 gün 16 yazı meydan okuması #16 ♥THE END♥


16. Son gün, yazı yazdığın, aynı sorulara birbirinden farklı cevaplar okuduğun günler nasıl geçti, sana iyi geldi mi? Meydan okuma nasıldı merak ettim. 

Evet bir meydan okumanın daha sonuna geldik :)

İlk önce Ezgiciğime sonra da bu meydan okumaya katılan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim. İnanılmaz keyifliydi...

Son günlerde okumakta ve yazmakta sıkıntı yaşasam da en azından yazma kısmını alnımın akıyla tamamladım. Okuma kısmını bu hafta sonu boşluklarımda halledeceğimi ümit ediyorum...

Karantina günlerinde yazı yazmak, farklı yorumlar almak ve iletişimde olma hali çok iyi geldi bana... Canlandığımı hissettim. Herkesin gönlüne ve klavyesine sağlık ♥

Hepinizi kocaman öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum.

Sağlıkla kalın :)


14 yorum:

  1. Bence de çok keyifli bir etkinlikti. Farklı bakış açılarından, çok hoş yazılar okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herbirimiz farklı renklerde olsak da birleştiğimizde rengarenk oluyoruz ♥

      Sil
  2. senin de gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de sana kocaman sevgiler. Yorumlarınla renk kattın bloguma tüm etkinlik boyunca ♥

      Sil
  3. Seninde klavyene sağlık, çok güzeldi bence de meydan okumamız :)

    YanıtlaSil
  4. Yazmak her derde deva değil mi, zaten? :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de uzaktan kocaman sariliyorum.Iyi oldu bir meydan okuma daha.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu defa hiç katılamadım ve sizleri de okuyamadım. Şimdi vakit buldukça geriye gidip okuyacağım:) Ezgi iyi ki düşünmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılacağını görünce sevinmiştim :) Ama bazen çok istesek de olmayabiliyor. Öpüyorum seni ♥

      Sil
  7. iyisin de miii. feriha hanım son iki bölümü okumadııın :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)